Veakoodideks annab igapäevaselt P0170 (segu lahja),siis paar korda olen näinud veakoodi:P0100(õhukulumõõrur pinge suur-tühikäigul arvestab õhukulu müstiliselt suure~100-200Kg tunnis) ja korra olen näinud veakoodi:P1130(O2 sensor 1 Signal no activity detected)-mingi hetk lambda andur ei saa aru mis tegema peab?
Summutis oli auk kahe lambda anduri vahelisel alal,algul arvasin et selle viga,nüüdseks summuti üle kontrollitud ja lekked/augud likvideeritud.
Veakood P0170 aga alles ja ülevatusel probleem,lambda näit natuke lubatust suurem...CO ja HC paigas,ülevaatusel vana ütles,et lambda andur ise korras(eelmine aasta ülevaatuse tarbeks uus originaal jubin ostetud) aga kuskil peab korralik õhuleke olema.Summuti ta väilistas,kaltsu hoidis väljalaske otsas ja ütles et summuti peab...ise olen kah veenudnud et summutis auke pole ja sealt lisaõhku ei saa.
Kapoti all on kollektorite tihendid kah uuendatud ca.kuu aega tagasi plokikaane lahtivõtmise käigus.Igaks juhuks tegin uue tihendi ka seguklapi ja sisselaske kolle vahele-ikka sama veakood.
Vaakumvoolikud pidurivõimendi ja muu seonduvaga on visuaalselt kontrollitud-paistavad terved olevat ja piduripedaal toimib korralikult.
Niipalju ka veel,et sooja mootoriga 20-30 km/h ühtlase gaasiga sõites hakkab kohati jõnksutama/katkuma.Gaasi juurde lisades või üldse pedaali lahti lastes kaob jõnksutamine.
Ise torkisin veel Op-com seadmega eile masina kallal ja tundub ikka õhukulumõõturi viga olevat,kohati näitab ülisuurt õhukulu tühikäigul.Muud näitajad õhulkulumõõturil normis,temp.näit ok ja üldiselt näitab õhukulu norm. 9-8Kg tunnis tühikäigul.

Ilmselgelt läheb õhukulumõõtur garantii korras vahetusse aga natuke häirib lambdaanduri veakood.Kas see on õhukulumõõtuiga seoses või lambdaandur ise vigane?
Masin 2001a. 2,2 bens. 2 lambdaanduri -ja katalüsaatoriga ja elektrooniliselt juhitav segusiiber/tühikäik.
Siinkohal paluks targemate nõu või on keegi koguni sama probleemiga pidanud tegelema.