
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Palju õnne sedaanist laepolstri välja kakkumisega 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Me universaali mehed kasutaja siimp'uga 

Mb W201 2.0d 53kw
Omega B 3.0d 135kw
Omega B 3.0d 135kw
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Aga jospa on sedaani mees.UtzZo kirjutas:Me universaali mehed kasutaja siimp'uga

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
helista ja küsi. ja kas depo või itaalia oma.ragenor kirjutas:Tartu mehed. Kes äriks mulle kundepoolse udutule plastik raami, mis stangele kinnitub ja kinnitused terved oleks?
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
See on originaal autoalarmi pasuna pistik.Jospa kirjutas:Mul on amordi juures sama asi....mul on pmt full lisadega omegad olnud ( va. navi, multi rool ja tagaistme soendused) aga mind on ka sellised pistikud jätnud pead ragistama.
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
http://www.okidoki.ee/item/4502240/" onclick="window.open(this.href);return false;
kui kellelgi varuosasid vaja
200 euri päris hea pakkumine
kui kellelgi varuosasid vaja

- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Tõmbaks korra veel selle rehviteema sae käima.
Esiteks on teede hooldus meie riigis väga puudulik. Sügisel taovad kõik hooldajad rusikaga vasta rinda ja hõiskavad, et nemad on suurte jõududega talveks valmis- s*taks tehnikat ja soola jne. Reaalsus on see, et kui tuleb väheke järsem lumi maha siis pool päeva pole sahkasid kuskil näha ja lastakse see maha sadanud ollus kenasti kinni/konarlikuks sõita. Teine pool päevast on juba sahkasid natuke näha aga nendest pooled sõidavad lihtsalt niisama ringi. Seejärel lahmatakse tonnide viisi soola, et seda jama sulatada. Tulemuseks see, et sool on poolest talvest otsas (ja edasine hooldus on jällegi puudulik), teed lagunevad hirmsa kiirusega (soolavesi läheb asfalti pragudesse ja hiljem jäätudes purustab katet) ja autod mädanevad.
Teiseks langeb talve/lume saabudes ristmike läbilaske võime mitmeid kordi tänu nendele lamelli meestele (spessial tänksid lähevad ka tee hooldajatele). Fooride juures on ju vaja hirmsasti ketsitada ja lihvida ning siis tuleb järgmine ja järgmine ja ... Kümnes tegelane juba laseb ketsi tahtmatult ning olude sunnil, sest igasugune pidamine on 0. Kehvemates kohtades jõuabki lõpuks kogu tsükli jooksul ainult 1 auto läbi ja ummikud muudkui kasvavad.
Kolmandaks, rääkige lamellide omadustest imelisi muinaslugusid nii palju kui tahate aga fakt on see, et normaalsete naelte käest saab lamell ikkagi igast otsast põske (v.a naelte klõbin). Omast kogemusest toon mõne näite kus sama auto all 1 talv läks lamellidega ja järgmine naeltega.
Rehvid olid samas mõõdus, talvised tingimused umbes samad ja ka sõidud olid üsna sarnased(linn, maantee, maal külavahel). Kuna auto oli nelivedune siis kohalt minekuga väga suurt vahet ei tulnud kui mõistlikult startida aga pidama saamine oli lamellidega täiesti olematu (v.a puhtal asfaltil) ning pöördel või kurvis pidi lamellidega kenasti hoogu maha võtma, et auto natukenegi roolile alluks.
Nüüd siis näide: kes teab tallinnas peterburi-smuuli risti siis seal on statoil. Maas on lumepudru (ja selle all ilmselt kerge jäite moodi asi) ja taevast tulevad mõned üksikud helbed. All on lamellid. Tulen linna poolt Susi mäest alla ja jään foori taha. Tuleb roheline, võtan kohalt, 1käik->2käik ja kohe peale ristmiku hakkan pidurdama, et statoili keerata. ABS ragistab, hoog ei vähene, proovin korra rooli keerata (et äkki õnnestub mingi kauni poognaga tanklasse siseneda) aga midagi ei muutu, möödub esimene sissepääs, möödun bussipeatusest ja läheneb teine sissepääs, tempo on küll juba natuke vähenenud kuid ikka veel liiga suur, et ohutult pööret sooritada. Vabastan piduripedaali, sõidan edasi ja kirun rehve.
Sama koht, sama idee, väga sarnased tee/ilma olud, all naelad. 1käik->2käik, peale ristmiku pidurdan, ABS ragistab, hoog väheneb kuid pöördeks siiski liiga suur, möödun esimesest sissepääsust, möödun bussipeatusest, hoog on piisavalt väike ja teen oma pöörde tanklasse. Kirun tee hooldajaid.
Teine näide kodu juurest parklast lamellidega. Äsja on sadanud ca. 5cm lund (puhtale asfaltile). Temp kuskil 0 ja -2 vahel. Keeran hoovi üsna olematu kiirusega (tõkkepuu ja vahest jooksevad väiksed lapsed autode vahel ringi). Jõuan enda parkimiskoha lähedusse, vaja teha veel viimane parempööre aga auto otsustab poole pöörde pealt lihtsalt otse minna. Napilt saan naabri autost mööda. Kirun rehve ja kojamehe tegemata tööd. Naeltega pole sellist ootamatut libisemist tekkinud nii väikse hoo pealt.
Neljandaks hind. Täpselt samas mõõdus rehvid, sama müüja, sama kaubamärk aga hinnavahe oli ligi 30.- tükist naastude kasuks.
Esiteks on teede hooldus meie riigis väga puudulik. Sügisel taovad kõik hooldajad rusikaga vasta rinda ja hõiskavad, et nemad on suurte jõududega talveks valmis- s*taks tehnikat ja soola jne. Reaalsus on see, et kui tuleb väheke järsem lumi maha siis pool päeva pole sahkasid kuskil näha ja lastakse see maha sadanud ollus kenasti kinni/konarlikuks sõita. Teine pool päevast on juba sahkasid natuke näha aga nendest pooled sõidavad lihtsalt niisama ringi. Seejärel lahmatakse tonnide viisi soola, et seda jama sulatada. Tulemuseks see, et sool on poolest talvest otsas (ja edasine hooldus on jällegi puudulik), teed lagunevad hirmsa kiirusega (soolavesi läheb asfalti pragudesse ja hiljem jäätudes purustab katet) ja autod mädanevad.
Teiseks langeb talve/lume saabudes ristmike läbilaske võime mitmeid kordi tänu nendele lamelli meestele (spessial tänksid lähevad ka tee hooldajatele). Fooride juures on ju vaja hirmsasti ketsitada ja lihvida ning siis tuleb järgmine ja järgmine ja ... Kümnes tegelane juba laseb ketsi tahtmatult ning olude sunnil, sest igasugune pidamine on 0. Kehvemates kohtades jõuabki lõpuks kogu tsükli jooksul ainult 1 auto läbi ja ummikud muudkui kasvavad.
Kolmandaks, rääkige lamellide omadustest imelisi muinaslugusid nii palju kui tahate aga fakt on see, et normaalsete naelte käest saab lamell ikkagi igast otsast põske (v.a naelte klõbin). Omast kogemusest toon mõne näite kus sama auto all 1 talv läks lamellidega ja järgmine naeltega.
Rehvid olid samas mõõdus, talvised tingimused umbes samad ja ka sõidud olid üsna sarnased(linn, maantee, maal külavahel). Kuna auto oli nelivedune siis kohalt minekuga väga suurt vahet ei tulnud kui mõistlikult startida aga pidama saamine oli lamellidega täiesti olematu (v.a puhtal asfaltil) ning pöördel või kurvis pidi lamellidega kenasti hoogu maha võtma, et auto natukenegi roolile alluks.
Nüüd siis näide: kes teab tallinnas peterburi-smuuli risti siis seal on statoil. Maas on lumepudru (ja selle all ilmselt kerge jäite moodi asi) ja taevast tulevad mõned üksikud helbed. All on lamellid. Tulen linna poolt Susi mäest alla ja jään foori taha. Tuleb roheline, võtan kohalt, 1käik->2käik ja kohe peale ristmiku hakkan pidurdama, et statoili keerata. ABS ragistab, hoog ei vähene, proovin korra rooli keerata (et äkki õnnestub mingi kauni poognaga tanklasse siseneda) aga midagi ei muutu, möödub esimene sissepääs, möödun bussipeatusest ja läheneb teine sissepääs, tempo on küll juba natuke vähenenud kuid ikka veel liiga suur, et ohutult pööret sooritada. Vabastan piduripedaali, sõidan edasi ja kirun rehve.
Sama koht, sama idee, väga sarnased tee/ilma olud, all naelad. 1käik->2käik, peale ristmiku pidurdan, ABS ragistab, hoog väheneb kuid pöördeks siiski liiga suur, möödun esimesest sissepääsust, möödun bussipeatusest, hoog on piisavalt väike ja teen oma pöörde tanklasse. Kirun tee hooldajaid.
Teine näide kodu juurest parklast lamellidega. Äsja on sadanud ca. 5cm lund (puhtale asfaltile). Temp kuskil 0 ja -2 vahel. Keeran hoovi üsna olematu kiirusega (tõkkepuu ja vahest jooksevad väiksed lapsed autode vahel ringi). Jõuan enda parkimiskoha lähedusse, vaja teha veel viimane parempööre aga auto otsustab poole pöörde pealt lihtsalt otse minna. Napilt saan naabri autost mööda. Kirun rehve ja kojamehe tegemata tööd. Naeltega pole sellist ootamatut libisemist tekkinud nii väikse hoo pealt.
Neljandaks hind. Täpselt samas mõõdus rehvid, sama müüja, sama kaubamärk aga hinnavahe oli ligi 30.- tükist naastude kasuks.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Abs tuleb kohe kindlasti talveks välja võtta, vastik sõita absiga talvel, ise pidurdada õige jõuga sada korda parem, aga noh mõni ei oskagi sõita ilma selleta. 

Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Muidu mis tänavahooldusesse puutub, alati on kommentaare ja küsimusi miks linnas nt pannakse sool maha ja lopp jääb(hiljem koristatakse), soolalägast lund ei sõideta asfaldisse kinni.
Ja rehvist, naela eelised tulevad jää/jäise tee peal,
Ja rehvist, naela eelised tulevad jää/jäise tee peal,
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Oskaja räägib küll harva,aga kui juba rääkima hakkab,siis on,mida lugeda 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Me peame oskajaga talvel üksteise autosid proovisõiduks vahetama. Või kuskil suletud alal lumel pidurdamist katsetama(töötava absiga)
Ise olen suverehviga ka väga edukalt lumesopas liigelnud(tänaval).
Siis kui tatikas olin ja külavalel romudega rallisin siis muud polnudki.
ABSita ikka ei saa, ükskõik kui hea pidurdaja sa ise oled, sul pole nelja jalga/pedaali iga ratta eraldi pidurdamiseks. Tõsi tippimisega on teatud tingimustel võimalik kiiremini pidama saada.
Naelik ei saa mitte mingi valemiga odavam olla, kui lamell rehv. Nagu öeldud, siis naelik on lamell+nael. Nael maksab aga eraldi hinda.
Tegin ühe arvutusliku eksperimendi:
Võtsin rehvid24 lahti, sama mõõdu lamelli keskmine hind oli 57,24 ja naeliku 60,4€
Odavaim oli küll naast, kui tootja oli ka vastav- Master, ehk teisisõnu prott.
Ise olen suverehviga ka väga edukalt lumesopas liigelnud(tänaval).
Siis kui tatikas olin ja külavalel romudega rallisin siis muud polnudki.
ABSita ikka ei saa, ükskõik kui hea pidurdaja sa ise oled, sul pole nelja jalga/pedaali iga ratta eraldi pidurdamiseks. Tõsi tippimisega on teatud tingimustel võimalik kiiremini pidama saada.
Naelik ei saa mitte mingi valemiga odavam olla, kui lamell rehv. Nagu öeldud, siis naelik on lamell+nael. Nael maksab aga eraldi hinda.
Tegin ühe arvutusliku eksperimendi:
Võtsin rehvid24 lahti, sama mõõdu lamelli keskmine hind oli 57,24 ja naeliku 60,4€
Odavaim oli küll naast, kui tootja oli ka vastav- Master, ehk teisisõnu prott.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Täiesti raudselt ei ole naastrehv lamell+naast.Naastrehvidel absull teine segu,muster ja tootmistehnoloogia. Ja tõesti,nelikuga on kohaltvõtul suht savi,mis rehv all on,kuid pidamasaamisega tuleb vahe välja.Mäletan hästi oma subaru aegadest.Martink91 kirjutas:Nagu öeldud, siis naelik on lamell+nael. Nael maksab aga eraldi.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
jürtol õigus, nelikuga saab kohalt hästi minema aga pidamine, mul on jeebil tühimass 2.3tonni. Seisma ei taha jääda ... karjud ikka bläääääääääääääät ja käib mats!
Naelast on kasu ainult jää peal. Lamell lumepeal, sest seal naastus kasu ei ole. See on fakt. Kui meie tingimustesse jääda siis nael ikka alla aga saab ka lamelliga hakkama, lihtsalt rapsida ei tohi. ma olen kolm talvesõitnud naelteta ja saab hakkama. Jah riskifaktor on suurem, et väikse hoo pealt puudub kontakt teega, nael parandaks seda asja aga ma ei viitsi seda kuminat kuulata 


2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
.....no et kevadel näidata sõpradele kuidas naeltega Riia mäe uuele asfaldile abstraktset kunsti tegid 

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4