
Masinaks omega b MV6 3.0 155kw 99a.
Hmm, mul ka 3.0 ja imelikult väriseb mootor, sees salongis on selline õrn värin.Adi King kirjutas:Map tea kus süütepool asubki, ja veel vähem kuidas mõõta. Käima pannes on igatahes nii et täiesti puterdab kohe ja imelikult väriseb mootor :S Ja kuidas ma aru saan et plokikaane tihend läbi? On sellest mingit märki ka seal. Tihendi vahetus raske? palju maksab? Aitäh. Tahaks kohe korda saada...
jah õigus, aga kas siis mitte ei peaks hakkama klapid klõbisema, kui ühest silindrist teise surve läheb ja klappi klõbinatest siin juttu ei ole. kogemus olemasOmega Sport Packet kirjutas:Kui kaane tihend läbi on siis alati ei olegi mahlad segamini.Silindrid löövad omavahel ka läbi.
Küünlad maha ja surved mõõta ja siis hakata muud viga otsima.Elu näita, et nii jõuab kõige kiiremini veale jälile.Kui alustada mööda andureid kolistades siis võid neid osta ja vahetada aga vead jäävad siiski samaks või avalduvad muul kujul uue veana.
Tänud info eest, ütlen kindlasti edasi.Omega Sport Packet kirjutas:Ja kui lased survetesti teha siis kindlalt süütepooli küljest pistik lahti ja bensupumba kaitse välja.
Kolb või/ja kaas paksult mustust täis, kui lahti pole võtnud siis ei saagi teada ma arvan.Omega Sport Packet kirjutas:Kuigi see siia teemasse ei aga huvitav küsimus on , kui silndrite surved ebayhtlased.Norm näiteks 11-15 bari aga mis valemiga saab olla 1 silindris 18 bar kui teistes on 14.5 bar.