Ei selle hooratta laagriga muud midagi polnudki, kui et paljud manuaaliks opereerijad räägivad nii siin kui bemmiklubis, et mine võta forsist see laager, a la 5-6-7 euri. Tutkitki. Laagri aga sain ikkagi 3€ kopikatega õigest laagripoest.
Hooratas kolistab mõnuga, midagi häälitseb veel all, siduri õhutasin lõpuks korralikult alt üles ära, aga midagi erilist ei muutnud. Ei viitsi praegu sümptomeid üles hakata lugema, kuu alguses peab uue hooratta ära tellima. Kuna kodumaalt leidnud eriti pole, tuleb lasta saata, leidsin euroopast, mingi megaparts või midagi pakkus kasutatuid, totter on ainult saatmise hind, mis on sisuliselt sama, mis hooratta enda hind. BMW oma ei haka aretama, kuna selgeks sai see, et sisuliselt peale sobiks, aga sidurikorvi tihvtid on jämedamad.
Taneli vanalt sai veel viimaseid pilpaid maha kruvimas käidud. Esiteks uus lukumootor- nüüd saab valge inimese moodi puldist uksest sisse

Kliimaradika tõin ka sealt ära, kõige kenam ta enam välja ei näe, aga vast peab. Peale praegu ei mahu panna, enne on vaja esimene tala välja vahetada, ikkagi niipalju mõlkis ja kõver, et korralikult ventikate ja jahutusradika vahele ei mahu.
Kastivahetusel säästsin pool tundi, miska nüüd sai hoopis poolteist tundi lisatööd tehtud. Nimelt jätsin paika vana kardaani tugilaagri, enda vanal vahetasin paar nädalat enne kastisaagat just ära. Ei teagi, mis ma mõtlesin et ära ei vahetanud, aga igatahes kummi ta puruks näris ja täristama hakkas all. Täna maal võtsin vana küljest maha ja vahetasin ära.
Poest sai kah väike pakike sebitud. Mõtlesin, et kuna hooratta jaoks kuu lõpus raha niikuinii pole, siis teeks väikest viisi ülevaatuse eelse hoolduse. Sai vahetatud soonrihmad, rullid ja vibraleevendi ja õhufilter. Hetkel jäi viitsimise taha veel kkk tihend, mille karterituulutust puhastades ära lõhkusin tagasi panekuga. Vaatasin et praegu tagant otsast suurt ei leki midagi, ei viitsinud enam lihtsalt harutama hakata, seda peab värskelt tegema.
Valmis sai võetud veel õlifilter ja karteripunn, nüüd on vaja punnile veel helicoil osta, saab keerme korda teha. Õlivahetuse 335 000 jõuab kohekohe kätte ka, peaks uue nädala lõpus selle ka ära tegema.
Homme plaanin ette võtta veel tagumised rattalaagrid, kuna parem teeb ikka üsna õudset häält juba. Pidin täna tegema, aga mõned vajalikud võtmed jäid Tartusse, maal pole korralikke kuuskantpadruneid ega suuremaid kui 32... o well.
Tartu klubilased- kuhu viia valuvelg keevitusse ja sirgendamisse?
Over and out. No pictures today.