Tegemist on 89nda aasta Omega 3000ga, mis tuli tehasest tumehalli värvi, manuaalkasti ja 3.0l 12-klapilise mootoriga.
Auto taustast ka veidike..
Auto saabus meie perre 2008a Detsembri lõpus (13a) tagasi ajutise auto pähe, kommiraha eest saadud. Tol hetkel oli käigukast laiali lastud, kuid et auto liiguks, sai alla topitud 2.0l kast koos 3.0 kojaga. Enne meid oli keegi jõudnud karpe kylje pealt lappida. Sai teda kasutatud nii vahest mõned aastad, kuniks 2015 jäi ta lõplikult kasutuna seisma, oma aega ootama..
Ja nüüd tänapäeva..
Kuna tekkis jõhker isu mingisuguse huvitava esimese projektika järgi, otsustasin lõpuks asja aretama hakata.
11. Oktooober 2021.a sai pill uuesti käima aetud üle kolme aasta, käivitus poolest pöördest ja ilma probleemideta. Käisin tegin autoga väikse tiiru, lasin mootoril rahulikult töötemperatuurile soojeneda ja tuulutasin teda veidi, siis ajasin ta sisse tagasi.

Jõudes siis 12. Oktoobri juurde, tekkis juhuslikult vaba päev, mõtlesin veidike asja ligemalt uurida. Ajasin auto teise kohta, kiskusin pealt karbikatted ja uurisin seisu altpoolt..
Ütleme nii, et karbid tuleks täies ulatuses ära vahetada ja sammuti ka tagumiste poolraami otsadega, kust raam paagi peale tõuseb.




Hetkeseisuga plaan keevitada külge uued karbid, raamijupid vahele uued, ees tuledega kõik jonksu saada, alla 3.0 kast, uus summutijooks ja ka täishooldus (rihmad, rullid, õlid, filtrid jne). Seda kõike siis nädalavahetuseti talvel nokitsedes, et kevadel saaks ÜV ja suveks kerge "barnfind" hõnguga pilli. Ülevärviga kiiret pole, seda jõuab veel mõelda.
Kindlasti on ka mingeid pudinaid vaja, niiet kui kellegil juhuslikult peaks olema 3000nde juppe, voib vabalt pakkuda. Lõustaraamatut arge soovitage, sealt tuleb yhe reaalse jupi pakkumise peale 7 viiesaja euro venda, neist kopp ees
