2. leht 2-st

Re: K: Omega 2.5TDI lekkevool?

Postitatud: 06 Dets 2012 23:48
Postitas ultimaco
igaksjuhuks mainin ära et hiiu starteritte ja genekatte remonti ei tasu minna seal on erilised puupead!!! mul yhel autol tegid geneka korda... ja oh sa kurjam laadimine oli gaasi vajutades törts yle 20 ne :D ja kärsatas mul autol suht palju läbi... aga nemad eriti oma viga tunnistada ei tahtnud

Re: K: Omega 2.5TDI lekkevool?

Postitatud: 07 Dets 2012 18:43
Postitas risto
Mõõtsin dislal ära! Kui käib tühikäigul 14,07
kui kõik võimalik järgi lülitada siis 13.20 (pagassis 1000w võim ja ees lisakaugtuled.istmesoojendused,tagaklaasi soojendus jne...)
ja neid mA näitab siis 0,03

Re: K: Omega 2.5TDI lekkevool?

Postitatud: 08 Dets 2012 01:43
Postitas raudpats0
50 mA vool on täitsa reaalne kui keskluku paned aftermarket valve puldiga ja sul ka tehase immo ning valve taha jookseb.
30 mA vool on siis eraldiseisev tehase valvesüsteem/immo või aftermarket valve.

ja see liitmisel tekkiv 10 mA voolu erinevus on tingitud sellest et nad kasutavad samu signaaliandureid.

Re: K: Omega 2.5TDI lekkevool?

Postitatud: 04 Jaan 2013 21:29
Postitas Andre2012
risto kirjutas:Mõõtsin dislal ära! Kui käib tühikäigul 14,07
kui kõik võimalik järgi lülitada siis 13.20 (pagassis 1000w võim ja ees lisakaugtuled.istmesoojendused,tagaklaasi soojendus jne...)
ja neid mA näitab siis 0,03
13,2V tundub kuidagi vähe, kuid kui arvestada võimu, lisakaugtulesid ja istmesoojendusi, siis vb see ok. Anyways, nüüd mul asi enam-vähem korras, dioodblokis sai vahetatud dioodid ning nii muu seas ka harjad ja laadimine miski 14,8 koos tarbijatega :)

Tänud kaasamõtlejatele :)