Tere.
Tuhlasin terve foorumi läbi ja sain natukene targemaks, kuid lõplik otsus jäi tegemata.
Nimelt lööb 80-90 vahel kakkumise, lõhkumise ja vibra sisse, just see moment, kui vahetab viimasele käigule ümber.
Ühe korra vaatasin põgusalt põhja alla ning esmavaatlusel midagi rippumas või üsna katki olekus ei tuvastanud.
Veermikust see ei tulene, kardaani poolt tundus esmavaatlusel korras, kuid süda ütleb ikkagist, et asi võib seal peituda.
Seletamatu kakkumine 2.0 100 kw atm kast
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Seletamatu kakkumine 2.0 100 kw atm kast
Kuidas kardaani muhv? Diffri ja käigukasti otsas olevad puksid mis kardaani hoiavad?
Käigukasti õlivahetust on ka tehtud?
Käigukasti õlivahetust on ka tehtud?
Re: Seletamatu kakkumine 2.0 100 kw atm kast
Need ma tellisin juba igaks juhuks ära, kuigi miskit erilist ei paistnud.
Kasti hästi ei usuks. Kui kardaan kõver, siis viskab ta ju kogu aeg.
Kasti hästi ei usuks. Kui kardaan kõver, siis viskab ta ju kogu aeg.
ovetegemised.wordpress.com
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Seletamatu kakkumine 2.0 100 kw atm kast
Endal kah vibreeris, väliselt tundus kõik ok, aga vahepukk oli ikkagi kutu, hakkas vibreerima laagrist, läks teine kardaani tagumine osa koos pukiga ja vibra kadus. Oleks võind ka ainult puki vahetada aga teine kardaanijupp oli riiulist võtta.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60