2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Tere
Otsisin sarnast teemat/muret, kuid ei leidnud.
Mure siis selline, et eile õhtul kiirendasin foori alt ning lasin 1 ja 2 käigu nn peeneks ning pannes kolmanda, hakkas mootor puterdama ning jõud kadunud. Kuna paagis polnud kütet ka väga alles, siis otsustasin kohe tankima minna sisimas lootes, et äkki sellest viga. Sai hiljem linna peal tiirutatud kuid asjatult. Hommikul sama asi, puterdas ja jõudu polnud. Tööjuures tõstatasin ka mure ning soovitati arvuti külge panna, mida kahjuks ei jõudnud. Aga kui hakkasin lõunale minema, panin auto käima ning hetkeks töötas nii nagu peab kuid hakkas uuesti puterdama. Hiljem viisin masina kõrval asuvasse töökotta ehk saavad arvuti külge panna kuid nemad seal auto ajuga ühendust ei saanud :/
Lõpuks võtsin teise Omega kuid mõtlesin, et astun töökojast läbi ja vaatan mis seis on, panin DTI käima ja oh üllatust ei puterda enam ja läheb pöördesse ning lõpuks tulin ikka diisliga muretult koju.
Selge on see, et kuskil mingi viga peidus aga soovikski teada, et ehk kellelgi sarnane anomaalia olnud?
Autoks: 2002a Omega Caravan 2.5DTI
Siim.
Otsisin sarnast teemat/muret, kuid ei leidnud.
Mure siis selline, et eile õhtul kiirendasin foori alt ning lasin 1 ja 2 käigu nn peeneks ning pannes kolmanda, hakkas mootor puterdama ning jõud kadunud. Kuna paagis polnud kütet ka väga alles, siis otsustasin kohe tankima minna sisimas lootes, et äkki sellest viga. Sai hiljem linna peal tiirutatud kuid asjatult. Hommikul sama asi, puterdas ja jõudu polnud. Tööjuures tõstatasin ka mure ning soovitati arvuti külge panna, mida kahjuks ei jõudnud. Aga kui hakkasin lõunale minema, panin auto käima ning hetkeks töötas nii nagu peab kuid hakkas uuesti puterdama. Hiljem viisin masina kõrval asuvasse töökotta ehk saavad arvuti külge panna kuid nemad seal auto ajuga ühendust ei saanud :/
Lõpuks võtsin teise Omega kuid mõtlesin, et astun töökojast läbi ja vaatan mis seis on, panin DTI käima ja oh üllatust ei puterda enam ja läheb pöördesse ning lõpuks tulin ikka diisliga muretult koju.
Selge on see, et kuskil mingi viga peidus aga soovikski teada, et ehk kellelgi sarnane anomaalia olnud?
Autoks: 2002a Omega Caravan 2.5DTI
Siim.
Viimati muutis SiimJ, 26 Aug 2016 15:03, muudetud 2 korda kokku.
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI puterdab ja jõud kadunud.
mul oli sama jama ja see lõppes pumba remondiga
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: 2.5 DTI puterdab ja jõud kadunud.
Aga kuidas oleks kõige parem viis välja selgitada kas on pumba teema?
Kas arvuti näitaks midagi?
Terv.
Kas arvuti näitaks midagi?
Terv.
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI puterdab ja jõud kadunud.
Minuarust ei näita.
Ei mäleta täpselt aga pumba survet näitab vist
Ei mäleta täpselt aga pumba survet näitab vist
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: 2.5 DTI puterdab ja jõud kadunud.
Nonii kuni siiamaani auto toimis ilusti 
Pihustid kontrollitud ja kütusefilter vahetatud.
Mure siis selline, et autol kaob mingi hetk jõud ära ja pöörded on ~3000 peal nagu oleks piirajas.
Lähtudes turbo kellast siis ei tule ka korralikult järgi.
Täna maale sõites pool teed(40km) ei olnud autol midagi viga läks edasi jne, aga peale seda max 3000rpm ja ~130km/h.
Kellelgi äkki mingeid kogemusi vms

Pihustid kontrollitud ja kütusefilter vahetatud.
Mure siis selline, et autol kaob mingi hetk jõud ära ja pöörded on ~3000 peal nagu oleks piirajas.
Lähtudes turbo kellast siis ei tule ka korralikult järgi.
Täna maale sõites pool teed(40km) ei olnud autol midagi viga läks edasi jne, aga peale seda max 3000rpm ja ~130km/h.
Kellelgi äkki mingeid kogemusi vms

Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI puterdab ja jõud kadunud.
Uuri Taavi00 käest temal oli mu arust taoline viga.
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief

Re: 2.5 DTI puterdab ja jõud kadunud.
No vabalt võib olla kütuse süsteemiga midagi nii nagu oli minul. Küll vahetasin kv pumpasi, põhjaalust pumpa, paagi pumpa, kütuseregulaatorit, latiandurit, latianduri juhtme, pihustid ja lõpuks tuli välja, et pisike kolmiku tükk mis oli 0,3mm auguga oli 8 vooliku ees. Kütus oli piiratud ja lasi seda sealt tagasi kus kergem oli. Kv pumpa jõudis küte juba vahelduva eduga st algul tuli suure joana umbes 3l ja siis hakkas vahuga segamini peksma. Kv pumbast edasi jõudis ka paras nire ja enamus läks tagasivoolu.
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Aga kas sul jamas koguaeg siis?
Ma sain reedel maale pool teed sõita suht normaalselt kuigi vahepeal kiirendades nagu jõnksutas. Eile lihtsalt küla vahel proovides ei toimetanud ja täna õhtul tulema hakates samuti oli suht ok aga vahepeal jõnksutas.
Milline/kus see kolmik asub muidu
Ma sain reedel maale pool teed sõita suht normaalselt kuigi vahepeal kiirendades nagu jõnksutas. Eile lihtsalt küla vahel proovides ei toimetanud ja täna õhtul tulema hakates samuti oli suht ok aga vahepeal jõnksutas.
Milline/kus see kolmik asub muidu

Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
No0 mul hakkas suht peale auto ostu jebima, sai pihustid stenditud jne ja lõpuks uus rõhuregulaator pandud. Mingiks ajaks viga kadus ja siis üheltmaalt peale jäärada oli uuesti probleem tagasi. Mul päris sellist asja polnud, et üle 3000 pöörded ei läheks vaid hakkas pööre kõikuma ja tekkis ragin sisse. Kui ta jõnksutab siis peab mingi kala küttesüsteemis olema, et ei saa korralikult kütet kätte. Mul oli muidugi paagipumba sõel ka suht rokane. Kolmik muidu kv pumba tagasivoolu vahel aga kui sul originaal siis ei tohiks probleemi olla. Mul oli pandud eelmise omaniku poolt mingi porr sinna. 

Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Kütuse filtri peal olev andur põhjustab seda jama. Omal nahal kogetud.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Mul tekkis kah taoline kasjakk peale ksp vahetust. Esimene päev oli kõik korras, järgmisel hakkas üle 3.5k andes pööret kõigutama, nii 500rpm ulatuses, intervalliga 2x sekundis umbes. Paari päeva jooksul langes pöörete kõikumise algus kuskile 2800rpm juurde. Kui üritasin manomeetriga puba rõhku mõõta. Siis käis torustik mitmeid kordi lahti. Tulemuseni ei jõudnud, kuid kõikumise algus tõusis sinna 3800 kanti uuesti... nüüd pole rohkem aega tegeleda olnud muidugi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Kuidas asja korda said kas piisas puhastamisest või anduri vahetusest?vivaldi kirjutas:Kütuse filtri peal olev andur põhjustab seda jama. Omal nahal kogetud.
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Vahetasin ära.SiimJ kirjutas:Kuidas asja korda said kas piisas puhastamisest või anduri vahetusest?vivaldi kirjutas:Kütuse filtri peal olev andur põhjustab seda jama. Omal nahal kogetud.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Aga kuidas ma saaks kindel olla, et on anduri viga?
Ei tahaks niisama väga vahetama hakata
Ei tahaks niisama väga vahetama hakata
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Asi suht kindel, võtsin anduril juhtme tagant ära ning auto hakkas toimima 
Vivaldile tänud!

Vivaldile tänud!
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI