K: Rooli keeramisega probleem.
K: Rooli keeramisega probleem.
Selline mure siis, et rool käib väga raskelt eriti kohapeal keerates ja ka järsemates kurvides ei taha rool lasta ennast keerata. Kas keegi oskab aidata sellise probleemiga. Ainult hommikuti kui auto tööle käivitan liigub rool ühe sõrmega ringi, aga mingi ajapikku läheb raskemaks. Ise olen vaadanud kapotialt roolivõimu paaki seal on õli sees punaka värvusega mis voolab ringi, rohkemat ma ei oska sellekohta kirjeldada. Ma ise arvan, et äkki on roolivõimu pump äkki untsus, samas ta õli liigutab ringi.Kas võib olla ka mingeid muid tegureid mis võivad olla väsinud või ei tööta.
Tänades, Raul
Tänades, Raul
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: K: Rooli keeramisega probleem.
Kas autol on tavaline või servotronic roolikarp. Kui servotronic siis äkki mingi kala selles servotronic süsteemis.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: K: Rooli keeramisega probleem.
Servotronic roolikarbi külge läheb üks kahene pistik, tavalisel seda pole. Samuti on armatuuri all servotronic relee (kõrge punane) aga seda niisama ei näe.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
- Argo
- Klubiliige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
- Asukoht: Läänemaa
- Has tänanud: 7 korda
- Been tänatud: 3 korda
Re: K: Rooli keeramisega probleem.
Muidugi ei teeks paha kui kirjutad mis aasta autoga on tegemist.
Võib olla küll roolivõimendipump , kuna honmmikul on õli külm ja paksem aga kui õli läheb soojaks siis muutub ta kuigi palju vedelamaks ja sellest ka see anomaalia.
Pump on oma aja lihtsalt ära elanud ja pole enam nii tihe.
Võib olla küll roolivõimendipump , kuna honmmikul on õli külm ja paksem aga kui õli läheb soojaks siis muutub ta kuigi palju vedelamaks ja sellest ka see anomaalia.
Pump on oma aja lihtsalt ära elanud ja pole enam nii tihe.
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K: Rooli keeramisega probleem.
On ka juhuseid olnud et rooli alt kaitse läbi ja rool kange peal. 95a omega td mis oli sel kuus korra kippus maha põletama kaitset.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: K: Rooli keeramisega probleem.
Rool, sigarisüütaja ja kliimablokk on ühe kaitsme all.Faric kirjutas:On ka juhuseid olnud et rooli alt kaitse läbi ja rool kange peal. 95a omega td mis oli sel kuus korra kippus maha põletama kaitset.
56232754
Re: K: Rooli keeramisega probleem.
Tegemist on 2000a omega 2.2l mootoriga. Kaitsmed vaatasin kõik üle kuna mul jamavad veel aknad, lülitid töötavad millal nad heaks arvavad, sammuti peeglite reguleerimise nupp ei funka , vahest mõtlevad et töötaks päeva või kaks, aga see on ka kõik. Arvatavasti peab juhipõranda üles kiskuma ja vb sealt näeb ehk miskit.