Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Tahaks eelsüüteküünlaid kontrollida, kuid ei viitsi hakati jebima selle kojamehemootoriga, et see kollektor kätte saada. Kui mootorit eest ei võta, siis kollektorit kätte ei saa. Jube kehvasti lahendatud igatahes. Kuidas teie seda teete?
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Hiljuti just ise jebisin selle kollektoriga ja ega sa ilma maha võtmata neid küünlaid ära ei vaheta sest ruumi seal absull ei ole. See kojamehe mootor seal kõige väiksem mure
Nüüd juba korra teinud siis polegi enam nii keeruline. Kojamehe mootor ise ju 3 poldiga kinni ja siis tuleb natuke jebida ja ongi käes. Tuleb ainult vaadata, et need oranzid väiksed tihendid ära ei kaoks kuna vanad suht lobedad seal küljes.

- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Viimanekord üht tegin siis võtsin koos kojamehed kõige täiega maha. Mootorit eraldi ei viitsind jebida
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Seda ma silmas peangi, et tuleb veel kojamehed võtta, siis see plastik, mis on kojameeste all jne. Kõik sellepärast, et see kojamehemootor jääb kollektorile ette.
Re: Sisselaskekollektroi eemaldamine 2.5dti
Mul sealt kinnitused puudu ja see plastikute maha võtmine kõige lebom
Kojamehe süsteem ka 3 polti lahti, pistik küljest ja siis natuke nikerdamist ja ongi käes 

