Tuvastada klapp
Tuvastada klapp
Mis klapp see on, mida see lekkimine mõjutab ja kuidas seda leket peatada?
http://share.ovi.com/media/taifunk.omega/taifunk.10014" onclick="window.open(this.href);return false;
http://share.ovi.com/media/taifunk.omeg ... 013?sort=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://share.ovi.com/media/taifunk.omeg ... 010?sort=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://share.ovi.com/media/taifunk.omega/taifunk.10014" onclick="window.open(this.href);return false;
http://share.ovi.com/media/taifunk.omeg ... 013?sort=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://share.ovi.com/media/taifunk.omeg ... 010?sort=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tuvastada klapp
A mis tekitab seda leket? Kas turbo vajutab õli sinna EGRi ja too laseb läbi siis seda?-JT- kirjutas:Lekke peatamiseks vaheta välja turbo või lase remontida.
Re: Tuvastada klapp
Turbol puksid kulunud.Arvatavasti turbo jahutus radikas ka õline.EGR-i membraani ja vlantsi vahelt tuleb see õli.Katsu seda vlantsi natuke millegagi ühtlaselt pressida.Mina omal toksisin väikse haamriga.Veel tegin turboradikale väikse augu, sealt tuleb liigne õli välja.
Re: Tuvastada klapp
Jutt siis vahejahutist...kus on ju turbo poolt tekitatud rõhk ja kui sinna auk teha,kas siis mootori jõudlus ka endine on?-JT- kirjutas:Veel tegin turboradikale väikse augu, sealt tuleb liigne õli välja.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tuvastada klapp
See vist küll õige ei ole, et katkise asja remontimise asemel hakkad hoopis terveid asju lõhkuma. Selle asemel, et oodata kuni turbo päris laiali lendab võiks lasta need puksid ära vahetada. Peaks natuke odavam tulema.-JT- kirjutas:Turbol puksid kulunud. Veel tegin turboradikale väikse augu, sealt tuleb liigne õli välja.
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Re: Tuvastada klapp
Ega see radika auk koguaeg lahti ole.Sellel sõidu aeg punn ees.Kuus korra või paar lasen öösel õli tilkuma.Masu aeg raha napib.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Tuvastada klapp
õli ei pruugi tulla turbost asi nimelt selles ,et kambrikaane tuulitus toru läheb ennem turbot ja
seda kaudu satuvad õli aurud turbose ja see võib jätta mulje ,et turbo on läbi ja külmkoda on õliga koos.
Turbo on siis läbi kui tall on liga suured ristilõtkud ja kui tall on tekkind pikkilõtk ja siis
peks ka turbo roppu moodi õli välja köhima ning mootor sööks õli.
seda kaudu satuvad õli aurud turbose ja see võib jätta mulje ,et turbo on läbi ja külmkoda on õliga koos.
Turbo on siis läbi kui tall on liga suured ristilõtkud ja kui tall on tekkind pikkilõtk ja siis
peks ka turbo roppu moodi õli välja köhima ning mootor sööks õli.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Re: Tuvastada klapp
Avastasin, et mul on täpselt sama probleem. Palju see turbo remont maksma võib minna? Kas sellist võimalust pole, et ainult EGR-i klapp vigane?
taifunk, mis lahendus sul probleemile oli ja paljuga asja korda said?
taifunk, mis lahendus sul probleemile oli ja paljuga asja korda said?
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Tuvastada klapp
Turbo remont on kuskil 5k+ olenevalt kui läbi onrastrophuck kirjutas:Avastasin, et mul on täpselt sama probleem. Palju see turbo remont maksma võib minna? Kas sellist võimalust pole, et ainult EGR-i klapp vigane?
taifunk, mis lahendus sul probleemile oli ja paljuga asja korda said?
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat