Põhjus:
Samm 1.
Eemaldame originaal tweetri. Uksepolstrit pole vaja eemaldada, minule jõudis uks lihtsalt ilma polstrita.
Punasega näidatud äär läheb tweetri raami sisse. Teisel fotol siis näidatud punase ruuduga, mille sisse. Rohelise ringiga on märgitud tüüblid ja nende avad ukseplekis.
Samm 2.
Tuleb eemaldada eelmisel fotol punaste ringidega märgitud ristpea kruvid. need hoiavad peeglit kinni. NB! Kui on roostes kruvid on oht, need peegli korpusesse ära murda. Peeglit tuleb natukene sikutada, kuna tihendite ääred hoiavad veidi kinni.
Peegeld eemaldatud:
Samm 3.
Laiema kruvikaga või peitliga tööd alustada. Suru peitel tihendi vahele ja hakka õrnalt tõstma. Vajadusel toeta käega tihendit teiseltpoolt.
Kuna klaasi kohapealt on raske vastu pressida ja niisama tihendit ikka ülesse ei sikuta, siis soovitan fotol näidatud meetodiga peitlit veidi pöörata.
Terve tihend tuleb tasapisi terves pikkuses ülesse tõmmata. Kui ühest nurgast ropsti ülesse kangutada, läheb tihendi sees olev alumiinium detail kõveraks ja tihendit enam sirgeks ei saa.
Tihend on kohe kohe käes, Kui ühelt poolt jääb kinni(rooste tõttu vms) siis võib teiseltpoolt vastu liikuma hakata. Võib ka pikkupidi tihendist sikutada.
Paar fotot ka tihendist endast, saamaks aimu, mis teda kinni hoiab. Seest ja väljastpoolt.
Tundub et ainult inimmõistus hoiab kinni.
Tihend ise on originaalis veidi banaani kujuga, et mitte ehmuda, kui asi peale eemaldamist sirge pole. Tagasi läheb isegi lihtamalt kui eemaldamine. Kummihaamer tuleb kasuks, kui endal näpud vedelad. Tagumise tihendiga on selline keiss, et pm. saab seda suvalisel parklas seisval autol eemaldada...Uks võib isegi lukus olla, mitte miski ei sega.