ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Niisiis, autoks 2003a 2.2tdi omega
Tekkis küsimus kuidas kontrollida lisasoojendi seisundit- kas töötab või mitte?
Kõige lihtsam variant vist et rattakoopast suitsu otsida? Kui hästi see silma peaks sealt hakkama? Nädalakese auto omanik siis, ja ütleme nii et ei ole ratta juurest miskit tossavat silma hakanud.... Hetkel auto soe, ei saa kontrollida ka, või peaks see värgeldus sooja mootoriga ka töötama?
Nii palju sain välja selgitatud, asi peaks olemas olema igatahes- õhufiltri kopsiku all läksid mõned juhtmed ja torud (kaks juhtme kõri, kaks hästi peenikest torukest ja 2 jämedamat toru) läbi pleki. Seal see imevigur ilmselt peitubki
Aga kaldun arvama et ei taha hästi töötada, kodus käib hommikuti kuskil 10-15 minutit ja siis pean miski 5km.i sõitma enne kui seier ennast liigutama hakkab.
Millest oleks kõige targem seadme kontrolli ja testimise juures alustada? Ja mis üldse koduste vahenditega tehtav on?
Tekkis küsimus kuidas kontrollida lisasoojendi seisundit- kas töötab või mitte?
Kõige lihtsam variant vist et rattakoopast suitsu otsida? Kui hästi see silma peaks sealt hakkama? Nädalakese auto omanik siis, ja ütleme nii et ei ole ratta juurest miskit tossavat silma hakanud.... Hetkel auto soe, ei saa kontrollida ka, või peaks see värgeldus sooja mootoriga ka töötama?
Nii palju sain välja selgitatud, asi peaks olemas olema igatahes- õhufiltri kopsiku all läksid mõned juhtmed ja torud (kaks juhtme kõri, kaks hästi peenikest torukest ja 2 jämedamat toru) läbi pleki. Seal see imevigur ilmselt peitubki
Aga kaldun arvama et ei taha hästi töötada, kodus käib hommikuti kuskil 10-15 minutit ja siis pean miski 5km.i sõitma enne kui seier ennast liigutama hakkab.
Millest oleks kõige targem seadme kontrolli ja testimise juures alustada? Ja mis üldse koduste vahenditega tehtav on?
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Kõik oleneb kodustest vahenditest. No kui asi töötab siis sa seda maha ei maga ma usun. Nähtavat suitsu, ideaalkorras aparaadist eriti ei tule aga spetsiifiline heitgaasi hais on küll ja üsna tugev, et seda peaks ka kindlasti märkama ja muidugi vuhisev hääl.
Enamasti nad ei tööta nii vanade autode peal, pole viitsitud tegeleda ja tahavad putitamist.
Esimese asjana peaksid voolud üle mõõtma.
Enamasti nad ei tööta nii vanade autode peal, pole viitsitud tegeleda ja tahavad putitamist.
Esimese asjana peaksid voolud üle mõõtma.
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Tekkis ka küsimus seoses ahjuga. Ebersprächeritel on ka ju eelsüüteküünal? Kus? Täpse margi pean veel järele vaatama, aga auto fl 2,5 dti
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Nii palju kui mina olen lugenud, peaks omegatel vist D3W Z soojendi olema, pead ei anna...
Ja küünal on ahju sees, nats tuleb lammutada siis jõuad ka küünlani. Kui soovi siis võin pilte teha, ml hetkel ahi suht laiali.
Ja küünal on ahju sees, nats tuleb lammutada siis jõuad ka küünlani. Kui soovi siis võin pilte teha, ml hetkel ahi suht laiali.
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Jõudsin ise ka selle infoni. Mul ajas väga tossu välja alguses, sellepärast kahtlustasin küünalt. Nüüd peale mõningast sõitmist kadus ära. Aga teistes foorumites jutt selline, et kui mootoril on kasvõi 1 eelsüüteküünal läbi, siis ahju taha ei võta. Mul oli see teema.
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
kummal pool see asub kui roolis oled
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
http://www.esparofmichigan.com/techsupp ... Z/D3WZ.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Siit leiad infot
Siit leiad infot
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
tere teile
küsimus selle lisasoojendi kohta
kuidas saab kõige lihtsamalt aru kas see töötab või ei tööta
tundub et mul ei tööta selline asi...kust alustada remonti...mida eelnevalt vaadata...kontrollida
küsimus selle lisasoojendi kohta
kuidas saab kõige lihtsamalt aru kas see töötab või ei tööta
tundub et mul ei tööta selline asi...kust alustada remonti...mida eelnevalt vaadata...kontrollida
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Siin videos näed,kuidas töötab http://www.youtube.com/watch?v=FWF_vVM4UEE" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui sul vaikus, siis üleval pool postitues link, sealt saad ühendus skeemi ja kontrolid kas auto pool tuleb voolud peale eberile. Kui voolud olemas ja eber vait,siis pole muud kui kolm polti lahti, kaks lõdvikud(natuke tuleb jahtusvett välja) ning väike kütusetoru ka lahti eberi küljest. Ongi koos kronsaga ta sul käes. Laua peal molekulideks, mootor kontrollida,sõel,küünal, eberi juhtblokk. Kui lahti võtad siis arvesta,et 2 uut tihendit vaja. Ebayst saab kõike hea hinnaga.
Kui sul vaikus, siis üleval pool postitues link, sealt saad ühendus skeemi ja kontrolid kas auto pool tuleb voolud peale eberile. Kui voolud olemas ja eber vait,siis pole muud kui kolm polti lahti, kaks lõdvikud(natuke tuleb jahtusvett välja) ning väike kütusetoru ka lahti eberi küljest. Ongi koos kronsaga ta sul käes. Laua peal molekulideks, mootor kontrollida,sõel,küünal, eberi juhtblokk. Kui lahti võtad siis arvesta,et 2 uut tihendit vaja. Ebayst saab kõike hea hinnaga.
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
küsiks et kas see mõjub käivitusele ka we
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Auto käivitust ei mõjuta. Mõjutama hakkaks siis kui sa eber autonoomseks teed.
Opel Insignia HB 1.8 103kw
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Äratan natuke vana teema üles.
Autol on peal Eber D3WZ koos taimeri ja kaugjuhtumispuldiga.
Ahi töötab tavaliselt normaalselt, st. kui auto käivitan siis läheb ka ahi ilusti täistuuridel käima ja kui auto suretan siis lõpetab ka ahi oma töö. Samuti kui taimerist/puldist käima/seisma lülitan.
Aga probleemiks on see, et kui panen taimeriga hommikuks kütma, siis autosse minnes on ahi üsna vait ja sooja asemel tuleb ventikast külma õhku.
Olen erinevaid variante proovinud nii ahju töötsükli pikkusega, temperatuuri, ventika kiiruse ja puhumise suundadega jne aga ikka on hommikul sama tulemus- esiklaasile on mõned rusika suurused laigud mingil hetkel alla serva sulatanud, ahi uriseb peaaegu hääletult, salongi vent puhub üsna väikse kiirusega ja avadest tuleb vaid jahedat/külma õhku.
Kusjuures sellist "nalja" teeb ainult siis kui mind ennast auto ligiduses pole.
Kui ise auto läheduses olen siis töötab eeskujulikult.
Näiteks eile panin, täiesti maha jahtunud autol, taimeriga ahju surisema (töötsükli pikkuseks panin 90min, salongis keerasin temperatuuri ja ventika max. peale) ja kuskil 30min pärast tuli juba üsna leiget ning umbes tunni möödudes tuli juba üsna sooja õhku.
Kogu aja käis ahi kenasti täistuuridel.
Täna hommikuks panin taimeriga asja taas surisema ja tulemus oli ikka sama nagu teistel hommikutel.
Milles võiks probleem olla või kust otsima hakata?
Autol on peal Eber D3WZ koos taimeri ja kaugjuhtumispuldiga.
Ahi töötab tavaliselt normaalselt, st. kui auto käivitan siis läheb ka ahi ilusti täistuuridel käima ja kui auto suretan siis lõpetab ka ahi oma töö. Samuti kui taimerist/puldist käima/seisma lülitan.
Aga probleemiks on see, et kui panen taimeriga hommikuks kütma, siis autosse minnes on ahi üsna vait ja sooja asemel tuleb ventikast külma õhku.
Olen erinevaid variante proovinud nii ahju töötsükli pikkusega, temperatuuri, ventika kiiruse ja puhumise suundadega jne aga ikka on hommikul sama tulemus- esiklaasile on mõned rusika suurused laigud mingil hetkel alla serva sulatanud, ahi uriseb peaaegu hääletult, salongi vent puhub üsna väikse kiirusega ja avadest tuleb vaid jahedat/külma õhku.
Kusjuures sellist "nalja" teeb ainult siis kui mind ennast auto ligiduses pole.
Kui ise auto läheduses olen siis töötab eeskujulikult.
Näiteks eile panin, täiesti maha jahtunud autol, taimeriga ahju surisema (töötsükli pikkuseks panin 90min, salongis keerasin temperatuuri ja ventika max. peale) ja kuskil 30min pärast tuli juba üsna leiget ning umbes tunni möödudes tuli juba üsna sooja õhku.
Kogu aja käis ahi kenasti täistuuridel.
Täna hommikuks panin taimeriga asja taas surisema ja tulemus oli ikka sama nagu teistel hommikutel.
Milles võiks probleem olla või kust otsima hakata?
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Tundub nagu põlemist ei toimu. Küünal, temp.andurid, sõel, kütust ei saa kätte.
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Arvatavasti tsirkulatsioonipump ei tööta, lase pumbale 12v peale.
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza
2x Opel Monza
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Miks need asjad siis töötavad kui ma ise auto läheduses olen?
Algul arvasin ise ka, et äkki tsirkulatsiooni pump ei funka aga eilse testi käigus vaatasin, et paisupaagi tagasivoolust sulises üsna tempokalt seda vedelikku. Ja igal muul ajal töötab ahi eeskujulikult, ainuke ikaldus ongi siis kui õhtul taimeriga hommikuks tiksuma panen.
Korra mõtlesin, et äkki on ahju juures voolikud kuidagi valesti ühendatud (paras ussipesa on sinna tekitatud) ja et seetõttu näiteks ahi arvab, et vedelik on soe ja tõmbab tuurid maha. Samas siis ei kütaks ta ju teistel aegadel ka mitte midagi ja tõmbaks omal tuurid maha. Eilse testi käigus lasi aga ette määratud 90min järjest täis tuuridel ja ei olnud mingeid tõrkeid.
Pole teistel kapoti all vaatamas ka käinud, et mismoodi kellelgi voolikud veetud on, seega puudub võrdlusmoment.
Või on äkki kellelgi pilti pakkuda enda ahju voolikumajandusest?

Algul arvasin ise ka, et äkki tsirkulatsiooni pump ei funka aga eilse testi käigus vaatasin, et paisupaagi tagasivoolust sulises üsna tempokalt seda vedelikku. Ja igal muul ajal töötab ahi eeskujulikult, ainuke ikaldus ongi siis kui õhtul taimeriga hommikuks tiksuma panen.
Korra mõtlesin, et äkki on ahju juures voolikud kuidagi valesti ühendatud (paras ussipesa on sinna tekitatud) ja et seetõttu näiteks ahi arvab, et vedelik on soe ja tõmbab tuurid maha. Samas siis ei kütaks ta ju teistel aegadel ka mitte midagi ja tõmbaks omal tuurid maha. Eilse testi käigus lasi aga ette määratud 90min järjest täis tuuridel ja ei olnud mingeid tõrkeid.
Pole teistel kapoti all vaatamas ka käinud, et mismoodi kellelgi voolikud veetud on, seega puudub võrdlusmoment.
Või on äkki kellelgi pilti pakkuda enda ahju voolikumajandusest?