



Mul lsdga hetkel selline mure ja uus õli lahendanud selle probleemeMartink91 kirjutas: ↑03 Mär 2018 15:39 automotive on juttude põhjal ka väga hea pump.
see mootor ei käivitu ka parimal juhul poole pöördega, kuna poole vända pöörde jooksul on ksp teinud vaid 1/6 pöördeid, ehk siis survet tootev kolb on jõudnud ainult 50% oma kogu tsüklist teha., aga see selleks.
Surve lüüakse ikka enne ülesse kui üldse starterit jõudma hakatakse andma. kui pump ei jõua 2 sekundiga survet toota, sureks mootor igal kiirendusel välja, kuna ühelgil mootoril pole kuskil kütusesurve reservuaari.
edit. minul hakkas sama lsd õliga igal võimalikul järsemal pöördel rattaid kaapima(a'la keeramine peateele vms). vahetasin välja igastahes.
Värvin ikka õigeks. Aga kirjuta mulle lõustaraamatusse hind ja tee pilte nii luugist seest(ilma polstrita kui ka väljast).
Bemmi esindusest ja tutikas pistik koos klemmidega oli 4.7euri. Võid küsida 2001a 530d 142kw põhjaaluse pumba pistikut see neil sees tavaliselt.
Peab uurima või jaani külastama tallinnas. Kui gaasi ei anna käivitamisel siis võidki käiama jääda nagu väga perses pumbaga tds. Täna võtan korra sisselaske maha ja vaatan kõrgsurvepumba juurest kütusevoolikud üle ja kuskilt korralikult õli lekib nii kui auto mingi 5-10min seisab on loik all tuleb kuskilt kliimapumba ülevalt samas õlitase pole 2t km muutunud...
Vot selles üritangi täna selgusele saada. Sest täispaagiga saab 700km sõita ja siis tuli juba põleb