Hai pipels. Nüüd on aeg uuendada oma teemkat. Päris palju asju sai tehtud, suurim osa MartinK abiga.
Ükspäev rahulikult pealinnas tiirutasin, ja järsku ESP hakkas vilkuma, niing tundsin et kuidagi imelikult auto liigub. Jäin seisma ja mis ma nägin:
Selge bljät. Õnneks oli varuratas kaasas, paigaldasin ära selle ja sõitsin koju. Suht rõve sõita, kui taga üks veld 275/35/18 ja teine 195/65/15

Samal nädalal panin talvekad alla. Elite, 225/45 naelad taga, 225/50 lamell ees. Tutikad naelad ette juba ostetud, 225/45 ka. Dot2018 lõpp, veel ei jõudnud vahetada. Alguses panin ilma flantsideta, ja krt no vapsee ei kõlba kuhugile, Tagale läks 25mm ja juba enamvähem norm.
Mingipäev tegin aeromotorsis tellimus. Pagassi amordid, kapoti amordid, 6x eelsüüteküünlad, tagasilla regullvardad, põhjaalune pump, pendelhoova puks. Mõned teavad et ma otsisin LSD diffrit omale. Leidsin 3.27! Nägin post fb gruppis, et Jõgevamaal üks müügis. Juba järgmisel päeval olin kohal. 200€ga sain endale. Puhastasin ära selle, isegi oli mõte mustaks värvida

. Martin vahetas ära selle, õliks läks Castrol Axle 85w90 Limited Slip. Samas regullvardad saanud ka vahetust, koos põhjaalusepumbaga. Pagassi & kapoti amordid vahetasin kohe ära, peale kauba kätte saamist. Pendelhoova puksi vahetasin ka, kokku läks 1h, joppas et kõrva garassis vennal oli press olemas. Hetkel veermikus 0 lõtkud.
LSD toimib ja megakergelt teeb ketsi..
Panin kollased pirnid udukasse & kabakatele, tangisin neste MYD kütust ja läksin ametlikult üvle, ofc ei saanud läbi. Põhjuseks siis: mootorileke, pendelhoovapuks, taga regullvardad, ja kässar liiga nõrk. Ja kõige hirmsam asi: summuti omavooline ümberehitamine, katt puudub. Ühesõnaga kõik mis ise teadsin, v.a kässar. Huvitav, miks kati pärast ei saanud läbi, sellel autol katalüsaator ei pea olema all, ja esimene kat (ülemine) mul on alles ikka. Hui snaet mis teha nüüd, aega veel on mõelda, mõtleb midagi välja.
Uus tellimus aeromotorsis. Seekord Bilstein b4 amordid ette, laagrid & tugipadjad.
Keilasse minek, vahetus tehtud 2hga. Nüüd auto kordades pehmem, võrreldes sellega milline ta varem oli. Läks veel kässari tross vahetamisele, uus mul suht ammu vedeles garassis. Kässar ikka nõrk, klotsid peab ka vahetama. Need mul samuti olemas, uued.
Tunnen, et auto ei liigu enam nii hästi, nagu ennem. Tegime diagnosti, sain teada et liiblikad mul ikka ei tööta, arvatavasti kaabliga või vakuumjuhtimisega mingi kasjatsjok. Ja low fuel pressure. Läksime paagi pumba puhastama, tundub et keegi päris pikk aega pole käinud seal
Pärast veakoodid kustutamisele, ja ikka täisgaasil sama veakood. P1260. See oli veel ennem põhjaaluse pumba vahetust, nii et vaevalt probleem selles, aga ikka kõik võimalik. Järgmine asi mis hakkan vaatama - pihustid. Pihustite tagasivoolu test teen nädalavahetusel pluss vahetan tagasivoolu voolikud ära, 6 pihusti märg, ja salongis haiseb, kui puhur külmana puhub. Veel laupäeval vahetan esirehvid ja esmaspäeval sillastendile, ette proovin camber max positiivne ja maksimaalne kokkujooks, Jürts soovitas nii, eks vaatab, hakkab sööma või ei. Tagasillale las mehed ise reguleerivad, raamatu järgi.
Raudselt vahepeal veel mingi asju oli juhtunud, lihtsalt ei mäleta kõike ja väsisin ära selle teksti kirjutamisest
