küsimus selles kas alt saab vahetada v peab ülevalt sisselaske kollektori eemaldamisega alustama.
alt vaadates ruumi eriti pole,starteri ja 1 poldi leiab ülesse.
asja uuriks kuna läheb nagu vaevaliselt tööle,raskelt.võtaks maha ja määriks puksid jne...aga kuidas läheneda??
100kw starter veabki küllaltki aeglaselt.V olla aku nõrgaks jäänud talvega seda laadida asi paraneb aga kui aku laetud korras starter hakkab pooma nagu, vaevalt üle lööb siis on viga starteris.Kui poldid õieti pandud ülemine käigukasti poolt ette poole alumine eest käigukasti poole siis pole hullu ja kui määret ka on pandud siis saad lahti küll.Nr19 võti poltide jaoks ja starteri küljes olevad juhtmed nr 13 ja nr 8/10 võti.
ok,lähenen alt ikka siis.aga ringi käib jh raskelt,vaevaliselt,aeglasti-pole nagu harjunud nii.krokotillid viskasin heaks juhuks kabiini.kui aku küps oleks ,siis nii kaua ja vaevaliselt ei jaksaks peale nädalat seismist üldse.akul silm veel roheline aga see selleks.