Juba pikeamt aega on läbisõiduks 208000 kopikatega, sest kelladeplokil suht puudub info edastamine. Töötavad seal aint temperatuuri ja bensiini näidikud

Lisadest niipalju, et need praktiliselt puuduvad veel, ainuke asi, et juhiistmel on kõrguse reguleerimine elektriline, mittetöötav ABS.
Võti ei keerand ka ust ega pagassilukku, et sai lukustatud ja lahti ainult puldist, mis muidugi korra ka üles öelnud on ja siis oli jama küll, nüüdseks võti keerab ka ukselukku.
Muidugi ka mootor ei tööta kõige paremini.
Ja rooste oleks peaaegu unustanud, see kõige suurem selle juures.
Aga tasapisi käib remonditöö koguaeg, sest huvi antud isend korda teha on päris suur.
Mõned pildikesed siis ka.




Rooste siis oli oma töö teinud:

Tulemus:

Ja amordid ka just kõige paremad polnud ja ka tugilaagrite tõttu läks vist ka vedru.

Amordid koos vedrudega siis eest mõlemalt poolt vahetatud nüüdseks ja mootor ka juba läheb paremini pöördesse.