Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Me siin vist nagu gabariitidest rääkisimegi...
Ameerika stiil on pigem pidevalt kollased põlevad esimesed suunad.
Ameerika stiil on pigem pidevalt kollased põlevad esimesed suunad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Minul ledidega ÜV punktis pole problasi olnud. Lihtsalt mainiti et meiepärast võivad olla aga mundrimeestele ei meeldi eriti. On mundrimehed ka kinni pidanud, aga tuled neid häirinud pole.v.a tagumised süsimustad tuled
USA style pargid on jh pidevalt põlevad suunad, mis endalgi plaanis ära joota.

USA style pargid on jh pidevalt põlevad suunad, mis endalgi plaanis ära joota.
56232754
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Oleks hädasti tarvis auto pisut kõrgemaks saada. Oskab keegi rääkida, kas universaal Omega tagavedrud sobivad sedaanile ning kas see miskit ka seal muudab?
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
universaali vedrudega tõstab liiga kõrgeks. Niiskuskindel vineer 3cm. Mõned arvavad et porno aga tegelt hullu ei ole midagi. Mina sõitsin nii umbes 2 aastat.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Mida kõrgem, seda parem. Taguots nagunii tänu gaasiballoonile ning käru vedamisele eriti vastu maad. Universaali tagavedrud siis ikkagi sobivad nagu ma aru sain.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Sobivad jah.Peaks vist nati tõstma ka peed minu teada.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Sedaani tagavedrudest niipalju, et originaalis valmistati neid 3 pikkusega: 252, 262 ja 281mm. Kõik miniblock-stiilis, otstest õhemast traadist "pallikujulised" vedrud. Eraldi üks sort on veel B-grupi vahvistettu (tugevdatud) 281mm ühtlase traadi läbimõõduga sedaani vedru, see olekski vast paras sul panna. Universaali vedru on liiga palju kõrgem, ca 10cm saba kõrguse järgi ehk.
281mm tagavedrud on üksikutel 98-99a 4-silindrilistel masinatel ning kui sinna 262mm vedru panna, siis langeb saba oma 4-5cm. Omal nahal kogetud.
Kogu eeltoodud info pärineb Forsi vedrude kataloogist. Standard 281mm miniblock-vedru on hetkel saadaval vaid tehasetellimusena, 252 ja 262mm vedrusid saad iga nurga tagant.
281mm tagavedrud on üksikutel 98-99a 4-silindrilistel masinatel ning kui sinna 262mm vedru panna, siis langeb saba oma 4-5cm. Omal nahal kogetud.
Kogu eeltoodud info pärineb Forsi vedrude kataloogist. Standard 281mm miniblock-vedru on hetkel saadaval vaid tehasetellimusena, 252 ja 262mm vedrusid saad iga nurga tagant.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Ma pole kindel, kas vedru just nimodi mõõdetakse, kuid mul on kaks kasutatud vedru mille mõõt ületab isegi 281mm

30€ paar on mu soov, kusjuures pärit on nad 97a diisli alt...., traadi paksus küll ühtalne pole, mistõttu välistaks selle, et nod b krupi toodang on.
30€ paar on mu soov, kusjuures pärit on nad 97a diisli alt...., traadi paksus küll ühtalne pole, mistõttu välistaks selle, et nod b krupi toodang on.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- markus20
- Klubiliige
- Postitusi: 304
- Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
- Asukoht: Harjumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Muidu mind pole kinni peetud, aga ÜV punktis pidin kõik esipirnid ära vahetama, sest gabariit -LED; lähituli - Xenon, kauggtuli ka Xenon.
Respect a mans car and the man respects you.
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Kuna enamasti seisab Omega maja ees uksed lahti ning võtmed ees, siis millegi pärast aga tõmbasin üks õhtu võtmed süütelukust välja ning mõtlesin, et paneks siis juba uksed ka lukku. Uksed aga pildist lukku ei läinud. Panin võtmega lukku ja proovisin puldist avada, samuti mitte midagi. Kuna puldi patarei on korralik, siis peab hakkama viga otsima ma ei tea kus kohast 
Üldiselt on Omega ennast hästi üleval pidanud, kalla aga kütet ja anna piitsa.

Üldiselt on Omega ennast hästi üleval pidanud, kalla aga kütet ja anna piitsa.
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Alustuseks proovi võtme selgeks õpetamist, võtil süütelukku teise asendisse ja hoia lock ja unlcok all peaks korra lukku, kinni tegema ja siis edaspidi peaks puldist töötama.
Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Sai see variant ära proovitud ja puldist lukustus hakkas uuesti toimima. Ei tea kuidas see vahepeal siis tal meelest ära oli läinud 

Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Omega toimetab siiani kenasti. Külmaga käivitub väga hästi ning üsna ruttu läheb soojaks ka. Kas see ongi normaalne, et mootori temp. näidik on sõites seal kusagil 100 peal?
Sai selle tursaga korra jäärajal ka käidud ning jõudsin järeldusele, et tagavedu ning automaatkast ei sobi sinna keskkonda kohe üldse
Sai selle tursaga korra jäärajal ka käidud ning jõudsin järeldusele, et tagavedu ning automaatkast ei sobi sinna keskkonda kohe üldse

- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Atmi peal.paned number 2 peale, siis vahetab ainult 1-2 käiku, sellest kõrgemale ei lähe, väiksemal jäärajal on tagasild mugavam aga üle ei tohi pingutada, pikemal ja laiemal on 4x4 funnim. 100 on kuidagi palju...90-95 oleks mõistlikum.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega 2.0 100kW 1999a. Remo
Ma juba aastaid automaadiga sõitnud,nii tagaveolise,kui ka neliveolisega ja väga hästi saab driftida.Aga on ju ütlus "kehval tantsijal jäävad ka munad ette" 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.