Mida jälgida diisel Omega ostul
Mida jälgida diisel Omega ostul
Mida peaks siis silmas pidama diisel mootoriga Omega ostmisel
autol 2.5 / 96KW mootor ja manuaal käigukast
Milliseid tüüpvigu kõige enam jälgima peaks?
autol 2.5 / 96KW mootor ja manuaal käigukast
Milliseid tüüpvigu kõige enam jälgima peaks?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Soe käivituscirrus kirjutas:Mida peaks siis silmas pidama diisel mootoriga Omega ostmisel
autol 2.5 / 96KW mootor ja manuaal käigukast
Milliseid tüüpvigu kõige enam jälgima peaks?

Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Kui pikemalt eestis sõitnud autot osta siis peaks küll mingi pädeva diisli mehe kaasa võtma kes teab läbi ja lõhki seda mootorit.
Muidugi r6 hääl ja vääne on mõnus aga pikk plokk/kaan on üpris nõrgad tegelt ning kaane probleemid on kiired tulema.
Olen ka korra sõitnud 2004a 88kw diisliga ja võiks ausalt väita, et vedas päris hästi edasi.
Muidugi r6 hääl ja vääne on mõnus aga pikk plokk/kaan on üpris nõrgad tegelt ning kaane probleemid on kiired tulema.
Olen ka korra sõitnud 2004a 88kw diisliga ja võiks ausalt väita, et vedas päris hästi edasi.
Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Mitte midagi ei juhtu selle plokikaanega kui auto korras on. Plokiga pole ammugi migeid probleeme.roodla kirjutas:Kui pikemalt eestis sõitnud autot osta siis peaks küll mingi pädeva diisli mehe kaasa võtma kes teab läbi ja lõhki seda mootorit.
Muidugi r6 hääl ja vääne on mõnus aga pikk plokk/kaan on üpris nõrgad tegelt ning kaane probleemid on kiired tulema.
Olen ka korra sõitnud 2004a 88kw diisliga ja võiks ausalt väita, et vedas päris hästi edasi.
Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Plokikaane hädad olid E34-del, millel ainult viskosiduriga vent. Kui nüüd viskosidur ära väsis ja ventilaatorit järgi ei võtnud ning autole "kuuma" anti, siis olidki ülekuumenemisest tingitud kõverdumised jms kerged tulema. Omegal seda häda pole, kuna kõigil on lisaks ees ka kaks elektrilist sundventilaatorit.
Ainuke nn tüüpviga, mida 2,5TD mootori puhul leida võib, on veninud ketid ning väsinud kõrgsurvepump. Tegelikult mõlemad suurest läbisõidust tingitud ja kui ketivahetus ära teha, siis mootori poolelt aastateks muretu..
Ainuke nn tüüpviga, mida 2,5TD mootori puhul leida võib, on veninud ketid ning väsinud kõrgsurvepump. Tegelikult mõlemad suurest läbisõidust tingitud ja kui ketivahetus ära teha, siis mootori poolelt aastateks muretu..
Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Veninud kett on suht tüüpiline.
Hea õnne peale ainult saaks korraliku auto kus pump ja sellega seonduv oleks tehtud. Plokk ei ole tõesti neil nõrk koht aga kaan küll kuuma ei taha. Korra olen ka näinud kui hülss oli pikuti lõhki ja surve oli korralik.
Hiljem vahetasin ka pumbapea aga käivitumine oli ikka vaevaline ja müüdi ka maha niimoodi.
Pead ikka väga korraliku mootoriga isendi otsima kui ostmiseks läheb.
Hea õnne peale ainult saaks korraliku auto kus pump ja sellega seonduv oleks tehtud. Plokk ei ole tõesti neil nõrk koht aga kaan küll kuuma ei taha. Korra olen ka näinud kui hülss oli pikuti lõhki ja surve oli korralik.
Hiljem vahetasin ka pumbapea aga käivitumine oli ikka vaevaline ja müüdi ka maha niimoodi.
Pead ikka väga korraliku mootoriga isendi otsima kui ostmiseks läheb.
Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Diislil samad vead, mis bensukatelgi - rooste
. Kui auto hind on hea siis pumba või keti vahetus palju odavam, kui kere remont. Ja mootoril on vaja ostes vaadata soojalt käivitamist. Käid proovisõitu tegemas ja lased mootori päris soojaks. Ikka nii soojaks, et temperatuur oleks 90 ligi. Kohapeal käies ta selliste ilmadega nii soojaks ei lähegi. Siis lased seista paar minutit ja uuesti käivitades ei peaks tahtma küünlaid. Mitte, et sa ei oota ära kuni tuluke kustub vaid see tuluke ei tohiks üldse põlemagi minna töösoojal mootoril. Vot ja siis ei tohiks vigase pumba-ketiga mootor kohe käima minema vaid tahab pikemat starteriga venitamist. Muidugi pead vaatama ka igasuguseid lekkimisi ja puhtust nii mootoriruumis kui salongis.

Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Korras diisel ei tossa gaasi andes.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: Mida jälgida diisel Omega ostul
Kui kere on enam-vähem siis mootori ketid maksavad 25€ tk. Kui soojast peast käima ei lähe siis on pump iga nurga pealt ära ja siis võib juba 400€+ arvestada pumba remondile.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE