Pilt ostupäevast (toona oli tal mitu kuud ÜV-d ja 300 euro eest oli autot küll)

Korraks sai ta isegi naaberriiki veetud.

Jõuamegi selle suve lõppu, auto oli vedelenud jällegi garaažis mitu kuud, kui sai otsus vastu võetud. Rauda teda viia veel ei raatsiks, tehnikat nagu on (mootoril läbisõit on 200 000, originaal, isegi Hollandi hooldusraamat ja ostutšekk on olemas). Sai hakatud teda lahti kakkuma, tulemus oli muidugi üsna masendav. Otsisin mõnda aega paremat keret, kuid jõudsin tõdemuseni, et seda lihtsalt pole väga kuskilt võtta. Omega A-d on jäänud üsna rariteetseks ning võrreldes nt sama ajastu BMW-dega on neid üsna vähe järel. Lisaks olid need mis järel olid umbes sama s*tas seisus ning nii rikas ma pole, et saksast korralik tuua.

Parempoole lansekatala:

Sisuliselt läks see pea terves pikkuses uus:

Vasak koobas :


See on nüüd suures jaos valmis, kahjuks pole hetkel pilti sellest panna. Amordikanne sai lapitud, needki hakkasid kergelt juba kere küljest irduma. Ühesõnaga, pildid on kehvad ja teha on veel s~taks, aga ongi sihuke kohati hea õllekõrvale nokitsemine ja möllamine. Minu õnneks on keegi tagaosa (tiivad, tiivakaared) varem juba keevitanud ja üsnagi arvestataval tasemel.
Motti veel rauda viia pole tekkinud, kui juba ette sai võetud nii suurelt, siis las ta olla, kui vaja saab alati juppideks müüa. Kahjuks pole mul piisavalt pilte sellest ajast, kui auto veel komplektne oli, kuid kui midagi toimub, uuendan kindlasti. Tegu on niiöelda säästuprojektiga, mille eesmärk on koduste vahendite (keevitusega) kere tugevamaks/korralikumaks saada ning eks siis vaatab jooksvalt.
NB! Enamus pilte tehtud telefoniga, sellest ka s*tt kvaliteet.
NB2! Keegi mode võiks aidata piltide õigesse suurusesse tegemisega.