Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Toite teema võib siis alata kuskilt kasti alt pistikust pihta? Akuklemmi ühendused logistasin-pigistasin plusspoole peal just üle kõik, mõtlesin veel korra tungida autot ja vaadata selektorit altpoolt vähe lähemalt kah. Kapoti lahtimurdmiseks läks aga nii kaua aega, et enam ei viitsi, parkla on jube lörtsine ka praegu, ei tõmba kuidagi püherdama sinna.
Kui selektorlüliti otsas on, siis oleks suure tõenäosusega korra avariis ja kõik, enam ei taastu? Töölt ära sõites oli avariis, oli pool tundi peatus, toimis jälle. Käisin autoga pesulas ära, lendas jälle avariisse.
Otsin multi üles parem, mõõdan ära, mis nägu genekas teeb üldse.
Kui selektorlüliti otsas on, siis oleks suure tõenäosusega korra avariis ja kõik, enam ei taastu? Töölt ära sõites oli avariis, oli pool tundi peatus, toimis jälle. Käisin autoga pesulas ära, lendas jälle avariisse.
Otsin multi üles parem, mõõdan ära, mis nägu genekas teeb üldse.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
toite jama jah tegi nii.mina võtsin ca 4 cm jupid kaablitel maha enne kui toimima sain kastid.M2x kirjutas:Toite teema võib siis alata kuskilt kasti alt pistikust pihta? Akuklemmi ühendused logistasin-pigistasin plusspoole peal just üle kõik, mõtlesin veel korra tungida autot ja vaadata selektorit altpoolt vähe lähemalt kah. Kapoti lahtimurdmiseks läks aga nii kaua aega, et enam ei viitsi, parkla on jube lörtsine ka praegu, ei tõmba kuidagi püherdama sinna.
Kui selektorlüliti otsas on, siis oleks suure tõenäosusega korra avariis ja kõik, enam ei taastu? Töölt ära sõites oli avariis, oli pool tundi peatus, toimis jälle. Käisin autoga pesulas ära, lendas jälle avariisse.
Otsin multi üles parem, mõõdan ära, mis nägu genekas teeb üldse.
kast toimib alates 12 volti alla selle avariis jälle.
ehk siis mõõda pinge üle
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
helista mulle homme peale viite, ma siis tallinnas, lükkan kaabli sappa, vaatan, mis kasti aju ütleb. Paiknen ma siis Vilde teel.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Nii, tihe töönädal lõppes haiguspuhkusega, nüüd aega natuke autoga tegeleda jälle.
Misiganes õhtu see nüüd oligi, kui Martin viitsis minu ja oomiga jännata. Sai siis kaabel sappa ja möllata nii-ja naapidi, sõita ja mitte sõita. Igast lahedaid asju luges ta mulle ette ja siinkohal veelkord tänusõnad sõbralike nõuannete eest.
Mis tuli välja: Mootori veakoodid olid samad mis minagi wire testiga välja lugesin, küll aga lisandus info, et aju ei tea mootori temperatuuri, oli vist nii? Kasti kohta tuli välja veakood P0743 Torque converter clutch solenoid high input. Enamvähem nii vist oli. Selektorlüliti on igati korras. Huvitavaks teeb asjaolu, et käiva mootoriga veakood ära kustutada, sai täitsa sõita. Peale mootori seiskamist ja taaskäivitust tervitas taas vana hea tuttav kasti avariireziim ja sama veakood. Internetiavarustes kolades jäi silma mõte, et mootori temp andur võib seda veateadet põhjustada. Kuidas- minu loogika seda ei järgi. Hääste, täna sai kolle maha võtta- sellest kohe pikemalt- ja piiluda, mis temp andur mis on, selgeks sai siis see, et ninapoolne andur annab signaali armatuuri, tulemüüri poolne mootorile. Samas kui võtsin juhtme järelt, läks mootori töö külma režiimi, pöörded tõusid külmkäivituse tasemele. No problem then? Samas eile lampi lõuna ajal peale käivitust kast töötas. Avariisse läks aga kohe, kui jõudsin kiiruseni 70-80, ehk 4 käik? See saaga ilmselt jätkub, auto alla kasti juhtmestiku ligi pole ikka veel jõudnud, ilmad märjad ja ise haige ka nüüd. aku peal sai plussjuhtmeid natuke kohendada, üks katki minemas klemm sai korda tehtud.
Miks aga sai ette võtta sisselaskekolle maha katkumine- ega seal palju variante vist polegi
Idee oli pump tagasi õigesse asendisse näppida. Mõeldud-tehtud.
Küllaltki straightforward ettevõtmine iseenesest, varasematel näppijatel ilmselgelt pole teavet torx võtmete olemasolu kohta, poldid olid küllaltki haiget saanud. Loomingulise lähenemise abil sain aga kõik kenasti lahti. Martini teoreetiline jutt läks 1:1 praktikasse detailideni
Kohe liikuma ei hakkanud, andsin vähe kõvema kolaka, aga valesse suunda. Lõin kaane nii maha, et mootor kooles ära. Sai siis vähemalt õigesse suunda liigutama hakata. Lõpptulemuseks jäi ikkagi hetkekulu 0.8, reguleerisin tegelikult 0.7 peale aga kinnikeeramisega ilmselt liikus veel grammikese. Igatahes olukord on hoopis teine kui enne. Külmkäivitust veel proovida ei saanud, soojalt on nüüd poole pöörde pill igatahes. Jahtunud sooja (seisnud, aga küünalt veel järgi ei võta) käivituses on kõige suurem vahe, ennist tahtis paar-kolm sekundit käiamist, nüüd käib suht koheselt sekundi ringis käima. Proovisõiduga midagi üheselt aru ei saa, kuna kasti sunnin ise käike vahetama, aga tundub küll hulka eksam. Kiirendusel viskab aimatavalt musta ka nüüd
Välistööd tehtud, võtsin veel tuled tuppa kaasa ja nühkisin üle. Siiani olid nad paras augutäide ees. Lihvijärjekorraks sai varutud siis pabereid 600-1000-1200 (oleks 1500 tahtnud, aga otsas olid)-2000-2500-poleer. Täitsa ideaalne ei saanud, aga viitsimine ja jõud said otsa palaviku kõrvalt. Mõni valgusepoisike rohkem ikka tee peale jõuab.
Kõige selle juures jäi jälle kapott kinni, saan jälle iluvõre kinnitusi tagasi liimida
tuled mahavõetud, väike pesu

poole töö peal

Ja kesse oligi, kellele pikk jutt ei meeldinud... Jürts?
Kiirkokkuvõte- Tore klubiline aitas, kasti veast jagu ei saanud. See-eest nüüd näen Priuseid, mille tarbeks sai installitud Prius repellent. Done.
Misiganes õhtu see nüüd oligi, kui Martin viitsis minu ja oomiga jännata. Sai siis kaabel sappa ja möllata nii-ja naapidi, sõita ja mitte sõita. Igast lahedaid asju luges ta mulle ette ja siinkohal veelkord tänusõnad sõbralike nõuannete eest.
Mis tuli välja: Mootori veakoodid olid samad mis minagi wire testiga välja lugesin, küll aga lisandus info, et aju ei tea mootori temperatuuri, oli vist nii? Kasti kohta tuli välja veakood P0743 Torque converter clutch solenoid high input. Enamvähem nii vist oli. Selektorlüliti on igati korras. Huvitavaks teeb asjaolu, et käiva mootoriga veakood ära kustutada, sai täitsa sõita. Peale mootori seiskamist ja taaskäivitust tervitas taas vana hea tuttav kasti avariireziim ja sama veakood. Internetiavarustes kolades jäi silma mõte, et mootori temp andur võib seda veateadet põhjustada. Kuidas- minu loogika seda ei järgi. Hääste, täna sai kolle maha võtta- sellest kohe pikemalt- ja piiluda, mis temp andur mis on, selgeks sai siis see, et ninapoolne andur annab signaali armatuuri, tulemüüri poolne mootorile. Samas kui võtsin juhtme järelt, läks mootori töö külma režiimi, pöörded tõusid külmkäivituse tasemele. No problem then? Samas eile lampi lõuna ajal peale käivitust kast töötas. Avariisse läks aga kohe, kui jõudsin kiiruseni 70-80, ehk 4 käik? See saaga ilmselt jätkub, auto alla kasti juhtmestiku ligi pole ikka veel jõudnud, ilmad märjad ja ise haige ka nüüd. aku peal sai plussjuhtmeid natuke kohendada, üks katki minemas klemm sai korda tehtud.
Miks aga sai ette võtta sisselaskekolle maha katkumine- ega seal palju variante vist polegi

Küllaltki straightforward ettevõtmine iseenesest, varasematel näppijatel ilmselgelt pole teavet torx võtmete olemasolu kohta, poldid olid küllaltki haiget saanud. Loomingulise lähenemise abil sain aga kõik kenasti lahti. Martini teoreetiline jutt läks 1:1 praktikasse detailideni


Välistööd tehtud, võtsin veel tuled tuppa kaasa ja nühkisin üle. Siiani olid nad paras augutäide ees. Lihvijärjekorraks sai varutud siis pabereid 600-1000-1200 (oleks 1500 tahtnud, aga otsas olid)-2000-2500-poleer. Täitsa ideaalne ei saanud, aga viitsimine ja jõud said otsa palaviku kõrvalt. Mõni valgusepoisike rohkem ikka tee peale jõuab.
Kõige selle juures jäi jälle kapott kinni, saan jälle iluvõre kinnitusi tagasi liimida

tuled mahavõetud, väike pesu

poole töö peal

Ja kesse oligi, kellele pikk jutt ei meeldinud... Jürts?
Kiirkokkuvõte- Tore klubiline aitas, kasti veast jagu ei saanud. See-eest nüüd näen Priuseid, mille tarbeks sai installitud Prius repellent. Done.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
live data ei teadnud jah mootori jahutusvedeliku temperatuuri, ja minu meelest oli see kasti aju all live datat vaadates. Mootori aju alt oli livedatas minu mäletamistmööda mootori temp olemas ja adekvaatse numbriga.
Kasti aju error on õigesti kirja pandud jah. Kusjuures vb tekitab seda veakoodi lihtsalt kuskil mõni katkine juhe kasti aju ja mootori temp sensori vahel. Kui sa väidad et kollektori all kõik nagu korras oli. Või siis sensor ise ei tööta. Kahju et sul omal diagnostika seadet pole. Saaks katsetada, hight ja low inputi vahel. Minu meelest üks oli lühis(low input) ja teine oli kontakti puudumine(hight input), muidugi võis ka vastupidi olla. Katsetada saaks siis nii, et üks kord juhe lahti ja käivitada ja kontrollida veakoodi ja teine kord juhe mootori korpusesse lühistada ja sama protseduur.
See on jah veidi imelik, et just käivitamise aeg tekkis error sisse. Spekuleeriisime ka selle üle, et ehk aku kehva või mõni mootori ja kere vaheline mass puudulik ja starter tõmbab nii kõva pingelangu et kasti aju erroris, aga noh, see on juba katsetamiste küsimus.
Kasti aju error on õigesti kirja pandud jah. Kusjuures vb tekitab seda veakoodi lihtsalt kuskil mõni katkine juhe kasti aju ja mootori temp sensori vahel. Kui sa väidad et kollektori all kõik nagu korras oli. Või siis sensor ise ei tööta. Kahju et sul omal diagnostika seadet pole. Saaks katsetada, hight ja low inputi vahel. Minu meelest üks oli lühis(low input) ja teine oli kontakti puudumine(hight input), muidugi võis ka vastupidi olla. Katsetada saaks siis nii, et üks kord juhe lahti ja käivitada ja kontrollida veakoodi ja teine kord juhe mootori korpusesse lühistada ja sama protseduur.
See on jah veidi imelik, et just käivitamise aeg tekkis error sisse. Spekuleeriisime ka selle üle, et ehk aku kehva või mõni mootori ja kere vaheline mass puudulik ja starter tõmbab nii kõva pingelangu et kasti aju erroris, aga noh, see on juba katsetamiste küsimus.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Kolasin natuke veel netis ja "high input" peaks viitama solenoidi plusspoole lühisele. Korra tõstsin nüüd esiratta maast üles ka ja ronisin natuke auto alla, aga nii ikka ei saa. Korralikult on kanalile või tõstukile vaja pääseda, sain solenoidide pistikuid näppida küll aga millegi lahti võtmiseks või remontimiseks peab seal paras kondiväänaja olema.
Ja diagnost... hakkas meeldima, sai mingi kärakas juba tellitud tõusva päikese kandist
Ja diagnost... hakkas meeldima, sai mingi kärakas juba tellitud tõusva päikese kandist

Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Sa oleks pidanud kohe algusesse kirjutama,et Jürts,sa loe piltidest allapoole jäävat juttu 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Igatahes eile kiskusin aku eest ära ja võtsin juhtmestiku pistikumajanduse lahti. 10 juhet umbes oli ära hõõrunud, kaks tuli lausa uuesti ühendada, ülejäänud õnneks ainult rüüs traadini katki. Kiskusin pool rulli elektriku teipi kogu kupatusele otsa lõpuks, sellest riideteibist polnud midagist järel.
Kuna elektrit autoni ei saanud, siis omaette vaade oli kapoti all gaasipõletiga juhtmete tinutamine...
Kastile ikka ei mõjunud, ikkagist alla pistiku man minema.
Muide, keegi võib õlle eest omale saada terve juhipoolse tuulesuunaja. Teine läks minema lennates vähe puru,võtsin juhipoolse ise maha, mis ma tast ikka hoian.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Natuke jälle vaba aega, tegelesin salongipoolega veidike. Lahti sai võetud kundepoolne jalgealune (mitte et seal midagi väga lahti oleks võtta olnud), pudenes näppu kohe kasti aju. Milleni ma tegelikult jõuda tahtsingi. Ei meeldi üldse, et ta jalge kohal lihtsalt ripub seal, võtsin üksiti osadeks ka vendi kobaka, mis ka korralikult kinni ei püsinud, nagises ukse vastu ja ust lahti tehes pooleldi tilpnes armatuuri küljes. Aju õiget kinnituskohta väga ei leidnud, torkasin ta viisakamalt polstrite taha, et ta kuskile ei liiguks ja juhtmestik normaalselt jookseks. Sealpool ka midagi kahtlast ei avastanud, pistiku kontaktid on ilusad, juhtmed on korras. Kasti suhtes jäänud siis üle vaadata veel pistikud ja juhtmestik põhja alt. Kui sealt ka midagi välja ei jaga, tuleb ilmselt hõbenoolde tagasi minna. Võib-olla prooviks enne leida sama auto pealt teise kasti aju igaks petteks, aga seda vaatab.
Vendi kobaka tilpnemise põhjuseks olid puudu olevad kolm kruvi, sai need kohad ilusti ära täita ja püsib kogu kupatus täpselt nii nagu peab, ei nagise ega logise.
Hoopis huvitavam elu tuli aga kunde istme alt välja. Võtsin siis istme siinide pealt maha, juhtmeid eest ära ja leidsin üles põhjuse, miks iste kuidagi ettepoole liikuda ei taha.

Oli ta kinni jäänud turvavöö vastuse kronsa vahele ja kiilus siini algusesse kinni.
Kerge inflatsioon ja iste liigub igatepidi nüüd.
Tore on ka see, et peale pumba paika koputamist on linnakulu märgatavalt mõnusamaks läinud, enne oli kompul ees 11.8, reaalne üle 12.5, nüüd on kompul ees ümmargune 10.0 ja üpris täpne, pole saanud täispaaki mõõta mõnda aega, tahaks kasti ka jonksu saada, siis saab õigetes tingimustes usutava kulu teada. Külmkäivitus on aga nii ja naa, peale küünalt läheb küllaltki esimesest pöördest käima, aga üks-kaks silindrit puterdavad paar-kolm sekundit. Võimalik et kergelt lekkiv esimese pihusti tagasivool?
Vendi kobaka tilpnemise põhjuseks olid puudu olevad kolm kruvi, sai need kohad ilusti ära täita ja püsib kogu kupatus täpselt nii nagu peab, ei nagise ega logise.
Hoopis huvitavam elu tuli aga kunde istme alt välja. Võtsin siis istme siinide pealt maha, juhtmeid eest ära ja leidsin üles põhjuse, miks iste kuidagi ettepoole liikuda ei taha.

Oli ta kinni jäänud turvavöö vastuse kronsa vahele ja kiilus siini algusesse kinni.
Kerge inflatsioon ja iste liigub igatepidi nüüd.
Tore on ka see, et peale pumba paika koputamist on linnakulu märgatavalt mõnusamaks läinud, enne oli kompul ees 11.8, reaalne üle 12.5, nüüd on kompul ees ümmargune 10.0 ja üpris täpne, pole saanud täispaaki mõõta mõnda aega, tahaks kasti ka jonksu saada, siis saab õigetes tingimustes usutava kulu teada. Külmkäivitus on aga nii ja naa, peale küünalt läheb küllaltki esimesest pöördest käima, aga üks-kaks silindrit puterdavad paar-kolm sekundit. Võimalik et kergelt lekkiv esimese pihusti tagasivool?
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Mul peaks sama mootori ja kasti combos kasti aju olemas olema.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Katsun enne põhja all ära käia millalgi. Aju kasjaki puhul oleks äkki arvuti natuke segasemaid andmeid näidanud? Või üleüldse mitte näidanud.. Minu loogika on ikkagi praegu elektrivea peale jäänud, sümptomite järgi 1-2/3-4 solenoidi suunal, X10 pistik kasti küljes on minu panus hetkel. Kaks korda olen üritanud auto parklas õhku tõsta ja alla ronida, aga sellise nurga alt käed lihtsalt ei paindu pistikuid lahti võtma, need ei tule ka väga lihtsalt.. Töö juures on estakaad küll, aga kuna ma valges ajas sinna jõuan, pole õrna aimugi.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Eile sai korraks maha kiskuda juhi uksepolster. Märksa tänuväärsem tegevus kui E34'l oli. Eesmärk oli välja uurida, miks juhiuks puldist toimetada ei taha. Natukese lammutamist ja sain luku ja mootori kupatusega kätte. Jälle vaatasid vastu katkised juhtmed- mis see on mingi Omega kaubamärk, et juhtmestik igalpoolt puruneb? Seekord siis kolm juhet, mis lähevad ukselukku. Pole õrna aimugi, mis seal toimub, mingi lukusoendus vms asjake seal on, igatahes sai juhtmekimpu teipida jälle. Mootor aga on müstika minu jaoks. Võtsin sisu korpusest välja, näpu vahel meelitan ta toimima, aga korpuses ei tööta. Tundub nagu see põhi plastikliugur oleks paigast ära või mingi junn küljest ära, ei lülita mikrolüliteid õigel ajal minu diagnoosi järgi. Jube külm hakkas, ei viitsinud pikalt mässata, ladusin kokku tagasi ja mõni aeg vaatab, kas võtan uuesti lahti ja tuppa laua peale või sebin uue.
Täna aga viskas lõpuks üle naelakrõbin. Kuna ilmateade päris Alaskat enam ei luba, siis sai edevus tervest mõistusest lõpuks võitu.

Täna aga viskas lõpuks üle naelakrõbin. Kuna ilmateade päris Alaskat enam ei luba, siis sai edevus tervest mõistusest lõpuks võitu.

Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Mis sa nu.sid selle motoga, võta uus kasutatud tükk. ca 5€ liiguvad siin foorumis. Ma ei mäleta mis aastast see pistiku muutus tuli, aga no alates 98 aasta pillil on juba see uuem kandiline pistik, mis Flile sobib.
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
omegala ainuke tõsiselt muret tekitav juhtmekoht on sedaani tagaluuk. ülejäänud juhtmesti ja rüü on suht igavene ikka, juu siis keegi sul seal midagi näppimas on käinud. See juhtmestik, mis ükse luku külge läheb, on lihtsalt andur sellest, et uks mehhaanilisel teel avatud on.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534