K: 100kw vändaanduri vahetus?
K: 100kw vändaanduri vahetus?
Oskab siis keegi mõnda head vihjet anda 2.0l 100kw mootori väntvõlli anduri vahetuseks? Tuleb tõesti roolivõimu pump ja kondi kompressor koos kinnituskronsteiniga eemaldada ?
Sai täna vähe uuritud asja ja tundus küll paras günekoloogi töö olevat
Sai täna vähe uuritud asja ja tundus küll paras günekoloogi töö olevat
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
2.0 pidi jah need eemaldama, kui tahtsin lasta vahetada küsiti ega 2.0 pole
2.5 oli vahetamine väga lihtne, vana eest, uus nööriga üless ja ühendamise vaev, 10min tööd.
2.5 oli vahetamine väga lihtne, vana eest, uus nööriga üless ja ühendamise vaev, 10min tööd.
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Kas roolivõimendi pump ja konditsioneeri kompressor tuleb eemaldada anduri vahetuseks või ainult selleks, et juhe sama teed pidi vedada?
-
- Huviline
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Dets 2007 09:28
- Auto: volvo xc90 - 2004
- Asukoht: kohila vald - Aespa
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
saab ka kõrvalt mööda hiilida neist - omad kogemused kunagiopelist kirjutas:Kas roolivõimendi pump ja konditsioneeri kompressor tuleb eemaldada anduri vahetuseks või ainult selleks, et juhe sama teed pidi vedada?
Elu on karm ja sellega tuled siinses elus hakkama saada
Paadunud Kaitseväelane alates 1998a-st
55980492
www.veteran.ee
Paadunud Kaitseväelane alates 1998a-st
55980492
www.veteran.ee
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
max kirjutas: saab ka kõrvalt mööda hiilida neist - omad kogemused kunagi
No aga anna teistele ka teada kuidas sealt mööda hiilida
Ise võtsin genekarihma pinguti eest ära, siis oli andur ilusasti näha ja sai näpuga katsuda ka , aga see oli ka minuarust kõik. Seda polti mis teda kinni hoiab enam ei näinud ja mingi võtmega keeraminetundus olmevat päris võimatu läbi selle pisikese augu
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Sain siis just vahetusega ühelepoole
Lisaks kiilrihma pingutile tuleb ära võtta veel väljalaske kollektori pealt kuumakaitse plekk, eemaldada õlivarda toru ja eest radiaatorite kohalt see plastkate, siis on paremini näha asja. Plekk on nelja poldiga, kinni ilusasti näha kõik, õlivarda torul üks polt lahti ja siis ettevaatlikult tugevasti plokist välja sikutada.
Kohe õlivarda toru augu kõrval ongi anduri kinnituspolt.Seda tuleb mingi iks koha pealt vaadata, siis on silmaga kah näha. Edasi saab juba iga mees isegi aru mida tegema peab
Vaja läheb padrunit E10 (soovitavalt 1/4") aga mul ajas asja ära ka tavaline 8mm padrun ja sihuke painduv saba padruni taha millega saab nurgataha keerata. Taskulampi vms mõndasi nipet näpet tööriistu veel ja roppu moodi kannatust.
Lisaks kiilrihma pingutile tuleb ära võtta veel väljalaske kollektori pealt kuumakaitse plekk, eemaldada õlivarda toru ja eest radiaatorite kohalt see plastkate, siis on paremini näha asja. Plekk on nelja poldiga, kinni ilusasti näha kõik, õlivarda torul üks polt lahti ja siis ettevaatlikult tugevasti plokist välja sikutada.
Kohe õlivarda toru augu kõrval ongi anduri kinnituspolt.Seda tuleb mingi iks koha pealt vaadata, siis on silmaga kah näha. Edasi saab juba iga mees isegi aru mida tegema peab
Vaja läheb padrunit E10 (soovitavalt 1/4") aga mul ajas asja ära ka tavaline 8mm padrun ja sihuke painduv saba padruni taha millega saab nurgataha keerata. Taskulampi vms mõndasi nipet näpet tööriistu veel ja roppu moodi kannatust.