Tegemist on sama autoga mis facebookis algselt kirve hinnaga ringi liikus ja hind vähehaaval kahanema hakkas.
Mootor oli kohekohe laiali lendamas, sest saale ilmselt ringi tõmmanud.
Auto käes, papp müüjale pihku, treilale ja koju.
Opel Omega A
Mootor: 2.0 85kw no-kat
Käigukast: Manuaal

Seejärel kohe garaaši, vana mootor maha, uuele mootorile kiire tihendikomplekti vahetus, uued mahlad, süütemajandus ja sisse tagasi.


Kerepoolepealt on päris okei. Siitsealt midagi on, kuid karbid, poolraamid elusad. va üks esimene millel lapi peale panin ja krunti/mastiksit peale viskasin. Kere ilmselt hea sellepärast, et auto on aastast 03.1994. (jah, 94a omega A. 1993 lõpetati tegelikult tootmine ära).

Peale mootorivahetust õue soojenema ja testisõidule. Mootor mis vahele läks on 143,000km läbisõiduga. (kinnitatav fakt, kuna mootor on pärit ühe mu teise musta omega projekti pealt).

Mägrapoolsel uksel oli muidugi konkreetne lohk ja see uks on ka alt täiesti pudi. Selle tarbeks võtsin maha polstri ja lükkasin lihtsalt välja.

Süüteluku vahetasin ka uue vastu, sest see kunstiteos mis seal tegelikult päris äge oli, ei ole ikka päris teema.


Üldplaanis selline



Sees tume sisu. Elektrilisasid ei ole mitte ühtegi. No kohe mitte ühtegi.
Rool oli ennist peal omega B oma mille ka ringi vahetasin originaali vastu.

Veljed vahetasin välja kuna nendel olevad talverehvid polnud päris seda nime enam väärt. Alla originaal kärjed ja kes tahab, võib alumiinumi hinna eest eelmised veljed omale saada. Ees omega 3000 lisatuledega esituled millel sisu mustaks värvitud ja tumeda kilega kiletatud suunad.
Ülevaatuse läbis vigadeta ja kõik hea.
Paar upgrade veel teen. Vedrustus on omegalikult sült, mille tarbeks ka üks plaan välja on mõeldud.
Üldiselt on see auto selle eesmärgiga millega kurvis julgeb lihtsalt kauem jalga sirgena hoida.