Küünlad õlised
Küünlad õlised
Tere
Ehk oskab keegi täpsemalt õelda, et mis jama see on? Omega b 2,0 100kw
Sai hommikul tööle mindud, auto käivitus ilusti. Õhtul enam käima ei läinud, selgus, et küünlad tugevalt õlised. Kodus peale mootori seiskamist enam käima ei lähe- viga arvatasti sama. Samas kui auto lõpuks käima sain, siis süttis ka mootorituli, mis enam ei kustu.
Mis selle põhjustada võib? Umbes 200km tagasi sai autolt eemaldatud korraks karterituulutus, kas võib viga kusagil seal olla?
Janek
Ehk oskab keegi täpsemalt õelda, et mis jama see on? Omega b 2,0 100kw
Sai hommikul tööle mindud, auto käivitus ilusti. Õhtul enam käima ei läinud, selgus, et küünlad tugevalt õlised. Kodus peale mootori seiskamist enam käima ei lähe- viga arvatasti sama. Samas kui auto lõpuks käima sain, siis süttis ka mootorituli, mis enam ei kustu.
Mis selle põhjustada võib? Umbes 200km tagasi sai autolt eemaldatud korraks karterituulutus, kas võib viga kusagil seal olla?
Janek
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Küünlad õlised
PõlemiskambrisOmega Sport Packet kirjutas:Mismoodi õlised?Õli põlemiskambris või isolaatori pool?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Küünlad õlised
Palju õli mootoris? Karterituulutus peaks olema nagu olema peab. Klapisääretihendid pakuks esimese hooga .Mootori tühikäik ka kehva?
Re: Küünlad õlised
Mul oli umb.sama probleem.
Hommikuti külmkäivitustel(mitte iga kord)viskas tagant sinist ja oli tunda õli kärsakat.
Samas küünlad oli suht ok(äärtel õlikõrbemise rant,elektrodid pruunikad),eks ma andsin "kuuma" kah mootorile.Suht "sümboolne" õlikulu oli kah mootoril.Teinekord tahtis pikemat ketramist saada,külmalt käivitus koheselt.
Asi lõppes klapisääre tihendite vahetusega,kuna 2tk. oli lahti tulnud juhtpuksi pealt ja teised olid kõvaks tõmmanud(ca.1a mootoris olnud tihendid).
Hommikuti külmkäivitustel(mitte iga kord)viskas tagant sinist ja oli tunda õli kärsakat.
Samas küünlad oli suht ok(äärtel õlikõrbemise rant,elektrodid pruunikad),eks ma andsin "kuuma" kah mootorile.Suht "sümboolne" õlikulu oli kah mootoril.Teinekord tahtis pikemat ketramist saada,külmalt käivitus koheselt.
Asi lõppes klapisääre tihendite vahetusega,kuna 2tk. oli lahti tulnud juhtpuksi pealt ja teised olid kõvaks tõmmanud(ca.1a mootoris olnud tihendid).
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Küünlad õlised
Mootoris õlitase oli peaaegu normis, vahepeal tuli ikka juurde valada ka.
Kuna endal pole eriti aega selle jamaga jännata, tuleks teha vist mootori vahetus, sest nii palju kui sai veel uuritud, siis võimalus on veel, et kolivid on hõredad ja kapremondiks pole aega. Läheb müügiks ära.
Kuna endal pole eriti aega selle jamaga jännata, tuleks teha vist mootori vahetus, sest nii palju kui sai veel uuritud, siis võimalus on veel, et kolivid on hõredad ja kapremondiks pole aega. Läheb müügiks ära.
Re: Küünlad õlised
Ei hakka uut teemat tegema, loodan, et sobib ka see siin.Janek01 kirjutas:Mootoris õlitase oli peaaegu normis, vahepeal tuli ikka juurde valada ka.
Kuna endal pole eriti aega selle jamaga jännata, tuleks teha vist mootori vahetus, sest nii palju kui sai veel uuritud, siis võimalus on veel, et kolivid on hõredad ja kapremondiks pole aega. Läheb müügiks ära.
Sai siin veel kord auto käima pandud peale klapikambri tihendi vahetust, käima läks muidugi peale poole tunnist käimast. Siis sai tehtud veel mootorile soojendus sõit ja koju tagasi. Sõiduajal ei olnud mingeid muid probleeme kui ainult see, et pöörded lendasid piirajasse juba kusagil 4500 pöörde pealt. Eelmisest korrast kui sai käima teda sunnitud jäi põlema ka mootori tuli. See pööretega olukord ning mitte käimaminemine korralikult annab pigem põhjust vaadata nukaanduri poole. Kuidas aga seda kontrollida saaks ilma, et peaks kõigepealt uut minema ostma?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3508
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 51 korda
- Been tänatud: 70 korda
Re: Küünlad õlised
Mitte nuka andur vaid pigem vända andur.See tekitab probleeme käima saamisel ja on seotud pööretega.
Kas diagnost ei näita midagi?
Kas diagnost ei näita midagi?
56232754
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Küünlad õlised
mahlapakil teevad seda mõlemad andurid. kaabel sappa enne pole mõtet midagi aretada. küünlad kontrolli ka uuesti üle
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Küünlad õlised
Mõlemad andurid kontrollitavad pistikust ei pea ilmtingimata tegema diagnostikat kui sellist.Kodus tehtav,tester 10 min kui on vigane näitab seda tester kohe.Mitte midagi keerulist.
Süüde välja, pistik lahti
Süüde välja, pistik lahti
Re: Küünlad õlised
Täitsa õige, et vända andur, sai see kirjaklambri trikk tehtud ning veakoodiks tuli 0335.ragenor kirjutas:Mitte nuka andur vaid pigem vända andur.See tekitab probleeme käima saamisel ja on seotud pööretega.
Kas diagnost ei näita midagi?
Re: Küünlad õlised
oskab aga ehk keegi õpetada, et kuidas selle anduri kätte saaks ilma, et peaks poolt autot laiali lammutama?Janek01 kirjutas:Täitsa õige, et vända andur, sai see kirjaklambri trikk tehtud ning veakoodiks tuli 0335.ragenor kirjutas:Mitte nuka andur vaid pigem vända andur.See tekitab probleeme käima saamisel ja on seotud pööretega.
Kas diagnost ei näita midagi?