Tere.
Siia foorumisse enne kirjutanud ma pole, kuigi olen viimase viie aasta jooksul omanud kokku nelja Omega B´d.
Siiani olen kõikide probleemidega ise hakkama saanud.
Nüüd aga 98nda aasta 2,0 ja 100 kw mootoriga (manuaal) Omegal on tekkinud kummaline viga. Nimelt mõnikord sureb täiesti suvalisel hetkel välja (nii tühikäigul kui ka sõidu ajal) ning enam käima ei lähe. Samas kui oodata umbes 15 minutit, siis käivitub nagu poleks mitte midagi olnud ning töötab laitmatult edasi. Kuni järgmise korrani. Viimasel korral ei käivitunud enam pärast väljasuretamist ja pidi jälle ootama kuni käivitus.
Kui ise välja sureb, siis hakkab veel armatuuris veakoodi vilgutama (1230), mis peaks tähendama juhtploki liialt väikest voolu. Kui aga käivitub, siis veakood kustub.
On kellelgi sellist anomaaliat varem olnud ja teab nõu anda?
Jürks
100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Re: 100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Vaheta releekarbis lilla PCM relee välja. (teine lilla sealsamas on bensupumba relee). Visuaalselt võib vigane relee olla täitsa viisaka välimusega.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Väntvõlli anduri tunnused.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: 100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Kohati pole ajul toidet
P1230 Power Supply Relay Secondary Circuit Voltage Low C-03
Väntvõlli andur peaks andma vea P0320 või P0335 ja nukkvõlli andur P0340.
Vähemalt teoorias.
P1230 Power Supply Relay Secondary Circuit Voltage Low C-03
Väntvõlli andur peaks andma vea P0320 või P0335 ja nukkvõlli andur P0340.
Vähemalt teoorias.
Re: 100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Natuke näppisin veel täna.
Kui töötava mootoriga see relee ise välja tõmmata, sureb välja ja vilgutab täpselt sama veakoodi.
Samas töötava mootoriga voolusid mõõtes tuleb näiteks kütusepumba relee juhtvooluks, mis selle relee käivitab, 14,2 volti, samas kõrval oleva PCM relee juhtvooluks aga 13,5 volti, mis on veidike kummaline. Ilmselt kukub see pinge mingihetk veel madalamale ja relee kontaktid avanevad. Pingete erinevus tekib juhtvoolu massidest.
Seega- mis annab sellele releele massi? Kas tuleb see otse süütelukust või kuhukanti selle peenikese juhtme ots jookseb?
Tundub, et lihtsalt uue relee paigaldamine ei lahenda probleemi
Kui töötava mootoriga see relee ise välja tõmmata, sureb välja ja vilgutab täpselt sama veakoodi.
Samas töötava mootoriga voolusid mõõtes tuleb näiteks kütusepumba relee juhtvooluks, mis selle relee käivitab, 14,2 volti, samas kõrval oleva PCM relee juhtvooluks aga 13,5 volti, mis on veidike kummaline. Ilmselt kukub see pinge mingihetk veel madalamale ja relee kontaktid avanevad. Pingete erinevus tekib juhtvoolu massidest.
Seega- mis annab sellele releele massi? Kas tuleb see otse süütelukust või kuhukanti selle peenikese juhtme ots jookseb?
Tundub, et lihtsalt uue relee paigaldamine ei lahenda probleemi
Re: 100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Vaheta lillad releed ära, minuarust on nad identsed ja mõõda uuesti. Kui siis samad pinged, otsi viga aju relee juhtmetest.
Re: 100kw vahepeal sureb välja ja ei käivitu
Juba ükspäev vahetasin neid omavahel, aga tulemus oli sama.petzp kirjutas:Vaheta lillad releed ära, minuarust on nad identsed ja mõõda uuesti. Kui siis samad pinged, otsi viga aju relee juhtmetest.
Aga leidsin Autodatat uurides üles, et see peenike juhe läheb juhtploki nr 49 klemmi külge. Takistust mõõtes selle klemmi ja relee alt ilmnes, et on takistus umbes 6 oomi. Kütusepumba releed käivitava juhtme takistus juhtploki nr 55 klemmile oli samas 0 oomi.
Homme joodan juhtploki ja relee vahele uue juhtme ja proovin, kuidas siis käitub.
Jürks