1. leht 2-st

K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta(küsimus muutetud)LUKKU

Postitatud: 30 Nov 2010 17:37
Postitas MegaHabe
Kuna siibrid käisid välljas ja sai neid puhastatud siis nüüd tagasi pannes avastasin et neil on väiksed vahed see kas see ei või midagi mõjutada ?

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 30 Nov 2010 20:31
Postitas opelist
Päris "lõpuni" ei sulgu jah, gaasitrossist pisut eespool on reguleerimiskruvi.

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 30 Nov 2010 20:36
Postitas MegaHabe
see on lõdva! Ma kardan, et ei saanud neid siibreid tõpselt nii sisse nagu enne olid
sest kurt muud ma ei teinud :evil: :evil: :evil: :evil: per...e see opel

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 06 Dets 2010 11:46
Postitas MegaHabe
Kui kellelgi vedeleb kodus äkki vitsite pilgu visata, vasta valgust, et kas ta on sulgund nagu klapp või siis paistab ikka valgust ka vahedest :?: :?: :?: :?:
Hädasti abi vaja :!:

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 06 Dets 2010 19:10
Postitas arska
minu omal on kyll täiesti kinni need m6lemad.

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 06 Dets 2010 19:34
Postitas Omega Sport Packet
Võtsid siibrid kruvidest lahti ja võllilt maha?

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 06 Dets 2010 21:07
Postitas MegaHabe
Omega Sport Packet kirjutas:Võtsid siibrid kruvidest lahti ja võllilt maha?
Jepp
vaja ju puhtaks teha :roll:

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 06 Dets 2010 21:33
Postitas Omega Sport Packet
Tegelikult ei pea selleks siibrit välja võtma saab niisama ka aga kui nii siis nii

Siiber peab kinni olema, vaata tyhikäigu yks ava on siibrist eespool teine silindrite poole, õhk suunatakse läbi nende avade siis siibrist mööda, kui siiber lahti kipub tyhikäigul lollakalt lonkama või siis pöörded üleval ja pisut jama.

Kui siibri plaati hoolega uurid , kas vana võlli jälge ei ole kuidagi siibri peal märgata?Kas kruvidega nüüd miski jant või ei ole siiber korralikult tsentris kui keresse käib

Niipalju võin öelda, et vaatasin siibreid siin ja siibriplaatide peal on mingid numbrid, ja kõikidel siibritel jäävad numbrid silindrite poole

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 06 Dets 2010 23:27
Postitas MegaHabe
Omega Sport Packet kirjutas:Tegelikult ei pea selleks siibrit välja võtma saab niisama ka aga kui nii siis nii

Siiber peab kinni olema, vaata tyhikäigu yks ava on siibrist eespool teine silindrite poole, õhk suunatakse läbi nende avade siis siibrist mööda, kui siiber lahti kipub tyhikäigul lollakalt lonkama või siis pöörded üleval ja pisut jama.

Kui siibri plaati hoolega uurid , kas vana võlli jälge ei ole kuidagi siibri peal märgata?Kas kruvidega nüüd miski jant või ei ole siiber korralikult tsentris kui keresse käib

Niipalju võin öelda, et vaatasin siibreid siin ja siibriplaatide peal on mingid numbrid, ja kõikidel siibritel jäävad numbrid silindrite poole
Numbrid on 4. Kruvidega üks jant jah keerasin kogematta ühe sisse puru :evil: läks nii kergelt.
kurt saaks kellegi oma proovida, siis sotid kohe sirged.
Selle kruvid jama vaja see vällja puurida, aga siibrid viltu sees ei tea kas õnnestub ja pärast veel vaja sinna mingu uus nuss leiutada :(

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 07 Dets 2010 00:05
Postitas Omega Sport Packet
No puuri väike auk siibri kruvi sisse ja väljakeeramispulgaga välja, sul peaks ka pronksist olema need.Kui pulka ei ole võid silindrite poolt puurida väikse augu ette aga mitte kruvist läbi-pime auk, ja keera sinna siis kas mõni hea mööblikruvi või peenem keermepulk sisse, kipsikruvihga ära mässa keerad puruks selle.Silindrite poolt vaadates keerad päripäeva, õhufiltri poolt siis vastupäeva ehk lahti.Peenike töö aga saad hakkama

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 07 Dets 2010 08:48
Postitas MegaHabe
Omega Sport Packet kirjutas:No puuri väike auk siibri kruvi sisse ja väljakeeramispulgaga välja, sul peaks ka pronksist olema need.Kui pulka ei ole võid silindrite poolt puurida väikse augu ette aga mitte kruvist läbi-pime auk, ja keera sinna siis kas mõni hea mööblikruvi või peenem keermepulk sisse, kipsikruvihga ära mässa keerad puruks selle.Silindrite poolt vaadates keerad päripäeva, õhufiltri poolt siis vastupäeva ehk lahti.Peenike töö aga saad hakkama
aii kurja, nüüd mul ei olegi enam võimalust kergema vastupanuteed minna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ok annan endast parima, eks kui tegema hakkan teen mõned pildid siis saate kiruda :twisted:

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta

Postitatud: 08 Dets 2010 17:32
Postitas MegaHabe
Pusisin mis ma pusisin sain enamvähem kinni käima, aga ma kardan, et see ei ole selles,t homme kui aega, võttan siselaske kolektori maha ja siis uurin edasi,siin siis algne varjant
Pilt
enam ei ole :mrgreen:
Pilt

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta(küsimus muutetud)

Postitatud: 08 Dets 2010 17:46
Postitas MegaHabe
Nii äkki keegi oskab mule öelda kas need väikesed lõdvikiud on õieti?
Üks tuleb tühikäigu mootori lõdvikust ja teine pääks vaakum olema!
Pilt

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta(küsimus muutetud)

Postitatud: 08 Dets 2010 18:12
Postitas Omega Sport Packet
Pane siibrid õiget pidi sisse, jäta kruvid natukene lahti, liigta siibreid,veavad ise paika ennast, keera kruvid kinni






Pilt

Re: K: 2,5 V6 Gaasi siibrite kohta(küsimus muutetud)

Postitatud: 08 Dets 2010 19:22
Postitas MegaHabe