Soovitan Tuningarti. Sõitnud nendega 2 hooaega kus coil on kõige madalamas astmes + veel moditud alt kinnitusi, et veel madalamale saaks. Siiani on vastu pidanud + hardcore dampimist ka saanud. (tallinna tänavad siiski).
FK Automotive brändist tasub suure kaarega mööda käia, juhul kui kord aastas ei ole huvi samasugust komplekti osta. Õppematerjaliks tasub osta küll, et teada saada kuidas on madalana sõita. (muidugi ilmselt mul foorumikaaslastega erinevad arusaamad madalast ja madalast autost.

)
Vectra vedrustus ei sobi (ja üleüldiselt esiveoliste), kui huvi ei ole jälle custom coile teha. Tagumised amordi silmused on 10mm poldi jaoks, omegal aga 12mm silmust vaja (puks suuremaks treida või uus puks sisse pressida ei ole samas suur probleem). Esimestel amortidel tuleb taaskord alt ots ringi keevitada. Muidugi iga coiliga on vaja ka ülemised tugilaagrid ja taldrikud ringi modida, sest Omega tugilaager on liiga perversselt suur sellejaoks.
Eibachi tooted on samuti head.
To silver: Päris ise nullist tegema neid hakata ei ole mõtet, kuna keermed + mutrid + amort + coilivedru eraldi ostes läheb kallimaks kui mingi valmis produkt osta ja neid ise vastavalt soovile modida.