MöhhJürts kirjutas:Statoili klaasiharjaga ikkaragenor kirjutas:Päris rokane pole. Aga nv käin jh lapiga üle, nali , survekaga ikka


MöhhJürts kirjutas:Statoili klaasiharjaga ikkaragenor kirjutas:Päris rokane pole. Aga nv käin jh lapiga üle, nali , survekaga ikka
Vanasti oli Tallinna taxistide seas popp värk,kuna MUPO tegi vähegi määrdunud taxi eest kohe trahvi.Nüüd on õnneks mündipesulad. Aga oi,kui vägevad need autod välja näevad pärast seda,kui švammiga liiva mööda keret laiali on hõõrutud mõned korradJospa kirjutas:No mõned pesevad akna puhastus käsnaga tervet autot, see millel vars taga on ja asub õhk/vesi kabiinis
Fl-il enam pole pilti.Jospa kirjutas:Võin eksida aga salongis, jalgade juures ja seal peab olema ka pilt peal + number
Manual näitab,et 17 kaitse on hornvivaldi kirjutas:Keegi mäletab kas Omega signaalil on kaitse ka olemas`? JA kui on siis ehk mäletab numbrit.
Alaripri kirjutas:Kas keegi oskab seletada FL omega elektrilise katuseluugi tööpõhimõtet? Keeran nuppu teatud suunas, siis liigub luuk ülesse, aga kus see niiöelda 0 punkt on, et ta kinni seisaks? Panin enda arust algpunkti tagasi aga jäi ikka natuke irvakile. Nupule surudes käis 2-3 korda kinni-lahti ja siis jäi VIST kinni, hetkel ei saagi täpselt aruJust see kinni-lahti käimine ehmatas ära, et mis nüüd viga on, või on see normaalne?
Kohe saadan.Jospa kirjutas:Kas kellegil kasutaja ketas tel. numbrit on? Kui on siis palun see pm postitada. Mul on vaja talle ukse taha minna!!!.....et väntvõlli andur ära osta