2. leht 2-st
Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 30 Mai 2012 18:49
Postitas eedu32
Jah Kait olen sinuga nõus . Praktikas on aga tulemus teine ,kunas mul neid kompusid siin läbi ikka liigub ja mõned kapiski on siis võtsin ükspäev kätte ja lappasin neid juhtme otsa tegin tiiru ja näidud samad. Enda teada on mul automaat bensiini ja diisel manuaali omasid ja peal on mul ültse ise pandud halli pistikuga diisli oma ja vahet ei tuvastanud.Samas tekib küsimus kuna minu masin on väljund tehasest 15 tolli velgedega ja sõidan 18 tolliga siis ....tulemus sama.Tegelikult kütuse kulu natuke tõusis aga selle kirjutan siiski suurte ja laiade rehvide süüks. Tegu siis mitte värviliste displeydega ..need hoopis teine maailm ja pole veel jõudnud areneda selles suunas

. Kunagi ehitasin ühe kompu ümber ja sellest oli ka mingi teema kuskil siin foorumis et sai eesti keelseks tehdud ja hakkas näitama lamdaandurit ja õli survet ,mootori pöördeid ja bensiini survet. Selle ehituse käigus istus suur kolektiiv põhja-läti keemikuid ja elektroonikuid koos ja tuvastasid et opeli oma karpp koos enda kiviga täiesti loll jubin on. ÄRGE VÕTKE KÕIKE KULLANA MIS HIILGAB. Minagi olen vaene luksepp nelja klassi küla kooli haridusega ja seegi vanaemaga kahe peale. Päikest

Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 30 Mai 2012 19:11
Postitas kait
Noh nii näeb tehas ette. Mingi mõte sellel peab ju olema, see programmeerimise funktsioon on ju ikkagi lastud mõnel inseneril ju välja töötada. Isiklikust kogemusest võin öelda, et facelifti varjantidel on see asi vägagi oluline. Eelmisele Omegale, mis oli 2.5dti sai peale pandud 2.2dti CID ja kütusekulu oli ebareaalne. Isiklikult usun, et ka lihtsamatel, vanematel kompuutritel on kütusekulu arvestamise logika enam-vähem sama. Rehvimõõdu vajalikusest saab vast igaüks aru, see on vajalik võimalikult täpse läbisõidu arvutamiseks(sellest lähtuvalt arvutatakse keskmine kulu). Ka spidoplokki saab rehvimõõdud progeda. 18" veljed pole tehase poolt ette nähtud vist ühelegi Omegale, samas kui ratta läbimõõt on sama mis tehase poolt ette nähtud, siis kiirus jääb ju samaks, pane või 21" alla.
Kuna isiklik kogemus vanade kompuutritega puudub siis siinkohal vaidlema ei hakka.
Kütusekulu arvutamise jaoks ei peagi mingi eriline "Intel" olema....
Kalkulaatoril ka ainult 1 mõttetu loll kivi sees aga arvutada ta oskab!
Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 02 Juun 2012 08:59
Postitas Tim
Et siis midagi sellist...pilt x20xev compust.Kas tegu on õiges seades compuga,seda ei tea aga minul näitab usutavaid numbreid.

Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 02 Juun 2012 10:55
Postitas kait
003 kood on sees. See sobib x20xev mootorile ja manuaalkastiga masinale.
Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 02 Juun 2012 20:38
Postitas meduus
Sõidan hetkel 2.0 besuka kompuga ringi ja tahaks et need numbrid mis ta näitab vastaks tõele.
Keskmine 4.5 ja sõita veel pea 1200km

Hetkel näen vähemalt raadiojaamu mida kuulan.

Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 06 Juun 2012 09:24
Postitas eedu32
Ja nagu siis kellade järgi ei veeregi sinu auto 1200 km kaugusele
Re: Kompuutri kalibreerimine, programmeerimine
Postitatud: 06 Juun 2012 10:25
Postitas meduus
Nop mul tuleb paagiga jämedalt 900(840+) kui tilgatuks sõita