Ma ei näe probleemi, et kontrollitakse turvavarustuse toimimist. Suht hea, et inimesed teevad päriselt ka oma tööd.
Lasnast lastakse kahjuks ikka väga suurt prügi läbi, mitte ainult väikesed vead.
Aga juttu kah.
Tellisin kamaluga juppe aerost.
Need nimetatud sachi amordid olid hoopis esimesed... ei tea kuidas nii mööda vaatasin.
Amordid oldi siis erineva kirjeldusega ja päriselus on nii erinevad, et üks sirutab ennast ilusti välja, teine tõmbab hoopis sisse.
Vot sellist amorti ma polegi kunagi näinud.
Ei tea, kas auto jääb kõver ka kui need alla panna

?
Õnneks neid vaja pole, nii et jäävad riiulisse, mul omal kuri plaan nendega vb tulevikus.
Kuna esialgu sai tellitud valed, siis kiirelt võtsin miskit odavat taha ja läksid NK (?) toodang 20€ tk. Esmaspäev peaks kätte saama. Ei tea kas toimib ka, aga parem kindlasti kui 0
Aero on oma poliitikat muutnud swagi suurte sillatalapukside osas. Tellid ühe, siis nüüd saad ka ühe.
Üleüldse on varuosad kuidagi kokku kuivanud. Premium osad kõik läinud. Bilsu amorte taha sai ainult unikale hullu raha eest. Ja kammisin ka mujalt kui aerost.
Esialgu korvi pistetud remsa pidurikettad olid ka peale tellimuse eitamist otsa asaanud ja pidin vaico toodanguga leppima.
Ükspäev läksin küljekarpide kallale, mõttes oli, et lükkan augud puhtaks ja klaasriie peale. Paraku selgus kiiresti, et klaasriiet polegi vist väga kuskile panna.
Mõlemad karbid lähevad vahetusse, kui kuskilt ligidalt keevitaja leian. Tassida eriti ei viitsi ja see sunnik ei taha sõita ka. kiirenduspump vist kinni või midagi. 70 sai kätte ja see oli väga vaevalise hüplemise läbi. Gaasipedaali vabaks lasid siis tõmbas mootori pöörded normiks ära. Kiirendades hakkab korralikult katkuma. Seda oli ilmselt kaugeltki näha.
Ja täna, laupäeval läksin mootorit vaatama, mille läbirääkimised juba mitu nädalat käinud olid.
Kaalule jäi mootor, milles juba wössneri sepiskolvid sees. Nimelt tavakolb kannatab kuskil 220-230kw jõudu ja siis läheb pooleks. Sepiskolb kannatab niikaua kuni miski muu nõrgaks jääb juba. Uuestpeast on hinnad kuskil 650-700€+ tööraha.
Kuna sepiskolb pidavat aga kolisema, siis läksin lihtsalt vaatama, et kas koliseb sepiskolb, või tahetakse mulle lihtsalt kolisevate tavakolbidega mootor müüa.
Kohapeal selgus, et koliseb ainult siis kui õues alla 10 kraadi ja sedagi vähest aega.
Vaatan mootorit, hindan kuidas omegale kapotialla läheb. Mõtlen, mul ei ole ju seda tegelikult vaja, aga tegelt on küll.
Kuna mootori maha võtmine osutus kohapeal keeruliseks ja hiljem kindlasti mingeid tundmatuid juppe ka vaja, siis sai kohapeal otsustatud, et võtan terve auto ära. Mul ei ole seda risu vaja, kelle aegagis eda lammutada? Krt küll jälle mingi ront õuepeale veetud. Ühesõnaga Türilt Keila tagasi, leidsin autojuhi, tagasi Türile ja autoga Keila tagasi. Alustasin trippi kell 11 ja lõpetasin pool 7 õhtul.
Ühesõnaga, sõitsin koju ära. Auto liigub tegelikult täitsa reipalt.
Auto oli korraliku Saabi entusiasti käes ja temagi ostis ainult velgede pärast. Hoovis oli 7 tk neid ja eelmisel päeval olevat 3 tk rauda viinud. Hulga Saabi infot sain, mida vaadata, kuidas tuunida jne.
Mõned pildid kah.