1. leht 3-st
MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 11:36
Postitas andreas23
MV6 95a.
mure siis selles, et natuke aega sõita siis temperatuur hirmus kõrge ja paisupaagis surve sees kas see võib olla plokikaane tihendi viga või peaksin kuskilt mujalt viga otsima. ise arvan,et viga tihendis aga ehk oskab keegi targem nõu anda ennem kui hakkan lammutama ja tihendeid vahetama.
surve on nii suur et lõi selle vooliku puruks mis radikast plokki läheb.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 12:16
Postitas jeef
ventikas hakkab tööle? termostaat avaneb?
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 13:21
Postitas andreas23
ei ole kuulnud küll, et vent tööle hakkaks. termostaat avaneb. aga neist kahest asjast ei tohiks ju surve tekkida ja veel nii suur, et voolikud puruks lähevad
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 15:08
Postitas jeef
arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta),endal pani näkku andur mis asub juhi poolel jahutusradika ülemises nurgas.õli ja jahutusvedelik puhtad?? endal kuumenes ka auto üle kui see vent ei töödanud(voolikud muidugi puruks ei löönud)
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 15:11
Postitas siidisaba
Meil põhjustas sellist jama temperatuurianduri omavoliline koostöö lõpetamine.
Ükskord oli ka nii, et voolik läks puruks( see tüüpviga) ja tänu sellele läks kompott keema.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 15:13
Postitas siidisaba
jeef kirjutas:arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta)
Akult otse vool peale- te ei kujuta ette ka kui mitu korda ma eelmine suvi lampi kuskil valgusfoori taga autost välja kargasin, et akult otse vool panna, et ventikas tööle hakkaks- tüübid said kõrval autodes kõvasti naerda

Lõpuks oli lausa harjumatu kui see tempandur vahetatud sai
andreas23 kirjutas:ei ole kuulnud küll, et vent tööle hakkaks. termostaat avaneb. aga neist kahest asjast ei tohiks ju surve tekkida ja veel nii suur, et voolikud puruks lähevad
Kui sul ikka mitte miski auto mootorit ei jahuta siis selge see, et tekib ülekuumenemine ja vabalt võib see surve selle vooliku puruks lüüa- see voolik on üks äärmiselt õrn koht seal kapoti all- samamoodi on see ka defitsiit.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 21:28
Postitas andreas23
jeef kirjutas:arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta),endal pani näkku andur mis asub juhi poolel jahutusradika ülemises nurgas.õli ja jahutusvedelik puhtad?? endal kuumenes ka auto üle kui see vent ei töödanud(voolikud muidugi puruks ei löönud)
õli ja jahutusvedelik uued sees ja puhtad.mul juba see teine vooli mille on puruks löönud. esimene oli taga otsas ja, et seda vahetada pidin sisselaske maha võtma aga õnneks selle teisega on tiba lihtsam.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 21:30
Postitas andreas23
siidisaba kirjutas:jeef kirjutas:arvan et pead ventika tööle saama(kui see ei tööta)
Akult otse vool peale- te ei kujuta ette ka kui mitu korda ma eelmine suvi lampi kuskil valgusfoori taga autost välja kargasin, et akult otse vool panna, et ventikas tööle hakkaks- tüübid said kõrval autodes kõvasti naerda

Lõpuks oli lausa harjumatu kui see tempandur vahetatud sai
andreas23 kirjutas:ei ole kuulnud küll, et vent tööle hakkaks. termostaat avaneb. aga neist kahest asjast ei tohiks ju surve tekkida ja veel nii suur, et voolikud puruks lähevad
Kui sul ikka mitte miski auto mootorit ei jahuta siis selge see, et tekib ülekuumenemine ja vabalt võib see surve selle vooliku puruks lüüa- see voolik on üks äärmiselt õrn koht seal kapoti all- samamoodi on see ka defitsiit.
eks ma proovin akult otse voolu peale lasta ja eks siis näha ole kas hakkab tööle.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 28 Apr 2011 21:53
Postitas o:mega
Radikas umbes. Ja puruks lööb selle pärast, et keema läheb. Ja kui keema läheb siis saab kuuma ja hakkab plokikaantele liiga tegema. Aurul on suur jõud. Isegi laevu liigutab. Tuumaalveelaevu.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 29 Apr 2011 19:45
Postitas Tim
Kui juba vooliku survega puruks lööb...no ime et radika küljevannid terved veel on

Olen ascona nõnda keema saanud et kohe lõi pealõdviku poolse küljevannile pika prao sisse.Asconal oli muidu isearetatud paisupagi kork,mistõttu tänu sellele tõusis surve süsteemis liiga suureks,peale seda juhtumit ostsin poest uue korgi(~100,-eek).
Kontrolli ka oma masina paisupaagi kork üle.Seal üle ja alarõhu klapid sees.Võtad korgi juppideks,puhastad ja kontrollid lihtsalt üle-ehk said aru minu mõttest.
Kui termoandur kontrollitud(pistikud) või uus küljes ja ikka jamab,siis järgmiseks jahutusventika/te relee/d.
Muidugi esmalt veenud jahutusventika mootori ja selle pistikute korrasolekus.
o:mega kirjutas: Aurul on suur jõud. Isegi laevu liigutab. Tuumaalveelaevu.
Neid laevukesi liigutab siiski elektrimootori jõud...

Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 29 Apr 2011 20:31
Postitas mardus72
Tim kirjutas:Kui juba vooliku survega puruks lööb...no ime et radika küljevannid terved veel on

Olen ascona nõnda keema saanud et kohe lõi pealõdviku poolse küljevannile pika prao sisse.Asconal oli muidu isearetatud paisupagi kork,mistõttu tänu sellele tõusis surve süsteemis liiga suureks,peale seda juhtumit ostsin poest uue korgi(~100,-eek).
Kontrolli ka oma masina paisupaagi kork üle.Seal üle ja alarõhu klapid sees.Võtad korgi juppideks,puhastad ja kontrollid lihtsalt üle-ehk said aru minu mõttest.
Kui termoandur kontrollitud(pistikud) või uus küljes ja ikka jamab,siis järgmiseks jahutusventika/te relee/d.
Muidugi esmalt veenud jahutusventika mootori ja selle pistikute korrasolekus.
o:mega kirjutas: Aurul on suur jõud. Isegi laevu liigutab. Tuumaalveelaevu.
Neid laevukesi liigutab siiski elektrimootori jõud...

Kui elektriga,siis aga millest tekib seal elekter?
see toodetakse siiski auru jõul,mida tekitatakse tuumkütusega.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 29 Apr 2011 21:07
Postitas andreas23
eks ma üritan laupäeval või pühapäeval uurida mis viga kuna praegu pole aega kuna tööd palju. eks annan teada kui miskit olen teada saanud.
nii palju tean et radikas umbes ei ole kuna uus radikas on peal.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 01 Mai 2011 21:06
Postitas o:mega
Kui uus radikas siis pead hakkama uurima veepumpa, lüliteid, juhtmeid kaitsmeid, plokikaanetihendeid jne. Kunagi ammu oli mul ka 95a. MV6 ja sellele oli enne minuni jõudmist mingit ollust jahtussärki sisse valatud, et peita salongi radika lekkimist ja sellest tekkis mega ummistus ja ega ma enne müümist seda ise korda ei jõudnudki teha. Sellepärast ka pakkusin, et radikas umbes. Edu vea leidmisel. Hoidu ülekuumenemisest.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 26 Mai 2011 00:34
Postitas andreas23
sorri et vahepeal ei ole kirjutanud aga ajaga on olnud suht kitsas.
sai siis ette võetud ikkagi plokikaane tihendite vahetus. hetke seisuga on üks plokikaan maas ja tihend omadega täielikult õhtal.
eks näha ole kui teise ka maha saan mis huvitavat sealt paistab aga eriti ei usu et miskit meeldivat, kui mõlemad maas siis vaja ära puhastada ja lasta ka üle lihvida kohad kus uus tihend asuma hakkab, kui need tehtud siis jääb veel klapid sooveldada aga seda teen ise ja siis kokku tagasi. loodan et kui need tehtud siis asi ikka toimib ka ja peale tihendite vahetust ei teki enam sellist survet.
Re: MV6-e temperatuur kõrge
Postitatud: 03 Juul 2011 17:32
Postitas andreas23
sain siis lõpuks plokikaanetihendid vahetatud aga viga ikka sama ja vendikale lasin akult otse voolu peale ja hakkas tööle. selline küsimus et kus asub salongi radikas. tahaks selle ka ära kontrollida kuna kui temperatuur kõrgeks läheb siis on salongis kuulda susinat, arvan et äkki on salongiradikas umbes.