omega diisel manuaal
omega diisel manuaal
Kindlasti on sellest siin ja igal pool palju kirjutatud aga... Soov osta diisel opel omega b universaal pigem 2002 ja edasi. Ehk siis to facelift mudel. Kindlasti manuaal.
Moortorid 2.2 88kw ja 2.5 110kw
1) Mis on nende mootorite plussid ja miinused. Mida eelistada?
2) Mõlemail kütusekulu samase auku? Umbes mis mantee peal mõistlikult sõites võiks keskmine olla?
3) Hoolduse kulud? Umbes samad?
4) Mis läbisõidu peal milliseid suuremaid kulutusi on oodata?
Ja veel, mida oleks hea teada? Tüüpvead jne?
Ehk siis üritaks aru saada, millist mootorit võiks eelistada. Mis kulutustega pean arvestama üle 10 aastat vana auto puhul. Kuluosade hinnad pigem kallid või odavad? Kui võrrelda millegaga nüüd? Roooste(pigem on või mitte)?
88kw mootoril vist hammasrihma pole? Keti vahetus mis aja tagant? Õlivahetused mis aja tagant?
Suured tänud teile ette juba, kes võtavad vaevaks vastata.
Moortorid 2.2 88kw ja 2.5 110kw
1) Mis on nende mootorite plussid ja miinused. Mida eelistada?
2) Mõlemail kütusekulu samase auku? Umbes mis mantee peal mõistlikult sõites võiks keskmine olla?
3) Hoolduse kulud? Umbes samad?
4) Mis läbisõidu peal milliseid suuremaid kulutusi on oodata?
Ja veel, mida oleks hea teada? Tüüpvead jne?
Ehk siis üritaks aru saada, millist mootorit võiks eelistada. Mis kulutustega pean arvestama üle 10 aastat vana auto puhul. Kuluosade hinnad pigem kallid või odavad? Kui võrrelda millegaga nüüd? Roooste(pigem on või mitte)?
88kw mootoril vist hammasrihma pole? Keti vahetus mis aja tagant? Õlivahetused mis aja tagant?
Suured tänud teile ette juba, kes võtavad vaevaks vastata.
Re: omega diisel manuaal
päris niisama lahmida ka ehk pole mõttet? Mis tol siis viga on, et pole mõtet uuridagi?Sasspoiss kirjutas:88kw pask mootor, pole mõtet uurida rohkem. 110kw hea.
- Argo
- Klubiliige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
- Asukoht: Läänemaa
- Has tänanud: 7 korda
- Been tänatud: 3 korda
Re: omega diisel manuaal
Endal on 2,5 dti 110 kw ja edasi läheb päris hästi ja samas on küttekulu keskmiselt 8,5 sajale ,enamasti sõidan linnas.
Õli läheb sellese mootorisse 7liitri jagu.
Kui osatad sellise mootoriga, siis pöördklapid tuleks ära kaotada sisselaskes kuna need võivad suurte läbisõitudega mootoritel sisselaske kaudu mootorisse lennata ja siis on suurem remont ootamas.
Kindlasti tuleks ära vahetad karterituulutusefilter kuna see võib ka igasugu jama tekitada.
Kõik oleneb muidugi palju pappi on suur mootor tähendab ka muidugi suuremaid kulusi.
Õli läheb sellese mootorisse 7liitri jagu.
Kui osatad sellise mootoriga, siis pöördklapid tuleks ära kaotada sisselaskes kuna need võivad suurte läbisõitudega mootoritel sisselaske kaudu mootorisse lennata ja siis on suurem remont ootamas.
Kindlasti tuleks ära vahetad karterituulutusefilter kuna see võib ka igasugu jama tekitada.
Kõik oleneb muidugi palju pappi on suur mootor tähendab ka muidugi suuremaid kulusi.
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: omega diisel manuaal
Olen omanud ja sõitnud mõlema mootoriga omegatega.
2.5 dti 110kw - parem kiirendus, palju vaiksem ja see on bmw mootor, ehk rohkem levinud ja varuosasid peaks leidma.
2.2 dti 88kw - rahuliku ökotamise mootor rohkem. Üsna lärmakas, kui lähed proovisõidule siis arvesta, et tühikäigul rool ja käigukang lausa vibreerivad. Opeli enda mootor.
2.2 dti 88kw kohta räägitakse hirmujutte, et näiteks kõrgsurvepump sureb päevapealt ära ja igasugu lekked kerged tulema jne. 2.5 dti 110kw pidavat olema jällegi töökindlam. Minu kogemus näitab vastupidist. Bmw mootor ainult lagunes, küll oli vaja termostaate vahetada, siis hakkas kuskilt kolmikkraanist tosooli lekkima, siis lõpetas visco sidur oma töö, siis hakkasid 2 pihustit n.ö "kusema" ja vajasid remonti, (kusjuures 2.5 dti 110kw on common rail süsteemiga, nii kui üks pihusti ei toimi, auto enam käima ei lähe.) siis vajasid mootoripadjad vahetust jne jne.
2.2 dtiga olen nüüd juba mõnda aega sõitnud ja ausaltöeldes kui tema traktori iseloomust mööda vaadata siis tundub, et asi on väga töökindel. Eelmisel omanikul korra oli juhtunud, et ei läinud hommikul enam käima aga viga oli vaakumvoolikutes ja remont odav, rohkem ei ole siiani probleeme olnud. Siiski proovimise korral vaata turbo ümbrus üle, et oleks kuiv ja soojalt peab kohe käima minema, vastasel juhul kõrgsurvepump juba kehvapoolne. Keti või isegi rihma-rullikute vahetuse kohta ei ole ma isegi infot leidnud, kui teada saad siis jaga minuga ka.
Kütusekulu tehaseandmete järgi on neil peaaegu sama, 2.5 mootori puhul ca 0.5l/100km peale rohkem. Reaalsetes olukordades, vähemalt minu puhul võtab 2.2 dti siiski ca 1 - 1.5l/100km vähem, hetke keskmine 7.3 ja nagu Argol, suurem osa sõitudest linnas.
Lõpetuseks ütlen, et väga palju oleneb kuidas autot hooldatud on. Kunagi ei tea kuidas autot üleval peetud on, võibolla mulle sattusid lihtsalt hooldamata mootoriga omega (2.5) ja väga hästi hooldatud omega (2.2) aga konkreetselt minu kogemus ütleb, et 2.2 on töökindlam. Odavam pidada ka, eelsüüte küünlaid juba 2tk vähem.
2.5 dti 110kw - parem kiirendus, palju vaiksem ja see on bmw mootor, ehk rohkem levinud ja varuosasid peaks leidma.
2.2 dti 88kw - rahuliku ökotamise mootor rohkem. Üsna lärmakas, kui lähed proovisõidule siis arvesta, et tühikäigul rool ja käigukang lausa vibreerivad. Opeli enda mootor.
2.2 dti 88kw kohta räägitakse hirmujutte, et näiteks kõrgsurvepump sureb päevapealt ära ja igasugu lekked kerged tulema jne. 2.5 dti 110kw pidavat olema jällegi töökindlam. Minu kogemus näitab vastupidist. Bmw mootor ainult lagunes, küll oli vaja termostaate vahetada, siis hakkas kuskilt kolmikkraanist tosooli lekkima, siis lõpetas visco sidur oma töö, siis hakkasid 2 pihustit n.ö "kusema" ja vajasid remonti, (kusjuures 2.5 dti 110kw on common rail süsteemiga, nii kui üks pihusti ei toimi, auto enam käima ei lähe.) siis vajasid mootoripadjad vahetust jne jne.
2.2 dtiga olen nüüd juba mõnda aega sõitnud ja ausaltöeldes kui tema traktori iseloomust mööda vaadata siis tundub, et asi on väga töökindel. Eelmisel omanikul korra oli juhtunud, et ei läinud hommikul enam käima aga viga oli vaakumvoolikutes ja remont odav, rohkem ei ole siiani probleeme olnud. Siiski proovimise korral vaata turbo ümbrus üle, et oleks kuiv ja soojalt peab kohe käima minema, vastasel juhul kõrgsurvepump juba kehvapoolne. Keti või isegi rihma-rullikute vahetuse kohta ei ole ma isegi infot leidnud, kui teada saad siis jaga minuga ka.
Kütusekulu tehaseandmete järgi on neil peaaegu sama, 2.5 mootori puhul ca 0.5l/100km peale rohkem. Reaalsetes olukordades, vähemalt minu puhul võtab 2.2 dti siiski ca 1 - 1.5l/100km vähem, hetke keskmine 7.3 ja nagu Argol, suurem osa sõitudest linnas.
Lõpetuseks ütlen, et väga palju oleneb kuidas autot hooldatud on. Kunagi ei tea kuidas autot üleval peetud on, võibolla mulle sattusid lihtsalt hooldamata mootoriga omega (2.5) ja väga hästi hooldatud omega (2.2) aga konkreetselt minu kogemus ütleb, et 2.2 on töökindlam. Odavam pidada ka, eelsüüte küünlaid juba 2tk vähem.

Re: omega diisel manuaal
Siin pole küõsimustki ju. 2,5 kindlapeale minek kuna bemmi mootor ja tänu sellele on juppe leida ja kogemusi nende mootoritega rohkem paljudel kui 2,2. See 2,5 on paras sellel mootoril ja ma olen suht kindel, et 2,2 on ikka eriline uim selle kerepeal. Kütusekulu on mul siiani selle 6 kuu jooksul püsinud 7 peal ja enamus on linnas cruiisimine. Pihusteid asju kõiki on saada samuti turbod asjad istuvad kõik bemmi pealt. 110kw on enamasti parema varustusega kui 2,2. Järeturu mõttes on 110kw hiljem lihtsam müüa. Nendel mootoritel tüüpviga nagu ei teagi et oleks peale pöördklappide aga need on lihtne sealt minema visata ja mured kadunud. Üks vägahea asi on nende puhul see, et kiirelt lähevad soojaks ja aeglaselt jahtuvad maha. Mul on tööle minna 1km ja selle ajaga tuleb salongi juba leiget õhku. Endaomal olen selle ajaga vahetanud ainult vaakum solenoid turbol (47e) paar korda õli ja rohkem pole vaja olnud. Mul ta automaadi otsas ja ei oska millegi üle kurta.
Re: omega diisel manuaal
Halb asi on see, et need 110kw bmw omad manuaali otsas hakkavad otsa saama ja 88kw ka nüüd ülearu palju müügis pole. Sama lugu ka saksas. Ilmselt kellel on hea masin see hea meelega enam ei taha müüa. Aga eks ootan veel soovitusi. Aga millegipärast ei taha uskuda ka seda, et 88kw üdini halb asi on. Lühikesi otsi üldiselt vähe. Enamus ikka pikad. Aga eks võite oma kogumustest veel kirjutada.
http://www.auto24.ee/used/2088958" onclick="window.open(this.href);return false; Mis tollest võiks arvata?
http://www.auto24.ee/used/2088958" onclick="window.open(this.href);return false; Mis tollest võiks arvata?
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: omega diisel manuaal
See siinsamas foorumis ka müüa.
Aga ma ei tea,mina ei osta pekstes ka enam manuaali
110kw. hea,viiene bemmi kast ja vägagi pommikindel.
Vedada võib mõlemat varianti autoga,võid ka alt lennata.Ma enda 110-sega 80k.km. sõitnud ja peale esisilla juppide pole suurt miskit teinud.Lõpuks peab ikkagi ise otsustama ja rahul olema,või kahetsema.
Aga ma ei tea,mina ei osta pekstes ka enam manuaali

110kw. hea,viiene bemmi kast ja vägagi pommikindel.
Vedada võib mõlemat varianti autoga,võid ka alt lennata.Ma enda 110-sega 80k.km. sõitnud ja peale esisilla juppide pole suurt miskit teinud.Lõpuks peab ikkagi ise otsustama ja rahul olema,või kahetsema.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: omega diisel manuaal
Manuaalil lihtsalt parem kiirendus kui ATMIL, parem lõpp kiirus ka. Mugavuse suhtes on atm tõesti ülekõige. Ise tead mida soovid. Mina võtsin manuaali kuna tahtsin ka vahest torud puhtaks lasta, ise, mitte et ATM minu eest minekut otsustaks....
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: omega diisel manuaal
Kõik on ikkagi inimeses kinni. Paljude jaoks on isegi 2.5 automaat eriline uimps, 2.2 motost rääkimata.Taavi00 kirjutas:See 2,5 on paras sellel mootoril ja ma olen suht kindel, et 2,2 on ikka eriline uim selle kerepeal. Kütusekulu on mul siiani selle 6 kuu jooksul püsinud 7 peal ja enamus on linnas cruiisimine.
See selleks. Mind paneb imestama kuidas on võimalik 2.5 ja automaadiga linnas 7l sajale saada

Teemaalgatajale:
Kui tahad omega diislist täielikku sõidumõnu, võta 2.5 110kw.
Kui tahad võimalikult säästlikult omegaga liigelda, võta 2.2 88kw.
Kui satud hooldamata omega otsa, siis mingit säästu ega sõidumõnu nagunii oodata ei ole, olenemata mootorist.
Re: omega diisel manuaal
Manuaal kindlasti võta, vähem kütusekulu, ise kontrollid kiirendust, õkom(kui kedagi kotib selline asi) laguneb vähem, kõie otsas rippuda parem, automaat üldse uimane, mõtetu. Iga ristipealt läheb umbes tund aega ära, manuga võid vabalt põledes lasta esimesed 3 käiku tühjaks kui vaja, automaadiga uimad 2aastat seal. Automaat heal juhul siis vb aitab kui 400+hp all on siis vb talutab mudu mõtetu. ärage pikka viha pidage ega solvuge nüüd. (lihtsalt vihkan automaadi junne, omanud ka automaati korra, aga mõtetu.)



Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
Re: omega diisel manuaal
Tervist, seisan ise samuti varsti esimese auto ostuga silmitsi, ning on tekkinud ka huvi selle 2,5 disla vastu. Aga uurides kuulsin ühte sellist väidet, et selle kombinatsiooni ehk omega ja 2,5 disla üks miinus pidi olema see, et mootor asub radika suhtes kõrgemal ja paisupaak samuti liiga madalal ja kui tekib mingi jama jahutuse või veega pidi jama palju olema. Kas peab selline väide paika?
Re: omega diisel manuaal
Selle 2.5 dislaga juhtub täpselt samamoodi nagu ükskõik millise teise mootoriga millel tekib jahutusega probleeme.UncleOvi kirjutas:Tervist, seisan ise samuti varsti esimese auto ostuga silmitsi, ning on tekkinud ka huvi selle 2,5 disla vastu. Aga uurides kuulsin ühte sellist väidet, et selle kombinatsiooni ehk omega ja 2,5 disla üks miinus pidi olema see, et mootor asub radika suhtes kõrgemal ja paisupaak samuti liiga madalal ja kui tekib mingi jama jahutuse või veega pidi jama palju olema. Kas peab selline väide paika?
Ühesõnaga, kui jahutustiivik (viskosidur) töötab, kuskilt vedeliku välja ei tilgu siis ei juhtu sellega mitte midagi

-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: omega diisel manuaal
Esimest korda elus kuulenUncleOvi kirjutas:Tervist, seisan ise samuti varsti esimese auto ostuga silmitsi, ning on tekkinud ka huvi selle 2,5 disla vastu. Aga uurides kuulsin ühte sellist väidet, et selle kombinatsiooni ehk omega ja 2,5 disla üks miinus pidi olema see, et mootor asub radika suhtes kõrgemal ja paisupaak samuti liiga madalal ja kui tekib mingi jama jahutuse või veega pidi jama palju olema. Kas peab selline väide paika?


Paisupaak on oma 10 cm.kõrgemal mootorist ja radikat ka terve nina täis.Pealegi vendikaid ka mitu.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.