96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Kuna kusagilt manualist ma omega kohta midagi kasuliku ei leidnud siis ehk keegi
viitsib lollile selgitada mis ja kuidas käib nii pumba nurga sätimine kui ka kaane reguleerimine.
Vajalikud seadmed peaks olemas olema vaja head KnowHow-d.
viitsib lollile selgitada mis ja kuidas käib nii pumba nurga sätimine kui ka kaane reguleerimine.
Vajalikud seadmed peaks olemas olema vaja head KnowHow-d.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
pumba nurk-
kaks 12mm mutrit pumba külgedelt lahti ning 3mas polt(kui on alles) pumba jaoturpea küljes oleva raami juurest lahti vaja teha. Siis saab pumpa ümber oma telje pöörata. Tegelikult kõik jutt M51d25 landroveri manuaalis olemas...
Pumba pea- soojalt(90+ kraadi) tarbides kõik tarbijad väljalülitatud asendis(k.a. kliimapaneel jms.) peab hetkekulu olema 0.8l/h autokomuutril. Salongi poole lüües koksad maha(numbrid lähevad suuremaks) ja mootori poole lüües, lööd peale- numbrid lähevad väiksemaks.
kaks 12mm mutrit pumba külgedelt lahti ning 3mas polt(kui on alles) pumba jaoturpea küljes oleva raami juurest lahti vaja teha. Siis saab pumpa ümber oma telje pöörata. Tegelikult kõik jutt M51d25 landroveri manuaalis olemas...
Pumba pea- soojalt(90+ kraadi) tarbides kõik tarbijad väljalülitatud asendis(k.a. kliimapaneel jms.) peab hetkekulu olema 0.8l/h autokomuutril. Salongi poole lüües koksad maha(numbrid lähevad suuremaks) ja mootori poole lüües, lööd peale- numbrid lähevad väiksemaks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Tänud.
Nurga sätimiseks tundub et on vaja spets riista ega kellegil seda laenata pole??
Nurga sätimiseks tundub et on vaja spets riista ega kellegil seda laenata pole??
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Mul kõik kellad lühikesed pikemat oleks vaja.
See keere tundub juba jube pikk sell poldil.
See keere tundub juba jube pikk sell poldil.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Mul vajalikud vidinad olemas. juhend ka. aga vidinate Tallinna toomine õnnestub alles järgmiseks nädalaks.
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
mismoodi nihikuga?Martink91 kirjutas:esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
Omega FL 2,5 TD / Bmw 525 TDs
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Plunseri tõus vastavalt esimese silindri surnud seisule mm. Vaja on üleminekut ning indikaatorkella. Ülemineku saab ebayst odavalt, kell kasutatud peast samuti odav.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Plunseri tõusu mõõdetakse ksp taga torude vahel on üks polt, mis tuleb eest ära keerata, seal all on peidus aga üks detail, mis liigub sees ja pumba pinna suhtes siis kõrgemale/madalamale. Nihikutel teatavasti sgavuse mõõtmiseks üks detail olemas(nihikuga on tegelikult üldse ca 10 erinevat moodust mõõtmiseks, mite ainult nokkade vahelt). Anywey, mõõdad plunseri asendi kõige madalama punkti ära, paned kirja. siis keerad väntvõlli lukustusasendisse ja keerad pumpa täpselt niipalju et plunseri tõus, ehk siis nihik on esialgsest kõige madalamast mõõdust +1mm väiksemaks liikunud.Poldid kinni, kõik timm, kontrollid nüd ainult väntvõlli keeramisega tõusu ja kui korras, siis korras. Kell mõõdab täpselt samamoodi kõrguse vahesid, kuid kell kinnitatakse pumba klge stabiilselt ja seieriga on ka veidi mugavam noonjust vaadelda.nerd311 kirjutas:mismoodi nihikuga?Martink91 kirjutas:esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Ma tean milleks see polt seal on ja kuhu mis pista, lihtsalt pole kuulnud et seda saab ka hariliku nihikuga tehaMartink91 kirjutas:Plunseri tõusu mõõdetakse ksp taga torude vahel on üks polt, mis tuleb eest ära keerata, seal all on peidus aga üks detail, mis liigub sees ja pumba pinna suhtes siis kõrgemale/madalamale. Nihikutel teatavasti sgavuse mõõtmiseks üks detail olemas(nihikuga on tegelikult üldse ca 10 erinevat moodust mõõtmiseks, mite ainult nokkade vahelt). Anywey, mõõdad plunseri asendi kõige madalama punkti ära, paned kirja. siis keerad väntvõlli lukustusasendisse ja keerad pumpa täpselt niipalju et plunseri tõus, ehk siis nihik on esialgsest kõige madalamast mõõdust +1mm väiksemaks liikunud.Poldid kinni, kõik timm, kontrollid nüd ainult väntvõlli keeramisega tõusu ja kui korras, siis korras. Kell mõõdab täpselt samamoodi kõrguse vahesid, kuid kell kinnitatakse pumba klge stabiilselt ja seieriga on ka veidi mugavam noonjust vaadelda.nerd311 kirjutas:mismoodi nihikuga?Martink91 kirjutas:esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.

Omega FL 2,5 TD / Bmw 525 TDs
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Nihik ja 8mm puur unustage ära selle töö juures täpsust selliste vahenditega ei saavuta!!!Martink91 kirjutas:mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
Nihik ehk aitab umbes paika asja seada kuid täpsusest asi kaugel aga mis peamine kui korraliku lukustus vahendit hoorattase pole panna siis ärme rääkigem siin pumba reguleerimisest.
Enda pilli sain nurruma kenasti peale regull seadmete soetamist ja korraliku hooratta stopperi valmistamist.Nüüd aint näita võtit ja käib ennem oli soojalt käivitus pikk 2-3seki kuigi pump oli remonditud jõudu tuli juurde madalatel pööretel nagu diislile kohane.
Ennem seda sai lastud kahes firmas NÖ pumpa reguleerida kuid kõik nad keskendusid elektroonilisel osale mehhaanilisest reguleerimisest polnud keegi huvitatud.
Plunseri tõus oli 0,4 mm paigast vahe tundub väike kuid erinevus peale reguleerimist oli hämmastav.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
kas võtad minu ja fariku oomid ka ette?meduus kirjutas:Nihik ja 8mm puur unustage ära selle töö juures täpsust selliste vahenditega ei saavuta!!!Martink91 kirjutas:mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
Nihik ehk aitab umbes paika asja seada kuid täpsusest asi kaugel aga mis peamine kui korraliku lukustus vahendit hoorattase pole panna siis ärme rääkigem siin pumba reguleerimisest.
Enda pilli sain nurruma kenasti peale regull seadmete soetamist ja korraliku hooratta stopperi valmistamist.Nüüd aint näita võtit ja käib ennem oli soojalt käivitus pikk 2-3seki kuigi pump oli remonditud jõudu tuli juurde madalatel pööretel nagu diislile kohane.
Ennem seda sai lastud kahes firmas NÖ pumpa reguleerida kuid kõik nad keskendusid elektroonilisel osale mehhaanilisest reguleerimisest polnud keegi huvitatud.
Plunseri tõus oli 0,4 mm paigast vahe tundub väike kuid erinevus peale reguleerimist oli hämmastav.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Kõik olenebraudpats0 kirjutas:kas võtad minu ja fariku oomid ka ette?meduus kirjutas:Nihik ja 8mm puur unustage ära selle töö juures täpsust selliste vahenditega ei saavuta!!!Martink91 kirjutas:mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
Nihik ehk aitab umbes paika asja seada kuid täpsusest asi kaugel aga mis peamine kui korraliku lukustus vahendit hoorattase pole panna siis ärme rääkigem siin pumba reguleerimisest.
Enda pilli sain nurruma kenasti peale regull seadmete soetamist ja korraliku hooratta stopperi valmistamist.Nüüd aint näita võtit ja käib ennem oli soojalt käivitus pikk 2-3seki kuigi pump oli remonditud jõudu tuli juurde madalatel pööretel nagu diislile kohane.
Ennem seda sai lastud kahes firmas NÖ pumpa reguleerida kuid kõik nad keskendusid elektroonilisel osale mehhaanilisest reguleerimisest polnud keegi huvitatud.
Plunseri tõus oli 0,4 mm paigast vahe tundub väike kuid erinevus peale reguleerimist oli hämmastav.

Tglt üsna nuss töö sisselase maha põhjakaitse ka kui olemas.
Ehk saab ka mahavõttmata aga siis peaks ühe väikse pilusilmse leidma kes mõistab võtit hoida

Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.
Juu siis minul täpsed käed, sest nagu ütlesin peale minu nihiku/puuri(minul oli tegelikult polt) meetodil paika panemist käis risto002 päris kella ja õige lukustus abinõuga asja üle ja 1mm asemel oli 1,05 näit kella peal. ja see 0,05 ei ole mingi mega eksimus, kuna manuaal annab 0,95 +/-0,03 seda uute kettide puhul. Vanade kettidega 0,9 +/-0,03. Soovituslikus loetakse aga 1,0mm see on nagu töömeestel aegade jooksul välja kujunenud, et tegelikutl sellise soovituse algpõhjust ei teagi, lihtsalt soovituslik.
Ja põhjakatte eemdalamist minul küll vaja polnud.... starteri alt saab selle punni ilusti eemaldada, või kui sa mõtled põhjakatte eemaldamist väntvõlli otsast keeramisel, siis minul puudub lihtsalt see radika kate mootori poolt
Aga eks muidugi õigete tööriistade ja võtetega on tulemus ka kõige täpsem.
Ja põhjakatte eemdalamist minul küll vaja polnud.... starteri alt saab selle punni ilusti eemaldada, või kui sa mõtled põhjakatte eemaldamist väntvõlli otsast keeramisel, siis minul puudub lihtsalt see radika kate mootori poolt

Aga eks muidugi õigete tööriistade ja võtetega on tulemus ka kõige täpsem.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534