K:Rooli juhtimis kaabel
Re: K:Rooli juhtimis kaabel
Kõige lihtsam- mine spetsialisti juurde. ära solvu aga su eelneva jutu põhjal tundub, et pole varem selle teemaga kokku puutunud. Kõike ei pea ja saagi ise osata. Küll aga peab teadma, kes oskab.
Re: K:Rooli juhtimis kaabel
No ilmselgelt ja kui abi küsin.o:mega kirjutas:Kõige lihtsam- mine spetsialisti juurde. ära solvu aga su eelneva jutu põhjal tundub, et pole varem selle teemaga kokku puutunud. Kõike ei pea ja saagi ise osata. Küll aga peab teadma, kes oskab.
Eks tuleb kellegi targema juurde minna siis.
Re: K:Rooli juhtimis kaabel
Levi osas vast viga ebakvaliteetses pistikus ehk siis see metall junn kuhu otsa makile taha paned antenni ei ole piisavalt tihkelt, ma enda alpinele pistsin kah algul mingi vana peoneegri junni vahele siis püüdis ainult raadio uunot
aga proovi osta õige mis nagu võimalikult tihkelt otsa sobiks, kuigi pole aimu milline sul see antenni otsik on.
Roolijuhtminie peaks olema üks sinistest juhtmetest vähemalt endal oli.

Roolijuhtminie peaks olema üks sinistest juhtmetest vähemalt endal oli.
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: K:Rooli juhtimis kaabel
Sinine ,siis see mis auto poolt tuleb või mõtled makki oma?Westcoast kirjutas:Levi osas vast viga ebakvaliteetses pistikus ehk siis see metall junn kuhu otsa makile taha paned antenni ei ole piisavalt tihkelt, ma enda alpinele pistsin kah algul mingi vana peoneegri junni vahele siis püüdis ainult raadio uunotaga proovi osta õige mis nagu võimalikult tihkelt otsa sobiks, kuigi pole aimu milline sul see antenni otsik on.
Roolijuhtminie peaks olema üks sinistest juhtmetest vähemalt endal oli.
Re: K:Rooli juhtimis kaabel
Mul on hetkel käsil maki ja roolinuppude teema, seepärast see vana teema ka ette jäi.
Ühesõnaga tavainimese jaoks on sellised variandid:
1) Ostad Opeli originaalmaki ja roolinupud töötavad
2) Ostad maki, mis toetab roolinuppude süsteemi ning juurde ostad vahelüli, mille hind Vectra B´l oli 2300 krooni, seega Omegal hind tõenäoliselt samasse auku.
3) Leiad hullu, kes hakkab makki ja juhtmeid tinutama ning saad roolinupud tööle. Selle puhul on keeruline seda hullu leida, kes selle töö ette võtaks ning lõpptulemusena ma kujutan ette, et hind jõuab samasse auku vaheadapteriga.
4) Väidetavalt on olemas makk (mitte originaal), kus roolinupud töötavad aga mitte enam ei mäleta seda marki, kui leian, annan teada.
5) Kui keegi teab paremat lahendust, jagage mulle ka. Oleme kõik targemad.
Raadio osas:
1) Kui sa juba foorumist ideid otsid, et miks juba teine raadio halvasti laineid püüab, siis soovitan soojalt minna spetsialisti juurde. Viga võib alata ühendusest, mis läheb makki ja lõppeda antennis. Ja kui ise kõike kirkam kriit karbis ei ole, siis võidki neid juhtmeid vahtima jääda.
2) Osta uus antenn ja vea juhe kuidas aga ise tahad.
Edu!
Martin
Ühesõnaga tavainimese jaoks on sellised variandid:
1) Ostad Opeli originaalmaki ja roolinupud töötavad
2) Ostad maki, mis toetab roolinuppude süsteemi ning juurde ostad vahelüli, mille hind Vectra B´l oli 2300 krooni, seega Omegal hind tõenäoliselt samasse auku.
3) Leiad hullu, kes hakkab makki ja juhtmeid tinutama ning saad roolinupud tööle. Selle puhul on keeruline seda hullu leida, kes selle töö ette võtaks ning lõpptulemusena ma kujutan ette, et hind jõuab samasse auku vaheadapteriga.
4) Väidetavalt on olemas makk (mitte originaal), kus roolinupud töötavad aga mitte enam ei mäleta seda marki, kui leian, annan teada.
5) Kui keegi teab paremat lahendust, jagage mulle ka. Oleme kõik targemad.
Raadio osas:
1) Kui sa juba foorumist ideid otsid, et miks juba teine raadio halvasti laineid püüab, siis soovitan soojalt minna spetsialisti juurde. Viga võib alata ühendusest, mis läheb makki ja lõppeda antennis. Ja kui ise kõike kirkam kriit karbis ei ole, siis võidki neid juhtmeid vahtima jääda.
2) Osta uus antenn ja vea juhe kuidas aga ise tahad.
Edu!
Martin