Hei... Selline küsimus, et kas 2.5 v6mootoril on alumiinium karteripõhi või on metallist.
Kuna saan omale muidu täiesti remonditud masina millel on mingid killud mootori juurest väljas ning õli jooksis välja. Arvatavasti jäi kivi teele ette.
Ning kuidas selle remondiga on?
ega hetkega saaledele, nukile, kolbidele see miskit ei tee kui vb 5-10 sekundit EHK ilma õlita käis, kui samal ajal õli välja jooksis.
Või kui tihti juhtub, et viskab kepsu kotti?
Tegemist siis naisterahva autoga mis enamus ajast oli opeli esinduses.
Kaasa saan muidugi ka 4 valuvelge jne.
aasta 95
K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
Re: K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
Kui killud väljas siis ehk alumiinium.Ega ise ei ole näinud asja ligemalt?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
Mine 94a 3.0 V6-l on kõige alumine kaas (see, kuhu õlipunn keeratakse) plekist, kuna need mootorid väga sarnased, siis ilmselt on nii ka 2.5 mootoril. Järgmine korpus (ülespoole) on alumiiniumist.


Re: K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
ise olen näinud kaht alumiinium kildu, sirged ja umbes 2cmx2cm kaks tükkikest ja paksus umbes 1mm sest vaevalt see muu olla vist saab kui karter, sest kepsu nii kergesti välja ei viska ja siis peaks ikka ploki tükid samuti taga olema.
ise kahjuks pole alla saanud. kuid peaks slepis koju ära vedama siis saab uurida.
ise kahjuks pole alla saanud. kuid peaks slepis koju ära vedama siis saab uurida.
Re: K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
Ploki tükid oleks juba malmist. Mõnikümmend sekundit õlita sõitu ei tohiks midagi teha, sest ega süsteem hetkega kuivaks jookse. Muidugi on lood teised, kui pedaal põrandas ja koormused mootoris suured, antud juhul aga nii polnud.
Kunagi sõitsin Mossega ca kilomeetri ilma karteripõhjata ja ei juhtunud midagi
Uue põhja saad näiteks siit.
Laiem osa on plekist, ülejäänud alumiiniumist.
Kunagi sõitsin Mossega ca kilomeetri ilma karteripõhjata ja ei juhtunud midagi

Uue põhja saad näiteks siit.
Laiem osa on plekist, ülejäänud alumiiniumist.
Re: K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
kunagio sai mondeol nimodi parandatud, et panime nelja kruviga alumiinium tüki ja tihenduseks vahele metalliliimi, aga iseasi kui pikkasid kruve oopelile panna saaks sinna umbes?
Tahaks odavalt korda saada
Tahaks odavalt korda saada

Re: K: Kas 2.5 V6 mootoritel on alumiinium karteri põhi?
Sai ka kunagi bmw -E30-l niimoodi parandatud ja pidas väga hästi 
