Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Klaas omega FL jh tehasest juba toonitud aga võib olla vabalt üle toonitud, pmst masinaga mõõdetuna 63% peab näitama kuna 7% on mõõte eksimus, tehase klaas oli 75% vist läbipaistvus. Hetkel pole vaadata ka ka kuskilt auto liiga kaugel.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ise kohe kui ostsin auto märkasin et esiklaasid on toonitud. Mind isegi korraks mendid peatanud ja küsinud selle eest, kuid ma ütlesin et need on tehasest selliseid, et nagu autol selline varustus, tagaklaasid, tagatuled ka toonitud. (Kuid tean et originaalis tagatuled oli valged) Ment ütles: Aaa okei ja lasi mind minna.Martink91 kirjutas: ↑30 Sept 2018 19:57 Sul on päris kindlasti toonitud klaasid ees. Kas ta mõõtis ka või pani silma järgi? Klaasi peal on kirjas 70% läbipaistvus, ehk sisi 30% tumedust originaalis. See ei saa mitte kuidagi 20% sisse mahtuda juba originaalis.
Kui minu juures olid, siis vaatasin, et klaasid on tavalisest palju tumedamad. Need on lihtsalt väga hästi tehtud, võimalik et üldse mitte kilega kusjuures. Vaata hoolikalt klaasi serva, kui seal ime pisikene valge serv, siis on kile. Kile on seespool alati, klaasidel olev vin koodi graveeing on väljaspool.
TÜV punktide pitsitamine on nii ja naa. Ühest küljes läheb igasugune modimine keerulisemaks(äkki varsti saadavad mind angaari auto kõrgust muutma). Aga heaks küljeks on see, et igasugustel ohtlikel modifikatsioonidel ja remondivõtetel ning lihtsalt surmadel on sõiduki läbi saamine sisuliselt võimatu.
Ülevaataja mõõtis küll, seal oli 19.42 midagi sellist. Aga ta mõõtis selles garaazis, kus oli päris pime.
Muidu juba vaatasin, see on kile, mis on super hästi tehtud. Terveaeg mõtlesin et klaasid on niimodi värvitud tehasest, nagu mõnedel autodel.
Aga see kile, mis nii hästi tehtud, et käsi ei tõuse kilet eemaldada. Absoluutselt ei tea mis teha nüüd.
Huvitab kuidas ennem TÜVil polnud probleeme sellega. Mul lihtsalt "vedanud" et ülevaataja oli kuri vanamees. Oleks mingi noor tüüp olnud, ma arvan oleks lasknud läbi. Tra need ei ole mingi supertumedat ju. Natuke tumedamad kui esiklaas.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Seal oli palju lehte ja pildi peal on see juba natuke puhastatud.kuno666 kirjutas: ↑30 Sept 2018 19:15 See cooler veel ju suht puhas. Enda opelil jamasin kevadel sellega ja seal oli selline õli ja tolmu plöga ,et õhk seal läbi ei käinud ja ventikas oli ka kinni. Tegin mõlemad asjad puhtaks ja ladusin kokku aga erilist vahet küll polnud.
Vaata kas klaasidel on kile peal või mitte. Kui kile peal siis pole midagi teha üv läbi ei saa ja kuna sul see märge sees siis isegi hea tutvus ei aita sind kuna see üv teema on väga hulluks aetud.
Mulle ventika eemaldamine ja puhastus küll aitas, nüüd mootor kergemini läheb pöördesse.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
No siin pole väga palju variante, kuid eemalda seda kile ja pärast tüv uut panna
Ja musta numbrimärgi kleepsudega samamoodi.
Sest mulle küll meeldib kui esiklaasid on natuke toonitud. Eriti kui auto on full black ja mitte ühtegi kroom detaile pole. Nagu shadowline

Ja musta numbrimärgi kleepsudega samamoodi.
Sest mulle küll meeldib kui esiklaasid on natuke toonitud. Eriti kui auto on full black ja mitte ühtegi kroom detaile pole. Nagu shadowline

- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Mõõtes näeb ta läbipaistvust, iseasi kas ta seadme kalibreeris spets klotsiga enne jne, käi kuskil mujal lase üle mõõta, omegal vist suht kepp klaasi vahetada ka, et pärast tagasi panna need toonitud
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Jah, peab mõõta kuskil teisel kohal. Siis saab kindlasti teada mis edasi teha.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Tagatuled on originaalis juba toonitud. Kõikidel dti'del on toonitud tagatuled ja 3,2tedel ka. Ülejäänudel on valged tuled, kui just pole eritellimus, nii nagu faricu autol näiteks.
Kui ülevaataja aparaat näitas alla 20%, siis mida ta enam kobiseb, oma viga kui kalibreerida ei oska.
Kui ülevaataja aparaat näitas alla 20%, siis mida ta enam kobiseb, oma viga kui kalibreerida ei oska.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ei tea, ei tea. Vaadates 2009 ja 2011 pilte sellest autost, on näha et tavalised, valged tagatuled (suunakad siis). Ei usu et keegi on vahetanud toonitud tagatuled tavalise vastu, 2009 aastal.Martink91 kirjutas: ↑30 Sept 2018 23:25 Tagatuled on originaalis juba toonitud. Kõikidel dti'del on toonitud tagatuled ja 3,2tedel ka. Ülejäänudel on valged tuled, kui just pole eritellimus, nii nagu faricu autol näiteks.
Kui ülevaataja aparaat näitas alla 20%, siis mida ta enam kobiseb, oma viga kui kalibreerida ei oska.
Aga ikkagist kõik on võimalik
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ma mäletan seda autot vähemalt 10a toonklaasiga. Aga mäletan ka ilma toonita seda. See oli kunagi ühe Aegviidu kuti oma ja see pani selle tooni.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
kW'te
Teen veel 1 up enne värvimist
Ühesõnaga sain üv tehtud. Eemaldasin toon kile ära, päris kergelt läks, aga tra see liim vms... mingi ebareaalne keemia, terve õhtu keppisin sellega, atsetooniga üldse polnud mõttet, proovisin aviobensiin, ka mõttetu, kuid tava bensiiniga kuidagi läks, aga mega fucking aeglaselt. Kokku läks arvan 1h-1.5h per klaas.
BEFORE:

AFTER:

Pildi peal väga ei näe vahet, kuid päris elus kohe näha. Pärast arvan panen uuesti, veel tumedam
Aga see hiljem 
Numbrimärgiga sama teema, sinine küll üldse ei sobi selle autole, nii et kohe tüvi pärast lasin jälle mustaks
BEFORE TÜV:

AFTER TÜV:

Ja lõpuks saanud kaua oodatud roheline märk

Okei, liigume edasi.
810km sai sõitnud pärast õli vahetust, ja selline see näeb välja nüüd

Üldse pole mustaks saanud. Veider teema diislidel, tavaliselt paned käima ja juba must nagu nafta. Aga nii puhas äkki slspt et ennem remonti mul oli õlikulu mingi 1l per 50km, ja koguaeg uute õli valamisel sai mootor seest pestud, ei tea
. Väga kaua ma küll niimodi ei sõitnud, aga mingi 5l arvan küll valasin sisse 
Nonii, täna andsin auto värvimisele. Värvimisele lähevad 6 osad: Tagaluuk, tagatiib (vasak) tagastange, parempoolsed uksed (ainult alumised pooled ) Kõik teised osad saab poleerimisega korda. Aga nüüd poleerin ainult esituled, kuna ei viitsi miljaard euro auto all panna hetkel, tahan enda jaoks ka jättä midagi
. Alla lisan pildid kuidas eelnimetatud osad näevad välja nüüd, ehk enne värvimist.

Tiival üldse teine värv, matt, kuid terve auto on laigiv must. Ja see "põkk" või ei tea kuidas nimetada, see auk tiiva ja tagaluugi vahel on nii suur, täiega ajab närvi, aga kahjuks sellega ei saa midagi teha. Tagatuli ka slspt veita valesti pandud, pole sirge.







Lisaks sai ostetud normaalne summutiots

Ja siin tagumised madaldusvedrud -25mm, mis ka nüüdseks lähevad oomile. Samas flantsid, neid unustasin piltida

BEFORE: (superkole)


AFTER: Järgmisel uppil
Ja vahetan kardanimuhv ka ära, võtan oma vana diffrilt ära, kuna sellel enamvähem okei. See mis mul praegu on väga halvas seisus. Pildil on siis see, mis läheb mu muhvi asemel, küll pole ideaalne, aga palju parem kui praegune.

Thats all for today. Stay tuned.
Teen veel 1 up enne värvimist

Ühesõnaga sain üv tehtud. Eemaldasin toon kile ära, päris kergelt läks, aga tra see liim vms... mingi ebareaalne keemia, terve õhtu keppisin sellega, atsetooniga üldse polnud mõttet, proovisin aviobensiin, ka mõttetu, kuid tava bensiiniga kuidagi läks, aga mega fucking aeglaselt. Kokku läks arvan 1h-1.5h per klaas.
BEFORE:

AFTER:

Pildi peal väga ei näe vahet, kuid päris elus kohe näha. Pärast arvan panen uuesti, veel tumedam


Numbrimärgiga sama teema, sinine küll üldse ei sobi selle autole, nii et kohe tüvi pärast lasin jälle mustaks

BEFORE TÜV:

AFTER TÜV:

Ja lõpuks saanud kaua oodatud roheline märk


Okei, liigume edasi.
810km sai sõitnud pärast õli vahetust, ja selline see näeb välja nüüd

Üldse pole mustaks saanud. Veider teema diislidel, tavaliselt paned käima ja juba must nagu nafta. Aga nii puhas äkki slspt et ennem remonti mul oli õlikulu mingi 1l per 50km, ja koguaeg uute õli valamisel sai mootor seest pestud, ei tea


Nonii, täna andsin auto värvimisele. Värvimisele lähevad 6 osad: Tagaluuk, tagatiib (vasak) tagastange, parempoolsed uksed (ainult alumised pooled ) Kõik teised osad saab poleerimisega korda. Aga nüüd poleerin ainult esituled, kuna ei viitsi miljaard euro auto all panna hetkel, tahan enda jaoks ka jättä midagi


Tiival üldse teine värv, matt, kuid terve auto on laigiv must. Ja see "põkk" või ei tea kuidas nimetada, see auk tiiva ja tagaluugi vahel on nii suur, täiega ajab närvi, aga kahjuks sellega ei saa midagi teha. Tagatuli ka slspt veita valesti pandud, pole sirge.







Lisaks sai ostetud normaalne summutiots

Ja siin tagumised madaldusvedrud -25mm, mis ka nüüdseks lähevad oomile. Samas flantsid, neid unustasin piltida


BEFORE: (superkole)


AFTER: Järgmisel uppil

Ja vahetan kardanimuhv ka ära, võtan oma vana diffrilt ära, kuna sellel enamvähem okei. See mis mul praegu on väga halvas seisus. Pildil on siis see, mis läheb mu muhvi asemel, küll pole ideaalne, aga palju parem kui praegune.

Thats all for today. Stay tuned.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ja käigukanginahk sai peale pandud. See homemade teema küll pole seda väärt, järgmine kord parem ostan kuskil ebayst ära. See absoluutselt polnud seda väärt, nii kaua tegelesin sellega, et nahk oleks enamvähem sirge. Ja ikkagi pole ideaalseks saanud. Pohhui. Jääb nii nagu on.
BUSINESS CLASS

Kõik kes istuvad selle autole räägivad kui ilus siin sees on, ja neendel on õigus, mulle ka täiega meeldib. Näeb nii kallilt välja, ütlen ausalt, palju parem kui erinev mersudel ja bemmidel. Eriti öösel, kui kriimud ja kuulunud nuppe jne pole näha
Ja veel, pildil siis kast neutraalis, kuid selline tunne et neutraal võiks veits rohkem allpool olla. Kuna praegu näeb välja nagu 3ndal käigul, kuid tegelikult neutraalis. Mdea seda saab ju kuidagi reguleerida eks?
BUSINESS CLASS


Kõik kes istuvad selle autole räägivad kui ilus siin sees on, ja neendel on õigus, mulle ka täiega meeldib. Näeb nii kallilt välja, ütlen ausalt, palju parem kui erinev mersudel ja bemmidel. Eriti öösel, kui kriimud ja kuulunud nuppe jne pole näha

Ja veel, pildil siis kast neutraalis, kuid selline tunne et neutraal võiks veits rohkem allpool olla. Kuna praegu näeb välja nagu 3ndal käigul, kuid tegelikult neutraalis. Mdea seda saab ju kuidagi reguleerida eks?
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
ma regullisin seda enda tunde järgi, aga jah saab regullida ikka.
Roni auto alla, võta see kummist tolmukate maha ja seal all on 13mm peaga polt, keera seda natukene lahti ja siis liiguta kangi, algus natukene nusperdad, aga saad ideele pihta kiiresti küll.
Moootri õli on tõesti kahtlaselt puhas.
Tiiva värv on õige, mul läks temperatuuriga vähe lappama, kui seda kunagi värvisin ja seetõttu tuli matt.
Kaks kuud tagasi olid tuled veel korras täitsa ju, mis nendega vahepeal juhtus siis?
Roni auto alla, võta see kummist tolmukate maha ja seal all on 13mm peaga polt, keera seda natukene lahti ja siis liiguta kangi, algus natukene nusperdad, aga saad ideele pihta kiiresti küll.
Moootri õli on tõesti kahtlaselt puhas.
Tiiva värv on õige, mul läks temperatuuriga vähe lappama, kui seda kunagi värvisin ja seetõttu tuli matt.
Kaks kuud tagasi olid tuled veel korras täitsa ju, mis nendega vahepeal juhtus siis?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Kui paksud flantsid ostsid?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Aa okei, proovin reguleerida nataMartink91 kirjutas: ↑14 Okt 2018 22:05 ma regullisin seda enda tunde järgi, aga jah saab regullida ikka.
Roni auto alla, võta see kummist tolmukate maha ja seal all on 13mm peaga polt, keera seda natukene lahti ja siis liiguta kangi, algus natukene nusperdad, aga saad ideele pihta kiiresti küll.
Moootri õli on tõesti kahtlaselt puhas.
Tiiva värv on õige, mul läks temperatuuriga vähe lappama, kui seda kunagi värvisin ja seetõttu tuli matt.
Kaks kuud tagasi olid tuled veel korras täitsa ju, mis nendega vahepeal juhtus siis?
Need esituled küll polnud korras 2 kuud tagasi

Neid aamu tahtnud hooldus saada
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ette 10mm
Taga 25mm
Tagumised on siis eraldikinnitatav, esimesed tavalised.
Nüüd mõtlen, kui hakkan flantsid panema, kas jaksan suppordid tumesiniseks värvida või mitte, garassis üks hea värv vedeleb.
Vaatab
