Martink91 Ω A 88a.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Küljekarbi vorm sai valmis, või noh nö valmis. Eks alati tuleb timmida peale välja võtmist, sest tekkib alati mingeid kohti, mis vajaks veidikenegi töötlust. Vaiku sai järjest 4h rullitud.
Sama jooksuga sai oma vormist ka esimesed enda detailid tehtud. Käiku läks ukse paneelide vorm.
Jäin isegi rahule, paar murekohta tuli välja, mida järgmise partiiga juba eemaldan.
Koos kõigega läks konkreetne tööaeg umbes 1,5h kahe detaili jaoks.. ehk siis 3x pva, 2x Gel kate ja 1x220g klaaskiudmatt+1x600g klaaskiudmatt, + vormist välja sikutamine läks mingi pool tundi ja mõõtu trimmimine. Vorm on küll tehtud osaliselt koos ukse plekiga(vorm on suurem, kui paneel), aga ma trimmisin plastiku paneeli servadeni. Vaatasin vormile peale ka, täna teeks vormi ikka oluliselt teistmoodi.
Sisuliselt olen rahul, aga järgmine kord teen ilmselt ühe asemel kaks kihti 600st matti. Praegune on üli kerge, aga tundub, et nagu liiga õhuke siiski.
Mõned pildid ka.
Ühel tegin klotsis sisse nii, et on paraleelselt puute pinnaga, teisel tegin nii, et on servaga vastu detaili.
Esimese varjandi eelis on, et ei hakka detaililt lahti murdma, kui vastu põhja kruvida, miinus on see,e t kuumliimi kulu on jube suur.
Teise varjandi puhul kuumliimi kulu on väike, aga valesti paigutades võib juhtuda, et vastu põhja kruvides murrab liimist lahti. Siin keerasin plaadi serviti. Suur plaat on siis "põhi". Kruvid keerasin plaadist läbi ja ja need tõmbasid detailid tugevalt vastu põhja. Detailid tööasendis kinnitatud. Hunnik vaiku ja riiet. Välja murtud puhastamata vorm. Ukse paneelid, trimmimata kujul. Võtsin ukse ka eest ära. Auto küljes olles ei saa paneeli külge liimida. Vaatasin, et mis see rooste seal teeb....
Suht kole oli ausaltöeldes. Korra mõtlesin et äkki teeks korda, aga kuna tõenäoliselt ma sõidan need uksed niikuinii mingi hetk ribadesk, siis pole ilmselt ikka mõttet.
Ööseks roostesurm peale ja homme lapib selle ussitanud pleki kokku tagasi. Kusjuures, väljast näeb plekk täitsa okei välja.
Sama jooksuga sai oma vormist ka esimesed enda detailid tehtud. Käiku läks ukse paneelide vorm.
Jäin isegi rahule, paar murekohta tuli välja, mida järgmise partiiga juba eemaldan.
Koos kõigega läks konkreetne tööaeg umbes 1,5h kahe detaili jaoks.. ehk siis 3x pva, 2x Gel kate ja 1x220g klaaskiudmatt+1x600g klaaskiudmatt, + vormist välja sikutamine läks mingi pool tundi ja mõõtu trimmimine. Vorm on küll tehtud osaliselt koos ukse plekiga(vorm on suurem, kui paneel), aga ma trimmisin plastiku paneeli servadeni. Vaatasin vormile peale ka, täna teeks vormi ikka oluliselt teistmoodi.
Sisuliselt olen rahul, aga järgmine kord teen ilmselt ühe asemel kaks kihti 600st matti. Praegune on üli kerge, aga tundub, et nagu liiga õhuke siiski.
Mõned pildid ka.
Ühel tegin klotsis sisse nii, et on paraleelselt puute pinnaga, teisel tegin nii, et on servaga vastu detaili.
Esimese varjandi eelis on, et ei hakka detaililt lahti murdma, kui vastu põhja kruvida, miinus on see,e t kuumliimi kulu on jube suur.
Teise varjandi puhul kuumliimi kulu on väike, aga valesti paigutades võib juhtuda, et vastu põhja kruvides murrab liimist lahti. Siin keerasin plaadi serviti. Suur plaat on siis "põhi". Kruvid keerasin plaadist läbi ja ja need tõmbasid detailid tugevalt vastu põhja. Detailid tööasendis kinnitatud. Hunnik vaiku ja riiet. Välja murtud puhastamata vorm. Ukse paneelid, trimmimata kujul. Võtsin ukse ka eest ära. Auto küljes olles ei saa paneeli külge liimida. Vaatasin, et mis see rooste seal teeb....
Suht kole oli ausaltöeldes. Korra mõtlesin et äkki teeks korda, aga kuna tõenäoliselt ma sõidan need uksed niikuinii mingi hetk ribadesk, siis pole ilmselt ikka mõttet.
Ööseks roostesurm peale ja homme lapib selle ussitanud pleki kokku tagasi. Kusjuures, väljast näeb plekk täitsa okei välja.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Uks autol ees. Teine uks ootab ka paneeli külge saamist. Oli teine ka rooste surma all pikalt.
Aga ... ootan endiselt suunatulesid.
Kuna miskit muud tarka teha polnud, siis sai mõned vormid jälle tõmmatud.
Jäin siiski 300+600 mati juurde. Veits löts on siiski parem, annab rohkem painduma, enne kui katki läheb. Vormist lihtsam välja ka võtta.
Valmis tegin siis tagumised tiivakaared, teise seti ukse katteid(said oluliselt paremad, kui esimene partii) ja tagastange. Kõik ühe õhtuga. 3x PVA muidugi läks juba eelmisel päeval peale.
Tagastanksiga läks ootamatult kaua aega. Ainuüksi fiibermatt+vaik, ajakulu oli ca 3h nii et lõpetasin kolmapäeval kell 1 öösel. Tööl oli hea zombi olla, muhvigi teha ei viitsinud.
Kunagi kui uus minidremel jõuab, teen selle karvase nudimise ka ära.
https://photos.app.goo.gl/uLtuG16AVa9D3nRW9
Aga ... ootan endiselt suunatulesid.
Kuna miskit muud tarka teha polnud, siis sai mõned vormid jälle tõmmatud.
Jäin siiski 300+600 mati juurde. Veits löts on siiski parem, annab rohkem painduma, enne kui katki läheb. Vormist lihtsam välja ka võtta.
Valmis tegin siis tagumised tiivakaared, teise seti ukse katteid(said oluliselt paremad, kui esimene partii) ja tagastange. Kõik ühe õhtuga. 3x PVA muidugi läks juba eelmisel päeval peale.
Tagastanksiga läks ootamatult kaua aega. Ainuüksi fiibermatt+vaik, ajakulu oli ca 3h nii et lõpetasin kolmapäeval kell 1 öösel. Tööl oli hea zombi olla, muhvigi teha ei viitsinud.
Kunagi kui uus minidremel jõuab, teen selle karvase nudimise ka ära.
https://photos.app.goo.gl/uLtuG16AVa9D3nRW9
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Tegelesin vähe tagumiste tiivakaartega.
Et hoovis, lumes manööverdada oleks võimalik lükkasin mingid saabi pastlad alla. Nendega on koopas 6cm rehvi ja tiiva siseserva vahe
Aga, ega need opeli 17'' väga palju paremad pole omal 33ET'ga, nii et ikkagi otsin B omega sirgeid õõtsasid ja ühtlasi on siis juba ka veovõlle vaja.
Sisemist koobast tuleb oma 3cm jagu väljapoole muljuda. Otsin kooparulli laenuks.
Paar fotot ja lingil ka videot. https://photos.app.goo.gl/iM5XfRTWcUcxdepH8
https://photos.app.goo.gl/MybAoXgBfT2YbGuG9
Et hoovis, lumes manööverdada oleks võimalik lükkasin mingid saabi pastlad alla. Nendega on koopas 6cm rehvi ja tiiva siseserva vahe

Aga, ega need opeli 17'' väga palju paremad pole omal 33ET'ga, nii et ikkagi otsin B omega sirgeid õõtsasid ja ühtlasi on siis juba ka veovõlle vaja.
Sisemist koobast tuleb oma 3cm jagu väljapoole muljuda. Otsin kooparulli laenuks.
Paar fotot ja lingil ka videot. https://photos.app.goo.gl/iM5XfRTWcUcxdepH8
https://photos.app.goo.gl/MybAoXgBfT2YbGuG9
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Reedel vormide prep. Laupäev, terve päev gel, epo ja klaasmatt, pühapäev vormist eemaldamine, trimmimine, detailide ja vormi pesu PVAst, vormide ja detailide puhastamine epo jääkidest, katkiste kohtade remont.
Valmis said siis esistange, küljekarbikatted ja esilipp. Fotol lipp veel trimmimata, kuna jaks sai lihtsalt otsa. Minidremel pole ka siiani jõudnud
ikka lasen suure relakaga, suht tüütu on.
Küljekarbikatete vormi värvisin enne punase 1k krundiga.
Mingi hetk sain aru, et valgele vormile valgeid detaile teha on kole raske.
Katsu sa aru saada, kus juba gel pintsliga peale on tõmmatud.
Punasele valge tõmmata oli super hea.
Teise kihi sisse segasin alumiiniumi tahma. See andis gelile helehalli värvuse ja oli selgelt aru saada, kuhu seda geli teise kihina veel kandma pidi. Mitu kohta jäigi vahele.
Kahjuks aga tuli krunt värv osaliselt detailile kaasa. Need tuleb nüüd üle värvida, sest atsetoon suutis üli õrnalt vävikihti vähemaks võtta.
Esistange kumab seda teise kihi hallikat gelcoati ka läbi. Ilmselt tuleb 2x valget gelgoati kihti tulevikus tegema hakata ikkagi.
Järgmine kord olen targem ja teen vormid kohe mingisugusest sellisest gel coatist, mis on detailidest erinevat värvi.
Valmis said siis esistange, küljekarbikatted ja esilipp. Fotol lipp veel trimmimata, kuna jaks sai lihtsalt otsa. Minidremel pole ka siiani jõudnud

Mingi hetk sain aru, et valgele vormile valgeid detaile teha on kole raske.
Katsu sa aru saada, kus juba gel pintsliga peale on tõmmatud.
Punasele valge tõmmata oli super hea.
Teise kihi sisse segasin alumiiniumi tahma. See andis gelile helehalli värvuse ja oli selgelt aru saada, kuhu seda geli teise kihina veel kandma pidi. Mitu kohta jäigi vahele.
Kahjuks aga tuli krunt värv osaliselt detailile kaasa. Need tuleb nüüd üle värvida, sest atsetoon suutis üli õrnalt vävikihti vähemaks võtta.
Esistange kumab seda teise kihi hallikat gelcoati ka läbi. Ilmselt tuleb 2x valget gelgoati kihti tulevikus tegema hakata ikkagi.
Järgmine kord olen targem ja teen vormid kohe mingisugusest sellisest gel coatist, mis on detailidest erinevat värvi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Jürtsil on aeg hakata reklaami orgunnima siia.
Kaugelt saarelt nimega UK isegi loetakse antud teemat.
9 komplekti kerepaneelidele on juba broneeringu all.
Kõige kaugem Iraanist, või oli see Iraak. Murjam soovis veel hinnas alla ka saada. pfffff
Aga Lotuse meeskond soovib klubile jõudu ja sealtpoolt mainiti, et nemad minule oma Lotuse kere komplekti kindlasti kunagi ei müü.
Aga üks komplekt läheb kindlasti sinna tulevikus.
Teemasse ka.
Soetasin omale ise kooparulli. Kahjuks peale lainetava sisetiiva seal muud välja ei paista tulema.
2 nädalat tagasi tekkisid ületöötamise ilmingud, nii et olen nüüd võtnud pikemat aega rahulikult.
Mõni päev tagasi sai tagatiiva ...pikenduslipi vorm valmis.
Ootan endiselt suunatulesid. Projekt seisab.
Kaugelt saarelt nimega UK isegi loetakse antud teemat.
9 komplekti kerepaneelidele on juba broneeringu all.
Kõige kaugem Iraanist, või oli see Iraak. Murjam soovis veel hinnas alla ka saada. pfffff
Aga Lotuse meeskond soovib klubile jõudu ja sealtpoolt mainiti, et nemad minule oma Lotuse kere komplekti kindlasti kunagi ei müü.
Aga üks komplekt läheb kindlasti sinna tulevikus.
Teemasse ka.
Soetasin omale ise kooparulli. Kahjuks peale lainetava sisetiiva seal muud välja ei paista tulema.
2 nädalat tagasi tekkisid ületöötamise ilmingud, nii et olen nüüd võtnud pikemat aega rahulikult.
Mõni päev tagasi sai tagatiiva ...pikenduslipi vorm valmis.
Ootan endiselt suunatulesid. Projekt seisab.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Sisetiiba jah. Seda tuleks seal ikka oma 3cm väljapoole rullida praegusest asendist. Vähemalt nii palju tundub ruumi olema.
Ilmselt aga lõikan hoopis lõhikud sisse ja teen teisiti need asjad.
Ilmselt aga lõikan hoopis lõhikud sisse ja teen teisiti need asjad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Vasak tiib on valmis. Vaja veel kruntida, mida teen täna ära.
Lõikasin lõhikud ja kuna kere keevitamises meister pole(pole vahendeid ja kogemust), siis ... aga miks mitte teha epo tiivad?
Roheline on siis klaasfiiber pahtel. Fiiber paneel sai nö põkkliitega pleki sisse ja alumiinium liist ühenduskohale põõnaks. Liistu liimisin fiiberpahtliga.
Peaks saama hea. Sama pahtliga tegin sisekoopa ka seestpoolt ära(lõigatud lõhikute täitmine) ja ühendasin sisetiiva välise osaga.
On oht, et rajal painutades võib mõrad sisse lüüa, aga las praegu jääb nii. Kui tõesti läheb katki, siis ilmselt mõni asisem plekksepp saab kunagi tööd.
Kuigi see kere pole liiga palju hoolt väärt.
Teise poole tegemisega on ka algust tehtud.
Poole peal mõtlesin, et oleks võinud materjali pinnida ja ilmselt oleks saanud samamoodi ilusti kujusse, aga jääb see mõneks teiseks korraks.
Lõikasin lõhikud ja kuna kere keevitamises meister pole(pole vahendeid ja kogemust), siis ... aga miks mitte teha epo tiivad?
Roheline on siis klaasfiiber pahtel. Fiiber paneel sai nö põkkliitega pleki sisse ja alumiinium liist ühenduskohale põõnaks. Liistu liimisin fiiberpahtliga.
Peaks saama hea. Sama pahtliga tegin sisekoopa ka seestpoolt ära(lõigatud lõhikute täitmine) ja ühendasin sisetiiva välise osaga.
On oht, et rajal painutades võib mõrad sisse lüüa, aga las praegu jääb nii. Kui tõesti läheb katki, siis ilmselt mõni asisem plekksepp saab kunagi tööd.
Kuigi see kere pole liiga palju hoolt väärt.
Teise poole tegemisega on ka algust tehtud.
Poole peal mõtlesin, et oleks võinud materjali pinnida ja ilmselt oleks saanud samamoodi ilusti kujusse, aga jääb see mõneks teiseks korraks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Mis mõõduga veljed plaanis alla visata?
Koobas paistab ikka väga "mölakas"
Koobas paistab ikka väga "mölakas"

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
ilmselt samad 17, mis praegu all, aga kõva flansiga ja B omega õõtsadega.
Aga koobas jääb ikka tühjaks. Idekas oleks ilmselt mingi 19-20''
Aga koobas jääb ikka tühjaks. Idekas oleks ilmselt mingi 19-20''
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Vahelduseks mingit muud juttu ka peale fiibri.
Klubi päevadel jälle käidud. Ja mõned tehingud tehtud.
Raxi käest sain ühed tagumised vent kettale mõeldud pidurisupportid ja Ristolt tutnoid kettad, mis tal riiulisse seisma olid jäänud.
Namaste.
Ketastest pole mõttet rääkida, aga supportid. Olid teised kõva rooste kihi all. Kolvid tulid isegi suht ilusti kätte, 1 pidi veidi rohkem meelitama. Enamus supportist sai puhastatud ränirahnu meetodil.
NB! pildil on ühe supporti toksimise jäägid. Edasi läksin klaaskuulpritsi, kus üritasin puhastada. Kahjuks aga võttis see aega tervelt poolteist tundi(trassi rõhk 8bari ja klaaskuul pole inertsi poolest eriti raske) ja teise supporti puhul loobusin.
Ostsin Espakist roostesurma ja lükkasin 3meks ööpäevaks likku. Enne oli selline ilus must vedelik, pärast aga mingi pruunikas ollus. Kusjuures ämbri põhjas oli ka seda muda päris retsilt. 3 päeva leos olnud tegin pritsimist. Klaaskuulitamine läks oluliselt kiiremini, äkki 20 minutit vms. Selgus et mingites kohtades oli veel kõvasid tükke säilinud. Padavai koju, seekord ei viitsinud uputada, aga pintseldasin niisama üle mitu korda. Seekord oli tulemus super ja pritsimisele kulus vast mingi 10 minutit, kui sedagi. Suur osa prisimisest oli lihtsalt roostesurma eemaldamine. Kõik sooned ja asjad sai ilusti puhtaks.
Ausaltöeldes, remondifondist tsingitud supportite võtmine oleks aja kulu mõistes odavam olnud. Minu omal on lihtne aerosoolvärv peal ja need lähevad lõpuks ikka rooste.
Remondi komplektina oli valikus kaks tootjat. Kitsenduseks oli siis 42mm kolvi suurus. Mina valisin autofreni.
Ei ole asjaga väga rahul.
Kaasas oli pisut punast määret ja kui supporti lahti oleks teinud, siis kahe poole vahelised tihendid ka kaasas. Küllaga polnud ühel komplektil õhutusnipli tolmukatet. Tsingitud õhutusnippel oli olemas.
Piduri klotsida tarbeks võtsin A.B.S tootja tikud, sest neil oli lisainfos "õhutusega kettale" kirjas. Kahjuks reaalsuses see siiski tõele ei vastanud ja lähevad poodi tagasi. Tuleb ikka need... vw lt1 omad võtta vist oli see versioon, mis sobis.
Klubi päevadel jälle käidud. Ja mõned tehingud tehtud.
Raxi käest sain ühed tagumised vent kettale mõeldud pidurisupportid ja Ristolt tutnoid kettad, mis tal riiulisse seisma olid jäänud.
Namaste.
Ketastest pole mõttet rääkida, aga supportid. Olid teised kõva rooste kihi all. Kolvid tulid isegi suht ilusti kätte, 1 pidi veidi rohkem meelitama. Enamus supportist sai puhastatud ränirahnu meetodil.
NB! pildil on ühe supporti toksimise jäägid. Edasi läksin klaaskuulpritsi, kus üritasin puhastada. Kahjuks aga võttis see aega tervelt poolteist tundi(trassi rõhk 8bari ja klaaskuul pole inertsi poolest eriti raske) ja teise supporti puhul loobusin.
Ostsin Espakist roostesurma ja lükkasin 3meks ööpäevaks likku. Enne oli selline ilus must vedelik, pärast aga mingi pruunikas ollus. Kusjuures ämbri põhjas oli ka seda muda päris retsilt. 3 päeva leos olnud tegin pritsimist. Klaaskuulitamine läks oluliselt kiiremini, äkki 20 minutit vms. Selgus et mingites kohtades oli veel kõvasid tükke säilinud. Padavai koju, seekord ei viitsinud uputada, aga pintseldasin niisama üle mitu korda. Seekord oli tulemus super ja pritsimisele kulus vast mingi 10 minutit, kui sedagi. Suur osa prisimisest oli lihtsalt roostesurma eemaldamine. Kõik sooned ja asjad sai ilusti puhtaks.
Ausaltöeldes, remondifondist tsingitud supportite võtmine oleks aja kulu mõistes odavam olnud. Minu omal on lihtne aerosoolvärv peal ja need lähevad lõpuks ikka rooste.
Remondi komplektina oli valikus kaks tootjat. Kitsenduseks oli siis 42mm kolvi suurus. Mina valisin autofreni.
Ei ole asjaga väga rahul.
Kaasas oli pisut punast määret ja kui supporti lahti oleks teinud, siis kahe poole vahelised tihendid ka kaasas. Küllaga polnud ühel komplektil õhutusnipli tolmukatet. Tsingitud õhutusnippel oli olemas.
Piduri klotsida tarbeks võtsin A.B.S tootja tikud, sest neil oli lisainfos "õhutusega kettale" kirjas. Kahjuks reaalsuses see siiski tõele ei vastanud ja lähevad poodi tagasi. Tuleb ikka need... vw lt1 omad võtta vist oli see versioon, mis sobis.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Lisainfo info on siiani alati valetanud nende klotsitihvtide asjus. Nad ilmselt ei tea ise ka mida müüvad.
PFK128 TRW toodang on sul vajaminevad asjad.
PFK128 TRW toodang on sul vajaminevad asjad.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Tagumise suure luugi tiiva ja esivõre vormid on valmis.
Maksma läks 850 kohaliku.
Pilti unustasin teha ja vormid jätsin talle, teeb ise mulle sinna detaile sisse vastavalt tellimusele.
Aga 2 nädalat olen tegelenud esimeste poritiibadega.
Tea, kas olen maininud, aga sisemised osad neil tiibadel puudusid täielikult.
Nimodi ju täiusliku vormi teha ei saa. Tulemus ka lopa-lopa.
Pikalt otsimist ja sain ühed pre tiivad.
Fl esimesed suunad sain ka, Ühe poolast teine leedust. Tellisin RRR.LT lehelt
Pm 2 päevaga jõudsid mõlemad siia, summa olematu, kahjuks ostul ei pannud tähele, aga väikeste kahjustustega.
Suva see.
Suunad paigas, sai tiivad paika keeratud.
Ettappide järjekord siis selline:
Plekist tiib paika.
Fiiber tiivast üleliigne serv maha, et ei jääks seestpoolt takistama(ca 1cm)
Kaks tiiba omavahel kohakuti. Suunatulega sobivalt paika. Jooned ka omavahel
Plekist tiival üleliigne serv maha
Fiiber tiib plekist tiiva alla
Joonistan fiibertiivale peale plekist tiiva lõike kontuuri.
Fiiber tiib läheb ca 2cm kaugemalt lõikamisele.
Õnneks fiiber tiib oli niivõrd paks, et seda sai õhemaks lihvida. Lihvisin kuni eelnevalt joonistatud kontuurini ja sügavusele ca 2mm.
Kaks tiiba omavahel klambritega kokku. Sätin painutusjooned, tuled jms. kõik paika, vajadusel teen korrektuure lihvimises jms..
Kõik paigas, eemaldan ükshaaval klambrid, katan üleminekukoha teibiga, Klaber kinni, teen järgmise lahti jne.
Kõi korras, võtan tiiva auto küljest ära ja lähen oma epo ruumi.
Seal keeran kahekaupa klambreid lahti, painutan mingi orgiga fiibri plekist eemale ja süstlaga lasen eelnevalt segatud polüestrit vahele. Teip oli selleks vajalik, et et polüester teiseltpoolt välja ei voolaks.
Üle öö ootamist, klambrite ja teibi eemaldamine.
Üleliigse maha lihvimine ja tühimike täitmine autopahtliga.
Klambrid olid nimodi tehtud, et ülemineku kohtasid ega mingeid astmeid sisse ei jää.
Paar päeva kulus veel puuduste kõrvaldamisele(lainesse lõigatud tiivakaare sisemine serv jms.)
Kruntinsin kõige odavama chämeloni 2k krundiga. 1Kg+200g koos kõvendiga maksis 15€(võrdluseks päris profi omad on seal 50 tuuri). Selle tarbeks ostsin ehituspoest mingi odava 1,5mm pulveri ka.
Alguses pisut tatistas, aga pärast panin segule tunde järgi suvalises koguses atsetooni juurde. Sai väga vedel ja hea ka.
Fotovalik ka.
Viimastel fotodel on detail ainult kahe kruviga kapoti all kinni keeratud.
Vasaku tiivaga olen väga rahul, paremal tiival juhtus väike apsakas, mida ainult mina tean
Kahjuks jääb see apps ka tulevastele vormidele.
Erinevus originaal ja Evo tiiva kaare vahel.
Maksma läks 850 kohaliku.
Pilti unustasin teha ja vormid jätsin talle, teeb ise mulle sinna detaile sisse vastavalt tellimusele.
Aga 2 nädalat olen tegelenud esimeste poritiibadega.
Tea, kas olen maininud, aga sisemised osad neil tiibadel puudusid täielikult.
Nimodi ju täiusliku vormi teha ei saa. Tulemus ka lopa-lopa.
Pikalt otsimist ja sain ühed pre tiivad.
Fl esimesed suunad sain ka, Ühe poolast teine leedust. Tellisin RRR.LT lehelt
Pm 2 päevaga jõudsid mõlemad siia, summa olematu, kahjuks ostul ei pannud tähele, aga väikeste kahjustustega.
Suva see.
Suunad paigas, sai tiivad paika keeratud.
Ettappide järjekord siis selline:
Plekist tiib paika.
Fiiber tiivast üleliigne serv maha, et ei jääks seestpoolt takistama(ca 1cm)
Kaks tiiba omavahel kohakuti. Suunatulega sobivalt paika. Jooned ka omavahel
Plekist tiival üleliigne serv maha
Fiiber tiib plekist tiiva alla
Joonistan fiibertiivale peale plekist tiiva lõike kontuuri.
Fiiber tiib läheb ca 2cm kaugemalt lõikamisele.
Õnneks fiiber tiib oli niivõrd paks, et seda sai õhemaks lihvida. Lihvisin kuni eelnevalt joonistatud kontuurini ja sügavusele ca 2mm.
Kaks tiiba omavahel klambritega kokku. Sätin painutusjooned, tuled jms. kõik paika, vajadusel teen korrektuure lihvimises jms..
Kõik paigas, eemaldan ükshaaval klambrid, katan üleminekukoha teibiga, Klaber kinni, teen järgmise lahti jne.
Kõi korras, võtan tiiva auto küljest ära ja lähen oma epo ruumi.
Seal keeran kahekaupa klambreid lahti, painutan mingi orgiga fiibri plekist eemale ja süstlaga lasen eelnevalt segatud polüestrit vahele. Teip oli selleks vajalik, et et polüester teiseltpoolt välja ei voolaks.
Üle öö ootamist, klambrite ja teibi eemaldamine.
Üleliigse maha lihvimine ja tühimike täitmine autopahtliga.
Klambrid olid nimodi tehtud, et ülemineku kohtasid ega mingeid astmeid sisse ei jää.
Paar päeva kulus veel puuduste kõrvaldamisele(lainesse lõigatud tiivakaare sisemine serv jms.)
Kruntinsin kõige odavama chämeloni 2k krundiga. 1Kg+200g koos kõvendiga maksis 15€(võrdluseks päris profi omad on seal 50 tuuri). Selle tarbeks ostsin ehituspoest mingi odava 1,5mm pulveri ka.
Alguses pisut tatistas, aga pärast panin segule tunde järgi suvalises koguses atsetooni juurde. Sai väga vedel ja hea ka.
Fotovalik ka.
Viimastel fotodel on detail ainult kahe kruviga kapoti all kinni keeratud.
Vasaku tiivaga olen väga rahul, paremal tiival juhtus väike apsakas, mida ainult mina tean

Kahjuks jääb see apps ka tulevastele vormidele.
Erinevus originaal ja Evo tiiva kaare vahel.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534