K: tagumised istmesojendused.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: K: tagumised istmesojendused.
Vanemal autol on piklik pistik ja minu omal 98 juba selline neljakandiline. Mina ei tea mis juhtmed sinna lähevad, või mis eesmägil. Kindel on see, et istme soojendus vajab ainult ühte neljakandilist pistikut. Mis on nii vanemal kui ka uuemal ühesugused. Kas tagumised istmed mingi a'la mašaasi funktsiooniga on tulnud äkki, et sinna panna.... endalegi paras mõistatus igastahes.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: K: tagumised istmesojendused.
just just... ajasin ise sassi autol millel tulid oli piklik ja mul on 2 4kandilist. Kas need pistikud tulevad ka sul juhipoolselt küljelt? istmesoojendused ju mõlemal pool istmel..ja nagu kuidagi ei ulata..ühepoole ome teisele..Martink91 kirjutas:Vanemal autol on piklik pistik ja minu omal 98 juba selline neljakandiline. Mina ei tea mis juhtmed sinna lähevad, või mis eesmägil. Kindel on see, et istme soojendus vajab ainult ühte neljakandilist pistikut. Mis on nii vanemal kui ka uuemal ühesugused. Kas tagumised istmed mingi a'la mašaasi funktsiooniga on tulnud äkki, et sinna panna.... endalegi paras mõistatus igastahes.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: K: tagumised istmesojendused.
Seal on selline värk, et juhipoolsest kimbust tuleb üks pistik. Sinna otsa läheb juhtmestik, kuhu külge käivad veel releed 2tk ja siis sellest juhtmestikust lähevad istmete küljes olevatesse juhtmetesse alles. See joonis mis mul eelnevalt tehtud, selle üks ots on see nelja kandiline pistik ja väljund on siis istmete all olevad juhtmed. Joonistatud on siis pm. see juhtmekimp mis käib auto ujutmestiku ja istme soojenduselementide vahele.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: K: tagumised istmesojendused.
Kuna hetkel tagumiste istmesoojenduste remont teemas, siis sain vahepeal jälle targemaks ja jagan siia ka.
Kui seljatoe soojendus on korras, siis peaks takistus olema 1oom. Kui mitte midagi ei näita, siis kuskilt juhe katki. Õnneks seljatoe puhul see harvaesinev nähtus, kuid veakoha leidmine on äärmiselt keeruline(minul tuli viga kiirelt kätte ja lahti-leidmine-parandus-kokku, läks ühele seljatoele ca 2h. esimest korda tehes).
Istme osa on keerulisem mõõta, kuna seal mingitsorti termistor ja relee vahel. Takistusi mõõtes ei näitab 200koomi takistust(isegi kui seljatugi on ühendamata, ehk soojendus kärge ei mõõdeta) ja nii ma istme lahti tõmbasingi. Need kilooomid tulid aga rellee takistusest, mis istme sees paiknevad. Kõige õigem on lasta istme soojendusele 12v peale, relle teeb plõksu. Kui seljatugi on ühendamata, siis soojendus tööle ei hakka. Koos seljatoe ühendusega tuleb mõõta amperaaži. 15 kraadise garage tempi juures peaks tarbimimine olema 8A ja hakkama langema(soojenedes tarbimine väheneb). Umbes 15 minuti päras peaks juba (nahk)iste käega katsutavalt soe olema.
Mina lähen ja panen nüüd oma tagumiku soojenduse kokku tagasi
Kui seljatoe soojendus on korras, siis peaks takistus olema 1oom. Kui mitte midagi ei näita, siis kuskilt juhe katki. Õnneks seljatoe puhul see harvaesinev nähtus, kuid veakoha leidmine on äärmiselt keeruline(minul tuli viga kiirelt kätte ja lahti-leidmine-parandus-kokku, läks ühele seljatoele ca 2h. esimest korda tehes).
Istme osa on keerulisem mõõta, kuna seal mingitsorti termistor ja relee vahel. Takistusi mõõtes ei näitab 200koomi takistust(isegi kui seljatugi on ühendamata, ehk soojendus kärge ei mõõdeta) ja nii ma istme lahti tõmbasingi. Need kilooomid tulid aga rellee takistusest, mis istme sees paiknevad. Kõige õigem on lasta istme soojendusele 12v peale, relle teeb plõksu. Kui seljatugi on ühendamata, siis soojendus tööle ei hakka. Koos seljatoe ühendusega tuleb mõõta amperaaži. 15 kraadise garage tempi juures peaks tarbimimine olema 8A ja hakkama langema(soojenedes tarbimine väheneb). Umbes 15 minuti päras peaks juba (nahk)iste käega katsutavalt soe olema.
Mina lähen ja panen nüüd oma tagumiku soojenduse kokku tagasi

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: K: tagumised istmesojendused.
Täitsa pees kus ma kadestan selliseid asjalikke vendi
Sooviks ise ka remonditeemast rohkem teada.
Kuigi kõik mis võimalik, teen ise ära ja ülejõu käiva jätan spetsi hooleks.
Rihma vahetust võiks ka veel osata, siis oleks OK

Sooviks ise ka remonditeemast rohkem teada.
Kuigi kõik mis võimalik, teen ise ära ja ülejõu käiva jätan spetsi hooleks.
Rihma vahetust võiks ka veel osata, siis oleks OK

56232754