MV6-e temperatuur kõrge
MV6-e temperatuur kõrge
MV6 95a.
mure siis selles, et natuke aega sõita siis temperatuur hirmus kõrge ja paisupaagis surve sees kas see võib olla plokikaane tihendi viga või peaksin kuskilt mujalt viga otsima. ise arvan,et viga tihendis aga ehk oskab keegi targem nõu anda ennem kui hakkan lammutama ja tihendeid vahetama.
surve on nii suur et lõi selle vooliku puruks mis radikast plokki läheb.
mure siis selles, et natuke aega sõita siis temperatuur hirmus kõrge ja paisupaagis surve sees kas see võib olla plokikaane tihendi viga või peaksin kuskilt mujalt viga otsima. ise arvan,et viga tihendis aga ehk oskab keegi targem nõu anda ennem kui hakkan lammutama ja tihendeid vahetama.
surve on nii suur et lõi selle vooliku puruks mis radikast plokki läheb.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
ei ole kuulnud küll, et vent tööle hakkaks. termostaat avaneb. aga neist kahest asjast ei tohiks ju surve tekkida ja veel nii suur, et voolikud puruks lähevad
Re: MV6-e temperatuur kõrge
arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta),endal pani näkku andur mis asub juhi poolel jahutusradika ülemises nurgas.õli ja jahutusvedelik puhtad?? endal kuumenes ka auto üle kui see vent ei töödanud(voolikud muidugi puruks ei löönud)
- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Meil põhjustas sellist jama temperatuurianduri omavoliline koostöö lõpetamine.
Ükskord oli ka nii, et voolik läks puruks( see tüüpviga) ja tänu sellele läks kompott keema.
Ükskord oli ka nii, et voolik läks puruks( see tüüpviga) ja tänu sellele läks kompott keema.
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 

- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Akult otse vool peale- te ei kujuta ette ka kui mitu korda ma eelmine suvi lampi kuskil valgusfoori taga autost välja kargasin, et akult otse vool panna, et ventikas tööle hakkaks- tüübid said kõrval autodes kõvasti naerdajeef kirjutas:arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta)


Kui sul ikka mitte miski auto mootorit ei jahuta siis selge see, et tekib ülekuumenemine ja vabalt võib see surve selle vooliku puruks lüüa- see voolik on üks äärmiselt õrn koht seal kapoti all- samamoodi on see ka defitsiit.andreas23 kirjutas:ei ole kuulnud küll, et vent tööle hakkaks. termostaat avaneb. aga neist kahest asjast ei tohiks ju surve tekkida ja veel nii suur, et voolikud puruks lähevad
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 

Re: MV6-e temperatuur kõrge
õli ja jahutusvedelik uued sees ja puhtad.mul juba see teine vooli mille on puruks löönud. esimene oli taga otsas ja, et seda vahetada pidin sisselaske maha võtma aga õnneks selle teisega on tiba lihtsam.jeef kirjutas:arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta),endal pani näkku andur mis asub juhi poolel jahutusradika ülemises nurgas.õli ja jahutusvedelik puhtad?? endal kuumenes ka auto üle kui see vent ei töödanud(voolikud muidugi puruks ei löönud)
Re: MV6-e temperatuur kõrge
eks ma proovin akult otse voolu peale lasta ja eks siis näha ole kas hakkab tööle.siidisaba kirjutas:Akult otse vool peale- te ei kujuta ette ka kui mitu korda ma eelmine suvi lampi kuskil valgusfoori taga autost välja kargasin, et akult otse vool panna, et ventikas tööle hakkaks- tüübid said kõrval autodes kõvasti naerdajeef kirjutas:arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta)Lõpuks oli lausa harjumatu kui see tempandur vahetatud sai
Kui sul ikka mitte miski auto mootorit ei jahuta siis selge see, et tekib ülekuumenemine ja vabalt võib see surve selle vooliku puruks lüüa- see voolik on üks äärmiselt õrn koht seal kapoti all- samamoodi on see ka defitsiit.andreas23 kirjutas:ei ole kuulnud küll, et vent tööle hakkaks. termostaat avaneb. aga neist kahest asjast ei tohiks ju surve tekkida ja veel nii suur, et voolikud puruks lähevad
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Radikas umbes. Ja puruks lööb selle pärast, et keema läheb. Ja kui keema läheb siis saab kuuma ja hakkab plokikaantele liiga tegema. Aurul on suur jõud. Isegi laevu liigutab. Tuumaalveelaevu.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Kui juba vooliku survega puruks lööb...no ime et radika küljevannid terved veel on
Olen ascona nõnda keema saanud et kohe lõi pealõdviku poolse küljevannile pika prao sisse.Asconal oli muidu isearetatud paisupagi kork,mistõttu tänu sellele tõusis surve süsteemis liiga suureks,peale seda juhtumit ostsin poest uue korgi(~100,-eek).
Kontrolli ka oma masina paisupaagi kork üle.Seal üle ja alarõhu klapid sees.Võtad korgi juppideks,puhastad ja kontrollid lihtsalt üle-ehk said aru minu mõttest.
Kui termoandur kontrollitud(pistikud) või uus küljes ja ikka jamab,siis järgmiseks jahutusventika/te relee/d.
Muidugi esmalt veenud jahutusventika mootori ja selle pistikute korrasolekus.


Kontrolli ka oma masina paisupaagi kork üle.Seal üle ja alarõhu klapid sees.Võtad korgi juppideks,puhastad ja kontrollid lihtsalt üle-ehk said aru minu mõttest.
Kui termoandur kontrollitud(pistikud) või uus küljes ja ikka jamab,siis järgmiseks jahutusventika/te relee/d.
Muidugi esmalt veenud jahutusventika mootori ja selle pistikute korrasolekus.
Neid laevukesi liigutab siiski elektrimootori jõud...o:mega kirjutas: Aurul on suur jõud. Isegi laevu liigutab. Tuumaalveelaevu.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Kui elektriga,siis aga millest tekib seal elekter?Tim kirjutas:Kui juba vooliku survega puruks lööb...no ime et radika küljevannid terved veel onOlen ascona nõnda keema saanud et kohe lõi pealõdviku poolse küljevannile pika prao sisse.Asconal oli muidu isearetatud paisupagi kork,mistõttu tänu sellele tõusis surve süsteemis liiga suureks,peale seda juhtumit ostsin poest uue korgi(~100,-eek).
Kontrolli ka oma masina paisupaagi kork üle.Seal üle ja alarõhu klapid sees.Võtad korgi juppideks,puhastad ja kontrollid lihtsalt üle-ehk said aru minu mõttest.
Kui termoandur kontrollitud(pistikud) või uus küljes ja ikka jamab,siis järgmiseks jahutusventika/te relee/d.
Muidugi esmalt veenud jahutusventika mootori ja selle pistikute korrasolekus.
Neid laevukesi liigutab siiski elektrimootori jõud...o:mega kirjutas: Aurul on suur jõud. Isegi laevu liigutab. Tuumaalveelaevu.
see toodetakse siiski auru jõul,mida tekitatakse tuumkütusega.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
eks ma üritan laupäeval või pühapäeval uurida mis viga kuna praegu pole aega kuna tööd palju. eks annan teada kui miskit olen teada saanud.
nii palju tean et radikas umbes ei ole kuna uus radikas on peal.
nii palju tean et radikas umbes ei ole kuna uus radikas on peal.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Kui uus radikas siis pead hakkama uurima veepumpa, lüliteid, juhtmeid kaitsmeid, plokikaanetihendeid jne. Kunagi ammu oli mul ka 95a. MV6 ja sellele oli enne minuni jõudmist mingit ollust jahtussärki sisse valatud, et peita salongi radika lekkimist ja sellest tekkis mega ummistus ja ega ma enne müümist seda ise korda ei jõudnudki teha. Sellepärast ka pakkusin, et radikas umbes. Edu vea leidmisel. Hoidu ülekuumenemisest.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
sorri et vahepeal ei ole kirjutanud aga ajaga on olnud suht kitsas.
sai siis ette võetud ikkagi plokikaane tihendite vahetus. hetke seisuga on üks plokikaan maas ja tihend omadega täielikult õhtal.
eks näha ole kui teise ka maha saan mis huvitavat sealt paistab aga eriti ei usu et miskit meeldivat, kui mõlemad maas siis vaja ära puhastada ja lasta ka üle lihvida kohad kus uus tihend asuma hakkab, kui need tehtud siis jääb veel klapid sooveldada aga seda teen ise ja siis kokku tagasi. loodan et kui need tehtud siis asi ikka toimib ka ja peale tihendite vahetust ei teki enam sellist survet.
sai siis ette võetud ikkagi plokikaane tihendite vahetus. hetke seisuga on üks plokikaan maas ja tihend omadega täielikult õhtal.
eks näha ole kui teise ka maha saan mis huvitavat sealt paistab aga eriti ei usu et miskit meeldivat, kui mõlemad maas siis vaja ära puhastada ja lasta ka üle lihvida kohad kus uus tihend asuma hakkab, kui need tehtud siis jääb veel klapid sooveldada aga seda teen ise ja siis kokku tagasi. loodan et kui need tehtud siis asi ikka toimib ka ja peale tihendite vahetust ei teki enam sellist survet.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
sain siis lõpuks plokikaanetihendid vahetatud aga viga ikka sama ja vendikale lasin akult otse voolu peale ja hakkas tööle. selline küsimus et kus asub salongi radikas. tahaks selle ka ära kontrollida kuna kui temperatuur kõrgeks läheb siis on salongis kuulda susinat, arvan et äkki on salongiradikas umbes.