Asi pole isegi niivõrd ihnuses, et 300km sõitnud õli mitte jälle vahetama hakata vaid lihtsalt see, et kuna auto alla pääs on veidi raskendatud, ei peaks hakkama õli välja laskma, saaks ülevaltpoolt asjad aetud. (kuigi väike variant jääb, et pedantsusest kisun ikkagi maha, et väiksed õliimmitsused ära likvideerida.)
Ilmselgelt lähevad teepeale jäävad asjad vahetusse- termostaat, veepump, kaanetihend-poldid, peaks midagi veel tähele panema?
Üks küss veel- kuskilt jäi kriipima, et ksp on võimalik mootori suhtes 180 kraadi mööda panna, põmst kui enne ketid terved ja mootor hoorattast lukus, siis vana pump maha- uus samas asendis peale- peaks kõik okki olema ja ainult kellaga paikakeeramine, eksjuh? Roveri manuaali lugesin küll niipidi ja naapidi, aga kuidagi ei saanud ammendavat vastust sellele
