Nonii, terve hunnik sekeldusi üle elatud, täna sai auto lõpuks papud märjaks.
Üritasin ikka nii ja naapidi seda panemata hermetsijama lahendada, sain ka natuke karterit lahti lasta ja otsakaane vahelt kätte, mäkerdasin kõik silikooniga üle aga kokku pannes suutsin termostaadi ava kummitihendi kaanetihendi küljest minema lüüa ja hakkas õli asemel jahutusvedelikku lekkima. Viskas lõpuks kopa ette see kammajjaa, tellisin uue kaanetihendi ja poldid ja lõin kogu kupatuse uuesti laiali.
Üksikud anomaaliad tekkisid veel. KKK sees on imelik pisike auk, umbes 3-4mm, mida vanal mootoril polnud, täpselt karterituulutuse toru kõrval. Mõtsin selle kinni panna

Tagajärjeks oli see, et peale kümmet minutit tiksumist hakkas õlivardast õli välja purskama. No ma siis võtsin selle augu uuesti lahti

Siiani pole probleem kordunud.
Käivitus ei ole ideaalne, võimalik et pean veel pumba ja nuka uuesti üle sättima, jõudu tundub ka natuke vähevõitu olema, "grunti" on kuidagi leigelt.. Samas ei julenud täna veel julmalt vajutada ka.
Karteris on mõra ja sellega seoses avastasin, et karterit on päris keeruline mootori alt kätte saada? Ei viitsinudki eriti harutada, kuna ilmselt tuleb kas mootor 10cm üles tõsta või sillatala ja stabikas eest ära lasta?
Uued esituled said ette, xenonid kaugetes, hea näeb välja aga päriselt proovida ei saanud, kuna üks näitab taevasse ja teine 20m peale... mõlemal sisul on reguleervardad tuksis, ühte mingi X variandiga remonditud ka. Homemade hella blackid, mis tähendab seda et kui uued regullvardad saan, võtan tuled maha, lahti, värvin seest mustaks ja poleerin selle kakivärvi pruunaka jama esiklaasilt maha. Money well spent...
Sees läheb metsikult uduseks ka, pean salongifiltri ära vahetama ja filtri aluse komka jamast ära puhastama, seal on paras kartulipõld all.
Ehk siis- 3 kuud remonti. Saavutatud on uus radikas, korralikum kliimaradikas, ketid, otsa-ja plokikaanetihendid +poldid
X2 
, vändasimmer, termostaat, veepump, sl kolle tihendid, full xenon fl esituled tagasi- mida kisun ka ilmselt veel korduvalt maha.
Veel avastasin, et vaakumpumba käitusel on nuka külge minev hark võlli külge mingis x asendis diagonaali kinni kiilunud, tundub kuidagi ära kulunud olema, viskasin vana mootori pealt ümber.
Selle moto lammutamine-ehitamine on nüüd küll selge...
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...