2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Tere
Olen uus kasutaja siin foorumis, seega pead ei anna, et postitus õigesse kohta tuli.
Niiisiis probleem järgmine - Sõites umbes 60km/h mootori tuli hakkas põlema ja auto suri välja. Enam käima ei läinud ja pidi puksiiri kutsuma.
Arvatavasti mingi kytuse jama aga pole kuulnud, et kytusepump hoo pealt ära sureb. Ehk on süüdi se kõva pakane mis siin on olnud viimastel päevadel.
Autoks siis Opel Omega 2,5tdi 110kw 2003.a. manuaal.
Olen uus kasutaja siin foorumis, seega pead ei anna, et postitus õigesse kohta tuli.
Niiisiis probleem järgmine - Sõites umbes 60km/h mootori tuli hakkas põlema ja auto suri välja. Enam käima ei läinud ja pidi puksiiri kutsuma.
Arvatavasti mingi kytuse jama aga pole kuulnud, et kytusepump hoo pealt ära sureb. Ehk on süüdi se kõva pakane mis siin on olnud viimastel päevadel.
Autoks siis Opel Omega 2,5tdi 110kw 2003.a. manuaal.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Oota natuke. Meil siin disla spetsid mingi ajapeale vastavad adekvaatselt aga senikaua soovitan sul soojalt diagnostika teha, lisaks proovi näiteks akult juhe maha võtta ja 5 min pärast pane peale, ehk lubab uuesti käivitada. Muidu kõrgsurvepumbaga võib ka mingi keiss olla. Iseloomusta veel midagi: kas masin ketrab kohapeal käivitades või ei võta starterit üldse sappa jne.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Nooh näiteks mitte kvaliteetne kütus, mis külmumise tõttu filtrisse kinni jääb. Kuid põhjuseid võib veel olla.
56232754
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Starter võtab ilusti järgi, aint käima ei läinud enam. Nyydseks auto juba töö koja ukse taga, homme saan targemaks.
Vist kuulsin enne tule syttimist tagant mingit häält. Nagu kerget pauku või kolksu.
Kui meenutada siis oli enne ka mingi nagu kytusepumba undamine vms. Kuna see esimene diisel siis ei osanud seisukohta võtta. Olen selle autoga sõitnud mingi kuu aega.
Tegin hoolduse ja sai ka kytuse filter vahetatud. Sõitnud Statoili diisliga, nii , et selle viga ei tohiks olla.
Vist kuulsin enne tule syttimist tagant mingit häält. Nagu kerget pauku või kolksu.
Kui meenutada siis oli enne ka mingi nagu kytusepumba undamine vms. Kuna see esimene diisel siis ei osanud seisukohta võtta. Olen selle autoga sõitnud mingi kuu aega.
Tegin hoolduse ja sai ka kytuse filter vahetatud. Sõitnud Statoili diisliga, nii , et selle viga ei tohiks olla.
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Ilmselt põhjaalune pump kõrvalistuja jalgeall ei toimi enam.Nendel mootoritel on see tavaline probleem kui ei ole pumba pistikud puhastanud.lootsi26 kirjutas:Starter võtab ilusti järgi, aint käima ei läinud enam. Nyydseks auto juba töö koja ukse taga, homme saan targemaks.
Vist kuulsin enne tule syttimist tagant mingit häält. Nagu kerget pauku või kolksu.
Kui meenutada siis oli enne ka mingi nagu kytusepumba undamine vms. Kuna see esimene diisel siis ei osanud seisukohta võtta. Olen selle autoga sõitnud mingi kuu aega.
Tegin hoolduse ja sai ka kytuse filter vahetatud. Sõitnud Statoili diisliga, nii , et selle viga ei tohiks olla.
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza
2x Opel Monza
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
- Asukoht: pärnu
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 5 korda
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Vaata see põhjaalune pump üle. Enda auto hakkas ka jamama. Kakkus ja pöördese ei läinud põhjuseks oli umbes filter. Taavi00 autol oli pumba juhe katki ja jamas ja nüüd viimati sulas pistik ültse ära.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
kui kuulsid põhja alt kolksu võis pump laksu saada.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Kui korda siis peaks vist põhjakaitse peale hakkama mõtlema ....raudpats0 kirjutas:kui kuulsid põhja alt kolksu võis pump laksu saada.
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Seal pole midagi põhjakattega teha, sinna ainult isetehtud hästitehtud plekk vms ette kruvidega. Siinkandis kh üks kooles nii ära, pistik oli mahapõlend.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Hetke seisuga tundub ,et üks ettekande pumpadest läbi. Põhjaalune mingit häält teeb aga tagumine tundub, et on vait. Sai ööseks sisse aetud, et hommikuks oleks auto korralikult kuiv ja saab täpsemalt uurida. Lasen kogu kytte systeemi läbi käia.
Miks mootoritule põlema lõi see hetkel selguseta, diagn mingit viga ei näita.
Miks mootoritule põlema lõi see hetkel selguseta, diagn mingit viga ei näita.
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Peale ööd soojas auto käivitus hommikul.Kytusefilter oli umbes, nii et ikka ebakvaliteetne kytus oli põhjuseks. Sai uus filter pandud. Pumbab töötavad korralikult ja auto on uuesti kasutuses.
PROBLEEM LAHENDATUD !!!!!
PROBLEEM LAHENDATUD !!!!!
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: 2,5 tdi 110 kw suri hoo pealt ära !!!
Ei hakka uut teemat tegema. Sama mootor ja aasta aga automaat. Sureb hoo pealt välja, kui gaas maha lasta (mitte koguaeg), kuid läheb starterit andes kohe uuesti käima ja siis natuke aega pöörded kõiguvad, kui gaasi 2-3 tuhande vahel hoida. Täna 2 korda juhtunud (enne tänast on 1 korra teinud nii). Esimene, kui sõitsin parklasse, lasin hoo maha ja enne nö tagasipöörde sooritamist suri välja. Teine kiirteelt maha sõites kui gaasipedaali lahti lasin. Enne tänast seisis 4 päeva soojas ruumis ja hommikul läks ilusti käima seal. Kas mõni andur vms? Kui väljas seisis ja oli -11 kraadi, siis ketrasin nagu segane, et käima saada, kuigi see võib küünalde või relee viga olla.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak