
96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Need help
. Uus pump peal, käivitub nii soojalt kui külmalt poolest pöördest, aga mootor lagiseb, kui pööre üle 1500. Palju keegi reguleerimise eest raha tahab?

Omega FL 2,5 TD / Bmw 525 TDs
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Mul sama jama. Käis regullis, aga ikka sama jama. On keegi kokku puutunud mis võib viga olla?nerd311 kirjutas:Need help. Uus pump peal, käivitub nii soojalt kui külmalt poolest pöördest, aga mootor lagiseb, kui pööre üle 1500. Palju keegi reguleerimise eest raha tahab?
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
pumba all olev juhe lahti/katki äkki. Kui reguleeriti ja paika ei saanud siis küsi raha tagasi(eeldusel, et juhtme viga pole)
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Mis juhtmest jutt käib? Nüüdseks olen proovinud ka sellist pumpa mida olen kuulnud ja söitmas näinud. Ja ei olnud probleeme. Aga enda auto peal ikka lagin sees. Ja auto enda pumbaga polnud probleemi. Paraku pole vana pumpa enam alles et see peale panna. Kas kett ei vöi kuidagi paigast ärs minna?Martink91 kirjutas:pumba all olev juhe lahti/katki äkki. Kui reguleeriti ja paika ei saanud siis küsi raha tagasi(eeldusel, et juhtme viga pole)
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
kui kett lõdva, siis võib üle hüpata... amas ega päris niisama ei hüppaks, kui juba üle käinud siis käib teist korda veel ja kuniks klapid peas. Nii et keti üle käimise välistaks, samas kui kett on veninud, siis õlikork avades peaks kolinat kuulda olema ja õli võib kah pritsima hakata. Aga pumba all olevast juhtmest rääkides... see sama mis kahe kontaktiga on, seal all, see reguleerib kudigimoodi pumba nurka. Kui juhe lahti on pump varajane ning lagin taga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Okei. Aga samas ma olen proovinud ise pumpa hilisemaks keerata, kas sellest pole siis abi? Ja samas ma ei tahaks uskuda, et mõlemal pumbal see sama jama, et juhe katki. Aga kuidas auto poolt seda juhet uurida, puurida kus ta liigub v on asi hoopis ajus? Tal kuskil ühtki kaitset ei ole?
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Veel muresid. Küsimus selline et kas omega ja bmw pumpadel miski süütenurga vahe kaa? Kuna täna sai uued ketid tallad ja hammasrattad soetatud ja pumba hammasrattad ei ole samad. Originaalil oli üks märk mis ketiga peab minema ja bmw-l oli kaks märki. 4ja6. Mure siis selles et peale eilset ketitalla vahetust hakkas mootor kehvasti käima lonkas ja lainetas nii mis kole:(
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
ketid-hammasrattad- tallad on samadrebazz kirjutas:Veel muresid. Küsimus selline et kas omega ja bmw pumpadel miski süütenurga vahe kaa? Kuna täna sai uued ketid tallad ja hammasrattad soetatud ja pumba hammasrattad ei ole samad. Originaalil oli üks märk mis ketiga peab minema ja bmw-l oli kaks märki. 4ja6. Mure siis selles et peale eilset ketitalla vahetust hakkas mootor kehvasti käima lonkas ja lainetas nii mis kole:(
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
samad jah, lisalt mingi hetk on märgid erinevad 4 ja 6 on tegelikult vastavalt 4 silindrilise ja 6 silindrilise ketimärgid, st. üks ketiratas käib nii 1.8tds kui ka 2.5 tdsile.
Kui käib kehvalt siis kontrolli üle et kõik ikka päris õige sai. Märgid peavad ühilduma, kui kettide lühem vahe on märkide järgi paigas.
Kui käib kehvalt siis kontrolli üle et kõik ikka päris õige sai. Märgid peavad ühilduma, kui kettide lühem vahe on märkide järgi paigas.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Nii. Et siis ühe mure otsast teise. Laginaid enam pole. Oli paigast süütenurk ja katki ole üks ketitald nagu ennist ütlesin, aga siiki ta ei käi tühikäigul. Pöörded kõiguvad tuhandest kuni tuhande viiesajani. Ja kui kaasi anda korraks siis jooksevad pöörded peale nagu tross jääks kinni... Möistus otsas. Ennem ta nii ei teinud....
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Pumba regull tuleb lõpuni teha:) Kõlab väga sedamoodi, et pumba kaant (elektroonika osa) on varasemalt nn peale koputatud ja nüüd vaja see tagasi saada ehk nina poole nihutada.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
jep, kütust annab liiga palju peale. Sooja mootori puhul 90+ kraadi juures peab kõikide võõrtarbijate väljalülitatud olekus kompuuter näitama 0,8L/h, kui näitab vähem on peale löödud, kui näitab rohkem on maha löödud(nominaalist). Pele lööd esiotsa poole, maha lööd salongi poole.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Jep. Oligi selles asi. Tänan teid, kes aitasid nõuga auto käima saada. Nüüd käib nagu kell. Vaja veel leida taastatud pump mis peale panna või lasta taastada ja uus atm kast.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Martink91 kirjutas:jep, kütust annab liiga palju peale. Sooja mootori puhul 90+ kraadi juures peab kõikide võõrtarbijate väljalülitatud olekus kompuuter näitama 0,8L/h, kui näitab vähem on peale löödud, kui näitab rohkem on maha löödud(nominaalist). Pele lööd esiotsa poole, maha lööd salongi poole.
salongi poole on kogust juurde ja radika poole kogust maha!
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat