Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi! KORRAS
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi! KORRAS
Mure selles, et koguaeg toimis ja peale mõnda nädalat seismist enam 1-3-5 ehk kunde-poolne silindri rida ühendus vaheldus. Kui hoida pöördeid 1000 peal siis on ok, aga nagu lasta gaas maha, siis veidi ajapärast hakkab mootori indikaator vilkuma armatuuris ja autos on õudne vibra. Ning kohati on nagu jõuetu ka. Ja veakoodid on ka mootori ajus.
Veakoodid:
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected - Intermittent
P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected - Intermittent
P0305 - Cylinder 5 Misfire Detected - Intermittent
Eelnevalt suvel oli selline teema, et kui panna käima ja jätta seisma ja kohe uuesti käivitada siis algul tunne nagu poleks kõiki sildrid taga aga minuti jooksul käies oli kõik ok. Ja veakood siis ka mootris polnud.
Praegu olen teinud ka juba päris hulga asju mida arvasin ise, et võivad tingida sellist probleemi:
1. Kasutaja Fairic müüs mulle eelnevalt ilusti käinud mootori pealt uue mooduli aga kahjuks selle vahetus ei andnud tulemust.
2. Aku kasti all olevad massi ühendused oli väga oksuteerunud, tegin puhtaks aga ikka ei miskit.
Nädalavahetusel teen puhtaks ka mootori ümber olevad massi ühendused aga kas sellest on abi selles ma praegu küll kindel pole.
Äkki oskate mingit head nõu anda, kellel kogemusi sellega, et mis võib veel sellist asja põjustada. Kõige imelikum, et juhipool toimib väga hästi, ei mingeid vigu selles suhtes.
Ette tänades,
Jaan
Veakoodid:
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected - Intermittent
P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected - Intermittent
P0305 - Cylinder 5 Misfire Detected - Intermittent
Eelnevalt suvel oli selline teema, et kui panna käima ja jätta seisma ja kohe uuesti käivitada siis algul tunne nagu poleks kõiki sildrid taga aga minuti jooksul käies oli kõik ok. Ja veakood siis ka mootris polnud.
Praegu olen teinud ka juba päris hulga asju mida arvasin ise, et võivad tingida sellist probleemi:
1. Kasutaja Fairic müüs mulle eelnevalt ilusti käinud mootori pealt uue mooduli aga kahjuks selle vahetus ei andnud tulemust.
2. Aku kasti all olevad massi ühendused oli väga oksuteerunud, tegin puhtaks aga ikka ei miskit.
Nädalavahetusel teen puhtaks ka mootori ümber olevad massi ühendused aga kas sellest on abi selles ma praegu küll kindel pole.
Äkki oskate mingit head nõu anda, kellel kogemusi sellega, et mis võib veel sellist asja põjustada. Kõige imelikum, et juhipool toimib väga hästi, ei mingeid vigu selles suhtes.
Ette tänades,
Jaan
Viimati muutis Omega-98a, 21 Veebr 2015 13:59, muudetud 1 kord kokku.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Random Intermittent vead on need kõige hullemad aga proovi viga leida loominguliselt.Pistikud ühendused on ilusti puhtad?
See akujuhtmete oksüdeerumine ja kehv mass võib põhjustada peenema tundlikuma elektroonika rikkieid sealhulgas ajule teha haiget, kommukad jms peenem värk muidugi sh.starter genekas.Muidugi närilised närivad random järjekorras juhtmeid ja korraldavad intermitted jamasid teinekord.
Süütemoodulisse tuleb 5 või 4 juhet?Mida võid teha on nn impulsstest led pirnidega vahetult ennem moodulit ja uurida misasi ära kaob kui kaob.
See akujuhtmete oksüdeerumine ja kehv mass võib põhjustada peenema tundlikuma elektroonika rikkieid sealhulgas ajule teha haiget, kommukad jms peenem värk muidugi sh.starter genekas.Muidugi närilised närivad random järjekorras juhtmeid ja korraldavad intermitted jamasid teinekord.
Süütemoodulisse tuleb 5 või 4 juhet?Mida võid teha on nn impulsstest led pirnidega vahetult ennem moodulit ja uurida misasi ära kaob kui kaob.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Minu mäletamist mööda tuli 4 juhet moodulisse. Kas see võib ka kuidagi mõjutada, et tal on 55Ah aku peal, millel on juba palju aastaid seljataga, samas käivitub sellega poolest pöördest ja veab starterit nagu loom.
Seda testi osa led-idega võiks lähemalt seletada mis või kuidas?
Seda testi osa led-idega võiks lähemalt seletada mis või kuidas?
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
El.skeemi silme ees moment ei ole.Kui 4 juhet siis loogiliselt võttes 1 mass ja 1 3 5 silindrid + .Massi ja akuplussi vahele üks led ja näed kas kukub ära viga midagi.1 3 5 isolatsiooni koorid ära natuke 3 led pirni eraldi ja kerega massi.Sa peaksid nii saama pihta asjale kas viga on ennem moodulit ja milles viga.Viga võib olla ajus konkr.süüteahelas.Proovi ledidega olen nii abi saanud kuigi diagnostika väidab muud.Proovida võid nii
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Tegelt tuleb moodulisse ikkagi 5 juhet, kaks on jämedamad ehk loogika järgi mass ja pluss. 3 on peenemad jällegi loogika järgi võiks olla impulss juhtmed. Mõõtes selgus aga, et üks on mass ja 4 juhtmesse tuleb pidev vool kuskil 14 - 15v vahel kui mootor käib.
Mõõtsin juhtmed ajust kuni moodulini läbi kõik olid korras.
Vaatasin ka paremal pool küünlaid need küll seda nägu polnud, et põlemist ei toimuks, pigem liiga heledad minu arust. Nagu oleks küttet vähe.
Mul on mõistus täitsa otsas mis anomaalija seal mootoris toimub.
Kas kellegil on mõni idee mida võiks veel proovida?
Mõõtsin juhtmed ajust kuni moodulini läbi kõik olid korras.
Vaatasin ka paremal pool küünlaid need küll seda nägu polnud, et põlemist ei toimuks, pigem liiga heledad minu arust. Nagu oleks küttet vähe.
Mul on mõistus täitsa otsas mis anomaalija seal mootoris toimub.
Kas kellegil on mõni idee mida võiks veel proovida?
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
mida teeb kõtusetorustik ja pihustidOmega-98a kirjutas:Tegelt tuleb moodulisse ikkagi 5 juhet, kaks on jämedamad ehk loogika järgi mass ja pluss. 3 on peenemad jällegi loogika järgi võiks olla impulss juhtmed. Mõõtes selgus aga, et üks on mass ja 4 juhtmesse tuleb pidev vool kuskil 14 - 15v vahel kui mootor käib.
Mõõtsin juhtmed ajust kuni moodulini läbi kõik olid korras.
Vaatasin ka paremal pool küünlaid need küll seda nägu polnud, et põlemist ei toimuks, pigem liiga heledad minu arust. Nagu oleks küttet vähe.
Mul on mõistus täitsa otsas mis anomaalija seal mootoris toimub.
Kas kellegil on mõni idee mida võiks veel proovida?
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Kütusefilter on vahetatud eelmise aasta lõppus (WIX) oma läks. Aga kui tugeva surve see pump enam annab või kuidas pihustid toimivad seda täpselt ei tea. Saab seda kuidagi testida??
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Pidev vool see just ei ole see peaks olema katkendlik.Pirn peaks vilkuma päris kiiresti ja testriga sa viga nii ei püüa.Säde võib olla ka valel ajal vales kohas.Oled vaatanud kas säde nagu on?Led pirniga võid pihusteid ka kontrollida samamoodi.Olen ise sunnitud olnud tegema sedasi testi.Viga oli analoogne.Jättis vahele suri välja siis äkki kargas käima ja siis oli jälle täitsa tumm.Viga oli aju massis ja massi puudus rikkus ajus süüteosa.Kadus kõigepealt säde siis pihustite mass, need järelt ära immo läks peale.Keerad süüte välja sisse nagu läheks jälle.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
See nädal saan teise mootori aju, eks siis selgub kas on ajus või tuleb hakkata edasi liikuma. Huvitav kas katalisaator võib ka sellist jama korraldada?
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Siis peaks jama olema nagu üldine ja küünlad tahmased mustad.Sul on valged.2.6 on kuskil mingi jahutusvedeliku asi seal mille tagajärjel kipub sisselaskesse jahutusvedelik minema?Kuskil on sellest juttu olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Minu teada jahutus vedelik sattub silidrisse juhul kui plokkikaane tihend lekib.Omega Sport Packet kirjutas:Siis peaks jama olema nagu üldine ja küünlad tahmased mustad.Sul on valged.2.6 on kuskil mingi jahutusvedeliku asi seal mille tagajärjel kipub sisselaskesse jahutusvedelik minema?Kuskil on sellest juttu olnud.
Ning mis mõttes oleks probleem üldine kui katalisaator oleks umbes, tal on ju kaks katalisaatorit kui kunde poolne umbes, siis ongi ju probleemid 1-3-5, või mis mõttes üldine??
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Kui kinni siis kinni ja ei käi jõudu pole ja süüteküünal märg must tahmane.Lambda peaks ka märku andma sellest+muud hädad.
Sul on küünal hele.See viitaks kas jahutusvedeliku lekkele, vaakumi leke, lahja segu diagnostika väidab mooduli viga.
Hammasrihma märke oled kontrollinud?
Silindrites võiks surve ka ära mõõta kui on võimalik.
Sul on küünal hele.See viitaks kas jahutusvedeliku lekkele, vaakumi leke, lahja segu diagnostika väidab mooduli viga.
Hammasrihma märke oled kontrollinud?
Silindrites võiks surve ka ära mõõta kui on võimalik.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
No kui teine aju ei aita, siis tuleb hakkata muud vaatama. See tähelepanek on küll hea, et kas hammasrihma märgid on nii nagu sai kunagi pandud.
Samuti ei saa välistada ka, et pihustid ei toimi korralikult või bensapump ei anna piisavalt peale, aga ka see on kõik oletuslik.
Silindrite survet pole kahjuks võimalik omal mõõta.
Samuti ei saa välistada ka, et pihustid ei toimi korralikult või bensapump ei anna piisavalt peale, aga ka see on kõik oletuslik.
Silindrite survet pole kahjuks võimalik omal mõõta.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Ära pane pahaks, aga mulle jääb mulje, et sa mõõdad igal probleemil silindrites surveid.Omega Sport Packet kirjutas: Silindrites võiks surve ka ära mõõta kui on võimalik.



56232754