Delphi cars diagnost
Delphi cars diagnost
Sai ka soetatud selline asi Delphi Cars 2015.R3
Oskab siin keegi kirjutada,mida saan peale veakoodide lugemise ja kustutamise veel huvitavat teha .
1)kas saab sellega pumbaajule ligi,et pritsenurka seadistada ja törts kütet peale keerata .
Mis võimalused selle seadmega veel on olemas .
Aitähh vastamast.
Oskab siin keegi kirjutada,mida saan peale veakoodide lugemise ja kustutamise veel huvitavat teha .
1)kas saab sellega pumbaajule ligi,et pritsenurka seadistada ja törts kütet peale keerata .
Mis võimalused selle seadmega veel on olemas .
Aitähh vastamast.
Re: Delphi cars diagnost
P1335 - Injection pump: No engine speed input signal from control unit
- Intermittent
P0100 - Air mass flow sensor circuit
- low input
- Intermittent
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit
- no signal
- Intermittent
P0400 - Exhaust Gas Recirculation
- Open circuit
- Intermittent
P0115 - Engine coolant temperature sensor/circuit
- Input signal too high
- Intermittent
P1125 - Charging pressure valve
- Open circuit
- Intermittent
P0110 - Intake air temperature signal
- Voltage too high
- Intermittent
Sellised vead.kus asuvas antud veaga tetailid.
- Intermittent
P0100 - Air mass flow sensor circuit
- low input
- Intermittent
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit
- no signal
- Intermittent
P0400 - Exhaust Gas Recirculation
- Open circuit
- Intermittent
P0115 - Engine coolant temperature sensor/circuit
- Input signal too high
- Intermittent
P1125 - Charging pressure valve
- Open circuit
- Intermittent
P0110 - Intake air temperature signal
- Voltage too high
- Intermittent
Sellised vead.kus asuvas antud veaga tetailid.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Delphi cars diagnost
õhulugeja kaablis lühis.
esimene vigapole viga vaid see et mootor seisab. kolmas ka
egr ahelas pistik lahti või juhtmed katki
mootori temperatuuri andur paneb villast või lühis
P11254 jään vastuse võlgu
esimene vigapole viga vaid see et mootor seisab. kolmas ka
egr ahelas pistik lahti või juhtmed katki
mootori temperatuuri andur paneb villast või lühis
P11254 jään vastuse võlgu
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: Delphi cars diagnost
Nonii.
Vead kustutasin ära .nüüd käisin vaatamas ja ikka pole tagasi vigu. kas asi selles,et pole sõitmas käinud .
aitähh kommimast
Vead kustutasin ära .nüüd käisin vaatamas ja ikka pole tagasi vigu. kas asi selles,et pole sõitmas käinud .
aitähh kommimast

- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Delphi cars diagnost
Polnud püsivad või olid kustutamatta.
Peale sõitu saad teada.
Peale sõitu saad teada.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: Delphi cars diagnost
sai kimatud nats aega ringi.
apastraat taga ja vigu välja ei löönud .
Kuid selline asi oli ees ;charging pressure command 1,85 Bar ja numbrid ei muutunud .Kas turbo rõhuandur vigane.
hetkel selline tunne et Kiirusandur ära (kui see on olemas asukohta ei tea ) või vändaandur vigane et ei lase pöördesse .
mootori pöörded 850 kohapeal.
Sõites ikka uimane ja jube pikalt tuleb käikudega venitada ,et hoo saaks üles .
Aidake pliis .
apastraat taga ja vigu välja ei löönud .
Kuid selline asi oli ees ;charging pressure command 1,85 Bar ja numbrid ei muutunud .Kas turbo rõhuandur vigane.
hetkel selline tunne et Kiirusandur ära (kui see on olemas asukohta ei tea ) või vändaandur vigane et ei lase pöördesse .
mootori pöörded 850 kohapeal.
Sõites ikka uimane ja jube pikalt tuleb käikudega venitada ,et hoo saaks üles .
Aidake pliis .
Re: Delphi cars diagnost
Nu nii.
Nüüd siis lõhkiseküna juures .kõik andurid on lahti kistud.tagasi ühendatud , veakoode enam välja ei löö .
Aga tuure üles ei saa . kas võib nüüd viga olla selles ,et kett veninud ja pumba elektroonilise reguleerimise alast väljas .
kas ja kuidas oleks vaja pumbal hammast tõsta,et läheks pöördesse ja jõudu edasi liikumiseks . 90 sisse saamiseks tuleb venida umbes 500 meetrit. ja siis tuleb kurb ja kõik otsast pihta .
Aitähh juhendamast.
Nüüd siis lõhkiseküna juures .kõik andurid on lahti kistud.tagasi ühendatud , veakoode enam välja ei löö .
Aga tuure üles ei saa . kas võib nüüd viga olla selles ,et kett veninud ja pumba elektroonilise reguleerimise alast väljas .
kas ja kuidas oleks vaja pumbal hammast tõsta,et läheks pöördesse ja jõudu edasi liikumiseks . 90 sisse saamiseks tuleb venida umbes 500 meetrit. ja siis tuleb kurb ja kõik otsast pihta .
Aitähh juhendamast.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Delphi cars diagnost
kõige kindlam on uus kett panna. veninud kett võib mingi hetk pooleks venida.
hamba tõstmine on äärmiselt ebaproffesionaalne lähenemine.
Aga muidu neid asju on võimalik ka reguleerida.

hamba tõstmine on äärmiselt ebaproffesionaalne lähenemine.
Aga muidu neid asju on võimalik ka reguleerida.

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Delphi cars diagnost
Pumbal pritsenurk vaja muuta.Mida vaja ja kus saab reguleerida.eelmine omanik soitis 4 aastat selle jõuetu autoga. Kiirust ajas käikudega üles. Mida remontinud ei tea kuid uurin . Aasta tagasi vahetati pumba põhi.võib ka sellest olla,et märgid ei pandud korralikult paika .
Viimati muutis HrRusski, 12 Mär 2018 00:15, muudetud 1 kord kokku.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Delphi cars diagnost
võta foto lahti, seal kirjas kuidas nii pumpa kui ka nukkvõlli ajastust muuta. Tõenäoliselt on mõlemad vaja üle kontrollida.
Kui peale nurkade uuesti seadistamist olukord paraneb tunduvalt, siis järgmine samm PEAB olema kettide vahetus, mitte, "ah nüüd sõidab küll las need ketid jääda."
Kui peale nurkade uuesti seadistamist olukord paraneb tunduvalt, siis järgmine samm PEAB olema kettide vahetus, mitte, "ah nüüd sõidab küll las need ketid jääda."
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Delphi cars diagnost
Tegemist on autodata programmiga, millest kuvatõmmise tegin.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534