Gaas jääb peale?
Re: Gaas jääb peale?
Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Re: Gaas jääb peale?
Ei tea kudas v6 on aga 100 kw jahutusvedelik kütab koguaeg segusiibri korpust,isegi suvel kütab.Sellel jahutusvedeliku ühendusel on päris peenike ava mis ummistub kergesti.KenKam kirjutas:jahutusvedelik käib läbi küll, aga jah mul kah probleem just maantee sõidul kui gaasiga niipalju ei mängi ja ühtlaselt sõidad. probleem tekib siis kui vaja möödasõitu teha gaasi vajutades jääb gaas peale ja enam maha ei tule.oskab keegi ütelda kas jahutusvedelik käib sealt koguaeg läbi või aind siis kui termostaat on avatud olekus, kui mõtlema hakata siis jama just peale seda tekkis kui termostaat vahetatud sai, muidu oli koguaeg suur ring taga?
See maantee sõidu ajal ära külmuv segusiiberi jutt võib paika pidada isegi,eriti kui peaks segusiibri ümbrus mingit õliplöga täis olema.
Sigullil ja mossel on selle jaoks ettenähtud käsitsi ümberseatav õhufiltri korpus,et võtta sisselaskesse natuke soojem õhk väljalaske kollektori pealt,jäätunud karbuss lihtsalt ei toiminud enam.Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Gaas jääb peale?
Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
Re: Gaas jääb peale?
V6-l käib samuti sealt pidevalt jahutusvedelik läbi. Kui mälu ei peta, siis sisenev voolik tuleb V vahelt jahutusvedeliku sillast ning väljuv suundub paisupaaki.

83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteemTim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.

Siis ilmelt andur vigane, aitab vahetus (eraldi vist ei saa, ainult koos paisupaagiga). Kontrolliks võta anduril pistik ära ja ühenda klemmid kokku, kui veateade kaob, siis andur vigane.Omega3 kirjutas:Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Re: Gaas jääb peale?
Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektoriltopelist kirjutas:83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteemTim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.

Re: Gaas jääb peale?
sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
Re: Gaas jääb peale?
Ei märganud seda postitustKenKam kirjutas:sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.

Re: Gaas jääb peale?
Jutt kipub küll juba teemaväliseks aga olen siiski näinud seda sooja õhu võtmise asja ka pritsungiga mootoritel,B4 2,3E ja wv 1,8 monopritse.Ja mis seal imelikku on kui sissepritsega mootor saab vähegi soojemat õhku...nagu suvel.viljar kirjutas:Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektoriltopelist kirjutas:83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteemTim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD