Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Ot kas sa teed lihtsat varjanti või armatuuri eemaldamist
Et kui lihtsat varjanti siis miks sa ültse selle aibagiga jamad see ei jää ju ette.Minul läks see kindalaeka alumine pappi hoidev pastik triip puruks kuigi on võimalik teha nii et lõige jääb sinna alla täpselt kuid kui see sealt ka ära võtta ei muutu sinu auto konstruksoonis miskit nõrgemaks.Soojendus toru tuleb ühest otsast pastik tüübliga ja teise otsa on ta lihtsalt surutud lõõri otsa kangutades tuleb ilusti ära
Et kui lihtsat varjanti siis miks sa ültse selle aibagiga jamad see ei jää ju ette.Minul läks see kindalaeka alumine pappi hoidev pastik triip puruks kuigi on võimalik teha nii et lõige jääb sinna alla täpselt kuid kui see sealt ka ära võtta ei muutu sinu auto konstruksoonis miskit nõrgemaks.Soojendus toru tuleb ühest otsast pastik tüübliga ja teise otsa on ta lihtsalt surutud lõõri otsa kangutades tuleb ilusti ära
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Ahh...eelmine omanik on sinna mingisuguse lõike teinud ja laamendanud seal!
Pean nüüd jälgi koristama!Kuigi minul oleks seda lõiget raskem teha olnud sest seal taga enne kui juhtmele teraga ligi pääseb on veel 3mm.plastik! 


Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Kas Lääne-Virumaalon keegi vahetanud salongiradikat? Tahaks nõu Ja abi.Ise ei julge vahetama hakata. Auto on Omega B 2,0. 100kw . 1996a. Minu tel. 5289418
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Irw, kõik puust punasest ette tehtud.
Mina tegin ilma õpetuseta ja lammutasin terve armatuuri ära ja panin kokku ka jasiiamaati töötab!
Aga pole hullu, lihtsalt läks kauem aega.

See siis oli 2.0 100kw omega
Mina tegin ilma õpetuseta ja lammutasin terve armatuuri ära ja panin kokku ka jasiiamaati töötab!


See siis oli 2.0 100kw omega
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
WOW!
Respect! Samas vahet pole, mitu kilo või palju watti saanud
Sisu on kahte sorti- automaatne või manuaalne ventilatsioon. Aga veelkord- sisu laiali lammutamine on päris suur töö.
Respect! Samas vahet pole, mitu kilo või palju watti saanud

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Lammutamine lihtne, kuid katsu see tagasi kokku panna kõik niimoodi, et see ka toimiks
vat see on respect 


Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Justnimelt. Ma seda mõtlesingi tegelikult. Et lahti-kokku.
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
kui on vaba nädala vahetus ja mõnusat lahjat õlle, mis see siis ära ei ole teha, ma oma rumalusest seda 2 korda teinud. 

Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Tahtsin salongiradikat vahetada. Kindalaeka võtsin eest ära aga lõigata ei julgenud.Jätsin pooleli ja panin kokku tagasi. Pea mõtlema mis edasi saab. Uus radikas ootab kapis.
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Kuumapuhurit pole? Mina lasin sellega pealmise, selle katte soojaks, ning tasakesi tõmbasin maha.(vaata ette, see läheb väga kergesti katki, kui kiirustada). Võtsin ka keskkonsooli eest, siis oli nagu lihtsam ligi pääseda. Kompa käega plasti tgant, kuhu u. radikas jääb, siis tead ka milline osa välja lõigata. Loodan, et on arusaadavrohelineomega kirjutas:Tahtsin salongiradikat vahetada. Kindalaeka võtsin eest ära aga lõigata ei julgenud.Jätsin pooleli ja panin kokku tagasi. Pea mõtlema mis edasi saab. Uus radikas ootab kapis.

- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Kas see plastik tuleb sealt ära kruvida ja siis selle soojendusradika kätte saabki ?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Klubiliige
- Postitusi: 424
- Liitunud: 05 Apr 2009 19:26
- Asukoht: Koht päikese all
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 4 korda
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Kõige parem on võtmega "relakas", pääsed igati ligi. kui vaja abi võid teada anda, ma enda mv6 vahetasin korteri juures õues armatuuri ära ja polnud mingit muret.Tomzz kirjutas:Kas see plastik tuleb sealt ära kruvida ja siis selle soojendusradika kätte saabki ?


-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Halvemal juhul tuleb armatuur maha võtta ja kogu soojendusega seotuv eemaldada ja puhtaks pesta seda juhul kui seal on jahutusvedelikku või lekkinud sinna ka õli ja kogu see asi ujub ja haiseb ja tolmuga segatuna kui ei ole ka salongifiltrit on see nagu taruvaik kleepekas
Sa võid uue radika panna sooja tuleb aga vastik lebra on ikka sees.
Igasugust õhuvärskendajat antibakteriaalset koogel mooglit võib ka aeg ajalt sinna sisse lasta aga töötava soojendusmootoriga ei soovita aerosool on tuleohtlik ja mootori harjaste vahel on vahest sädet ka.
Mina puurisin salongiradika sahtli põhja pisikese nn kontrollaugu lekke tuvastamiseks ja aeg ajalt lasen selle augu kaudu sussu sisse värskendan
Esimese asjana võta akujuhe maha, sest turvapadi võib teha muukmisel pauku ja kui ta on ka kere küljest lahti kruvitud ja kui paugu teeb käib pauk selline, et on segamini terve nägu.(Soovitus ennem seda pese jahutussüsteem läbi, lased välja, pesed puhta veega uuesti ja lased välja vaheta jahutusvedelik)
Võta pisikesed karbid kruvide poltide jaoks ja valge väike marker tee märke ja mölla endal lihtsam kokku ka panna.
Turvapadi kindalaegas välja ruumi on vaja ja kindalaeka alumine plasttala jäi salongiradika välja tõmbamisel siiski ette.
Soovitavalt tee soojas ruumis külm plastik on suht habras ja läheb kergelt katki kui ei ole too el.soojapuhur pikendusega salongi
Lõikamiskoha pealt polstri mis on liimitud eemaldamiseks kasuta teravat nuga ja nüli lihtsalt maha see pole vaja sikutada rebida.
Noaga sinna plastikusse auku naljalt ei lõika lõikad sõrmed puruks jne mina puurisin 3mm puuriga(puurimissügavust saad piirata mööda joont auk agu kõrval terve ringi peale ja kindalaeka tala lõikasin läbi kulus vast 10min natuke koputasin ja käes ta oli.
Tegelikult tahaks armatuur natuke nihutada alt üles ja salongi poole , et kätte saada seda aga see tähendaks siiski armatuuri lahti laskmist.
Radika sahtli küljes on pisikesed klambrid, kruvid ja torud lased lahti radika küljes ja jama on siis kui sinna on pandud vale polt, pea mida keerata on kehva.
Võid ka torudele markeriga märgi teha kus mida oli, märgi pistikud kui soovid
Torude vahel on O rõngad ja uue radika vahetusega vaheta ka need kindlasti ära need on väsinud ja suvalisest traktoripoest neid pigem ära too pane need mis seal olema peavad, mõõdud ja meterjal.Need on pehmemad ja torude külge panemisel on oht salongiradika otsavann puruks pingutada või jääb lekkima
*Polt
Veendu, et torude konstrui kinnituspolt oleks õige pikkusega muidu keerad otsavanni lihtsalt puruks.
Võtad radika ja torud, konstrui ja proovid eelnevalt kas istub ilusti ja nissensi musta otsavanniga ehitus on erinev ja originaali omast ka nõrgem, hangid vajalikud tihendid.Aega ja tööriistad
*Kui kõik ok paned ilusti kokku tagasi, välja puuritud tüki augud silikooniga kokku tala kas keevitad või siis väikse lapi ja neetidega kokku tagasi ja nülitud polstri silikooniga tagasi oma kohale.
*Natuke jahutusvedelikust.
Ilmataat üllatab siin mõnel öösel mitmendat aastat järjest alla -30 ja hommikul tasuks vaadata, mis paisupaagis toimub eriti kui auto seisab väljas.
Soovitan -40 jahutusvedeliku või lisada konsentraati, radika otsavannid , kolmikkraanid, kiirliitmed on nõrgemad detailid kui paisupaak ja -34 on jääsupp sellise külmaga ja tahke.
Sa võid uue radika panna sooja tuleb aga vastik lebra on ikka sees.
Igasugust õhuvärskendajat antibakteriaalset koogel mooglit võib ka aeg ajalt sinna sisse lasta aga töötava soojendusmootoriga ei soovita aerosool on tuleohtlik ja mootori harjaste vahel on vahest sädet ka.
Mina puurisin salongiradika sahtli põhja pisikese nn kontrollaugu lekke tuvastamiseks ja aeg ajalt lasen selle augu kaudu sussu sisse värskendan
Esimese asjana võta akujuhe maha, sest turvapadi võib teha muukmisel pauku ja kui ta on ka kere küljest lahti kruvitud ja kui paugu teeb käib pauk selline, et on segamini terve nägu.(Soovitus ennem seda pese jahutussüsteem läbi, lased välja, pesed puhta veega uuesti ja lased välja vaheta jahutusvedelik)
Võta pisikesed karbid kruvide poltide jaoks ja valge väike marker tee märke ja mölla endal lihtsam kokku ka panna.
Turvapadi kindalaegas välja ruumi on vaja ja kindalaeka alumine plasttala jäi salongiradika välja tõmbamisel siiski ette.
Soovitavalt tee soojas ruumis külm plastik on suht habras ja läheb kergelt katki kui ei ole too el.soojapuhur pikendusega salongi
Lõikamiskoha pealt polstri mis on liimitud eemaldamiseks kasuta teravat nuga ja nüli lihtsalt maha see pole vaja sikutada rebida.
Noaga sinna plastikusse auku naljalt ei lõika lõikad sõrmed puruks jne mina puurisin 3mm puuriga(puurimissügavust saad piirata mööda joont auk agu kõrval terve ringi peale ja kindalaeka tala lõikasin läbi kulus vast 10min natuke koputasin ja käes ta oli.
Tegelikult tahaks armatuur natuke nihutada alt üles ja salongi poole , et kätte saada seda aga see tähendaks siiski armatuuri lahti laskmist.
Radika sahtli küljes on pisikesed klambrid, kruvid ja torud lased lahti radika küljes ja jama on siis kui sinna on pandud vale polt, pea mida keerata on kehva.
Võid ka torudele markeriga märgi teha kus mida oli, märgi pistikud kui soovid
Torude vahel on O rõngad ja uue radika vahetusega vaheta ka need kindlasti ära need on väsinud ja suvalisest traktoripoest neid pigem ära too pane need mis seal olema peavad, mõõdud ja meterjal.Need on pehmemad ja torude külge panemisel on oht salongiradika otsavann puruks pingutada või jääb lekkima
*Polt
Veendu, et torude konstrui kinnituspolt oleks õige pikkusega muidu keerad otsavanni lihtsalt puruks.
Võtad radika ja torud, konstrui ja proovid eelnevalt kas istub ilusti ja nissensi musta otsavanniga ehitus on erinev ja originaali omast ka nõrgem, hangid vajalikud tihendid.Aega ja tööriistad
*Kui kõik ok paned ilusti kokku tagasi, välja puuritud tüki augud silikooniga kokku tala kas keevitad või siis väikse lapi ja neetidega kokku tagasi ja nülitud polstri silikooniga tagasi oma kohale.
*Natuke jahutusvedelikust.
Ilmataat üllatab siin mõnel öösel mitmendat aastat järjest alla -30 ja hommikul tasuks vaadata, mis paisupaagis toimub eriti kui auto seisab väljas.
Soovitan -40 jahutusvedeliku või lisada konsentraati, radika otsavannid , kolmikkraanid, kiirliitmed on nõrgemad detailid kui paisupaak ja -34 on jääsupp sellise külmaga ja tahke.
Re: Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil omega B
Küsiks sellist asja, et salongi radika vahetusel, kuidas radikast need kaks toru välja käivad? Kui kergelt või raskelt neid kätte saada ja tagasi panna, seal mõlemal üks tihend käib vahele..
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32