Omega manuaalkastid
Omega manuaalkastid
Vaja üks Saabi turbo mootor saada sabaveduseks ja väidetavalt sobivad sinna otsa Omega bens kastid. Huvi just manuaalide vastu. Kas keegi võiks pajatada nende hingeelust natuke lähemalt. Millist kasti ihaldada, mis peaks vastu ca 350-le nm-le. Auto ise kerge, ca 1000 kg. Niipalju saan aru, et kasti markeering kõigil R25-R28 aga kas ja mis neil vahet on näiteks 2,0 või siis 3,0 mootori puhul?
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omega manuaalkastid
R25 on kõikidel kirjas jah r28 ja r30 olid vist lisandid.
Sidurikoda on erinev vist. R4 ja v6 ja r6 kasti sidurikojad peaks olema erinevad. Ja kastidel peaks olema selline rida et 85 kuni 125 kw bensukad on üks ning suuremad bensukad ning r6 diislid tugevam kast.
Sellel teemal on siin palju teadjamaid mehi. Ja teavad sellepärast et on suurema jao vabu kaste juba läbi töötanud. 3 käik ei kannata välja koormust .
Kuigi 200 kw peaksid need kastid kannatama küll.
Sidurikoda on erinev vist. R4 ja v6 ja r6 kasti sidurikojad peaks olema erinevad. Ja kastidel peaks olema selline rida et 85 kuni 125 kw bensukad on üks ning suuremad bensukad ning r6 diislid tugevam kast.
Sellel teemal on siin palju teadjamaid mehi. Ja teavad sellepärast et on suurema jao vabu kaste juba läbi töötanud. 3 käik ei kannata välja koormust .
Kuigi 200 kw peaksid need kastid kannatama küll.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omega manuaalkastid
Pmt peaks asi nii olema:
AR tähis on automaat kastid
R on manuaalid
Number lõpus näitab mis väände jaoks on(nt. R28 oli manuaal ja 280Nm) ja neid markeeringuid oli:
R25
R28
R30 (suht raske leida)
AR30
AR30-5D ( nr. 5 ja D tähte ei tea mis tähendavad) aga 5D lõpudega olid peal fl masinatel peal.
Kõige suurema talutavusega kas on AR35 ehk 350Nm automaat - reaalsus on see et stokis on masinal 300Nm aga siin osa rahvas sõidab julgelt ca. 80Nm juurde kirjutatud.
Sul oleks vaja vist pigem sellist kasti Getrag 265 või Supra oma.
R30 kasti võid leida inglaste Vauxhall Omega pealt, ex mendi masinad.
Ega siin midagi ihaldada pole kui sa üle 300Nm välja pressid - opeli kastid ei kannata kahjuks.
AR tähis on automaat kastid
R on manuaalid
Number lõpus näitab mis väände jaoks on(nt. R28 oli manuaal ja 280Nm) ja neid markeeringuid oli:
R25
R28
R30 (suht raske leida)
AR30
AR30-5D ( nr. 5 ja D tähte ei tea mis tähendavad) aga 5D lõpudega olid peal fl masinatel peal.
Kõige suurema talutavusega kas on AR35 ehk 350Nm automaat - reaalsus on see et stokis on masinal 300Nm aga siin osa rahvas sõidab julgelt ca. 80Nm juurde kirjutatud.
Sul oleks vaja vist pigem sellist kasti Getrag 265 või Supra oma.
R30 kasti võid leida inglaste Vauxhall Omega pealt, ex mendi masinad.
Ega siin midagi ihaldada pole kui sa üle 300Nm välja pressid - opeli kastid ei kannata kahjuks.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Omega manuaalkastid
Olen täna kamminud natuke välismaa foorumeid ja seal arvatakse, et R28 alla tonnise auto peal peaks vähemalt mingi aja vastupidama. Arvestades, et see on bolt on, siis on soovitatud seda.
Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.
Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omega manuaalkastid
Vaata ka Opeli varuosafe gruppe fb-ssugram kirjutas: ↑21 Dets 2020 21:10 Olen täna kamminud natuke välismaa foorumeid ja seal arvatakse, et R28 alla tonnise auto peal peaks vähemalt mingi aja vastupidama. Arvestades, et see on bolt on, siis on soovitatud seda.
Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Omega manuaalkastid
Veel üks rumal küsimus. Kas Omega diisli R kastid on sisult samad, mis bensukad? Vahe on ainult korpuse sidurikoja osas? Väidetavalt on R30 kast peal ka 2,2 dti ja 2,5 110 kw mootoritel. Ehk siis, kui osta diisli M30 kast, kas seda saab lapata ümber Bensuka korpusesse?
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omega manuaalkastid
2,2dti ja 2.5dti kastide markeeringud olid R30-5D - võin eksida aga ei sobi bensukaga kokku.sugram kirjutas: ↑22 Dets 2020 08:03 Veel üks rumal küsimus. Kas Omega diisli R kastid on sisult samad, mis bensukad? Vahe on ainult korpuse sidurikoja osas? Väidetavalt on R30 kast peal ka 2,2 dti ja 2,5 110 kw mootoritel. Ehk siis, kui osta diisli M30 kast, kas seda saab lapata ümber Bensuka korpusesse?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Omega manuaalkastid
Küsimus rohkem selles, kas diisli sisu läheb bensuka korpusesse. Väliselt, kui sidurikoda mitte vaadata, paistavad kastid samasugused.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omega manuaalkastid
Korpused on põhimõtteliselt samad diisli omal on mõned tugevdusribid juures. Koja saad ringi visata , sisud ei sobi omavahel.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: Omega manuaalkastid
Teema lõpetuseks. Kes otsib endale R30 kasti, mis on projekteeritud 300 nm ja oleks Bensu mootori kojaga, siis leidub seda kahel mudelil - 3,2 bens ja Opeli enda 2,2 88kw diisel. Kasti tähis on HP.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Omega manuaalkastid
Ise pidinin tegema saabi mootori ja opeli R25-28(2.2 B) kasti kokku sobitamiseks vaheplaadi(sidurisurvelaagri taha).
Saabil on ühemassiline hoorattas,aga opelil kahemassiline,mis on kõrgem.
Kui soov võin enda Saab aero ja omega kasti kombo sulle maha müüa.
Saabil on ühemassiline hoorattas,aga opelil kahemassiline,mis on kõrgem.
Kui soov võin enda Saab aero ja omega kasti kombo sulle maha müüa.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
- NoKia
- Klubiliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 7 korda
Re: Omega manuaalkastid
See pigem ümartoorik millele üks välis ja sise D treida ning 3 ava puurida.
Vähemalt 10a tagasi oli nii
Vähemalt 10a tagasi oli nii

Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
Re: Omega manuaalkastid
Sellest olen teadlik, et survelaager tuleb väljapoole liigutada. Eks sellega tegeleb siis, kui masinat kunagi kokku hakkab laduma. Hetkel oli oluline saada kast, et hakata sobitama ja kinnitused teha. Pigem vajan hetkel käigukangi ja selle liigendit ning kasti patja.
Re: Omega manuaalkastid
Uuendan teemat.Oskab keegi juhatada, kus kohast osta/leida sidurivoolikut? - kasti küljes tavaline keermestatud ühendus nagu pidurilgi aga siduri peasilindril sisselükatav ja klambriga (splindiga vms) kinnitus toru otsas. Minu otsingud pole vilja kandnud. isegi Forssi kataloogis pole seda antud. On küll pildil aga mitte varuosade nimistus.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omega manuaalkastid
Naine leidis mul selle alvadi või a-varuosa lehelt. Mõlemad osad koos klambriga mis ära kaob tavaliselt. Pole kindel et saada on.sugram kirjutas: ↑26 Apr 2021 10:59 Uuendan teemat.Oskab keegi juhatada, kus kohast osta/leida sidurivoolikut? - kasti küljes tavaline keermestatud ühendus nagu pidurilgi aga siduri peasilindril sisselükatav ja klambriga (splindiga vms) kinnitus toru otsas. Minu otsingud pole vilja kandnud. isegi Forssi kataloogis pole seda antud. On küll pildil aga mitte varuosade nimistus.
Minu soovitus ja ka kättesaadavuse poolest lihtsam on kasutada pidurivoolikuid., Ja kui tahad kiirliidet keskele siis sellega aitab hüdroscand.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851