Selle külgkalde regulerimise vardaga on selline asi et seda müüakse tervikuna või siis heal juhul kerepoolset osa on saada,reeglina läheb läbi ratta poolne munakas.Sain nö. oem jupi ja see lemfi oma,leti hind ca.60.- odavaid juppe polnud müüa... https://www.eparts.ee/catalog/#brand:84 ... 0571/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3863/1000 ... 1624301,35" onclick="window.open(this.href);return false;
See kumm seal paagi vitsa all on originaalis aga et see seal sedasi lokib?
ragenor kirjutas:Eks neid kalleid juppe leidub veelgi
Proovi näiteks 2.0 DTi-le radikat leida.
Forss ütles eelmisel aastal hinnaks 400+ euri, kõik ülejäänud laiutasid käsi. Ja peale läksi väikeste modifikatsioonidega 2.0 85kw bensuka radikas.
üsna tõenäoliselt on see masin diisel, eks ole mõnikord paagipuhastusel võtturi tihend kehvalt saand ja ladiseb üleserva kütus maha ja see kumm reeglina läheb suht süldiks.
rocker kirjutas:Läbi ongi ratta poolene munakas.Täna jäi ülevaatus selle pärast läbimata.
Selle pärast saab korduva?
Tavaliselt ju tagasilla vermikku ei kontrollita...aga jahh kui see varras läbi,siis hakkab hoolega rehvil siseserva sööma...ja eks ta koliseb kah.
rocker kirjutas:Läbi ongi ratta poolene munakas.Täna jäi ülevaatus selle pärast läbimata.
Selle pärast saab korduva?
Tavaliselt ju tagasilla vermikku ei kontrollita...aga jahh kui see varras läbi,siis hakkab hoolega rehvil siseserva sööma...ja eks ta koliseb kah.
Täpselt nii, sain korduva. Ohtlik viga ka veel pealekauba. Õnneks kõik ülejäänu oli korras.
Täpsustaks Tim Yong Un'i öeldut,et sellest vardast regullitakse kokkujooksu,mitte külgkallet.Oomi tagasillal kahjuks kallet regullida ei saa.See ka 1 põhjusi,miks ma enda omale madaldust ei taha...lööb geomeetria paigast ära ja ratta rõvedalt lääpa.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.