1. leht 2-st
K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 06:54
Postitas Adi King
Tere, oleks nüüd häästi tarka nõu vaja, nimelt täna hommikul koju tulles autoga, hakkas täiega puterdama, nagu 2 silindrit vähemalt kadunud, kohapeal gaasi andes ka aint väriseb ja turtsudes võtab üles gaasi, aga imelik see, et peale 2500 pööret lööb ilusti gaasi üles aga alla seda suht kõhib ainult ja turtsub. ja peale 30km sõitu koju siis oleks nagu aint 3 silindrit järgi olnud, jõud nagu täitsa kadunud...küünlad ja juhtmed just hiljuti vahetatud, mis nüüd siis? Imelik see ka et varem ühel tagumisel lõpupütil oli mingi sõelakolin ka sees aga see nüüd vist vait jäänd. äkki lõi umbseks ja co ei pääse välja piisavalt ja autol hing kinni?

Igatahes palun tarkade meeste nõu nüüd.
Masinaks omega b MV6 3.0 155kw 99a.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 09:45
Postitas Ketas007
pakun välja et süütepool ja vaata süütepooli poolt küünlajuhtmete otsasid kas on mingi neist must
diagnostika viga ei neita kui on süütepool läbi
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 09:55
Postitas Omega Sport Packet
Süütepooli ennast saab mõõta ja pistiku impulssi ennast ka.
Lõhnab plokikaanetihendi järgi see asi Sul
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 13:27
Postitas Adi King
Map tea kus süütepool asubki

, ja veel vähem kuidas mõõta. Käima pannes on igatahes nii et täiesti puterdab kohe ja imelikult väriseb mootor :S Ja kuidas ma aru saan et plokikaane tihend läbi? On sellest mingit märki ka seal. Tihendi vahetus raske? palju maksab? Aitäh. Tahaks kohe korda saada...
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 14:33
Postitas Marcouver
Adi King kirjutas:Map tea kus süütepool asubki

, ja veel vähem kuidas mõõta. Käima pannes on igatahes nii et täiesti puterdab kohe ja imelikult väriseb mootor :S Ja kuidas ma aru saan et plokikaane tihend läbi? On sellest mingit märki ka seal. Tihendi vahetus raske? palju maksab? Aitäh. Tahaks kohe korda saada...
Hmm, mul ka 3.0 ja imelikult väriseb mootor, sees salongis on selline õrn värin.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 15:14
Postitas arska
no kui kaane tihend läbi peaks teoreetiliselt mahlad kah segi olema v6i tosooli kadu olema v6i 6li norm t6usma,aga syyte pool asub v6 mootoril mootri taga ehk siis salongi pool,seda on l6bus kyljest v6tta,minagi vahetasin syyte pooli ära ja mured kadusid,mul viskas vahte vahel mootori tuld p6lema ja käis eba yhtlaselt ja j6udu kah ei olnud,soovitaks jah vaadata k6ige pealt pool yle ja juhtmed kyynaldega!
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 15:28
Postitas Ketas007
krt jõutsid ette samad sõnad ja võid vanema süütepooli ka panna, aga siis pead vanema pistiku ka panema mina tegin ja mul toimib nagu kella värk.
Muidugist oleks hea kui saad proovida ennem töökorras süütepooliga, kas on selle viga, kui hakkad uut ostma. pole teine kuigi odav
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 15:38
Postitas Omega Sport Packet
Kui kaane tihend läbi on siis alati ei olegi mahlad segamini.Silindrid löövad omavahel ka läbi.
Küünlad maha ja surved mõõta ja siis hakata muud viga otsima.Elu näita, et nii jõuab kõige kiiremini veale jälile.Kui alustada mööda andureid kolistades siis võid neid osta ja vahetada aga vead jäävad siiski samaks või avalduvad muul kujul uue veana.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 15:53
Postitas Ketas007
Omega Sport Packet kirjutas:Kui kaane tihend läbi on siis alati ei olegi mahlad segamini.Silindrid löövad omavahel ka läbi.
Küünlad maha ja surved mõõta ja siis hakata muud viga otsima.Elu näita, et nii jõuab kõige kiiremini veale jälile.Kui alustada mööda andureid kolistades siis võid neid osta ja vahetada aga vead jäävad siiski samaks või avalduvad muul kujul uue veana.
jah õigus, aga kas siis mitte ei peaks hakkama klapid klõbisema, kui ühest silindrist teise surve läheb ja klappi klõbinatest siin juttu ei ole. kogemus olemas
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 17:46
Postitas Omega Sport Packet
Ei tea, kuidas kunagi.Enda masinal lõi kunagi 3-4 kokku ja ei klõbisenud midagi.Lihtsalt lõi välja kaane vahelt lõpuks tihendi
Kuigi see siia teemasse ei aga huvitav küsimus on , kui silndrite surved ebayhtlased.Norm näiteks 11-15 bari aga mis valemiga saab olla 1 silindris 18 bar kui teistes on 14.5 bar.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 17:56
Postitas Adi King
Homme üritan auto kohe teenindusse saada ja siis las möödavad surved ära ja saab targemaks kas tihend või mitte, kui tihend ja surved korras siis peab hakkama süütepooli poole vaatama, mis jamh maksab paraja kopika. Enne vaatasin tosool on küll paagis alles, erilist kadu pole märkanud püsib ikka seal kolmveerand paagi lähedal.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 18:11
Postitas Omega Sport Packet
Ja kui lased survetesti teha siis kindlalt süütepooli küljest pistik lahti ja bensupumba kaitse välja.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 18:23
Postitas Adi King
Omega Sport Packet kirjutas:Ja kui lased survetesti teha siis kindlalt süütepooli küljest pistik lahti ja bensupumba kaitse välja.
Tänud info eest, ütlen kindlasti edasi.
Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 18:48
Postitas kalmer1102
Omega Sport Packet kirjutas:Kuigi see siia teemasse ei aga huvitav küsimus on , kui silndrite surved ebayhtlased.Norm näiteks 11-15 bari aga mis valemiga saab olla 1 silindris 18 bar kui teistes on 14.5 bar.
Kolb või/ja kaas paksult mustust täis, kui lahti pole võtnud siis ei saagi teada ma arvan.

Re: K: Jõud kadunud, hing kinni :S ??
Postitatud: 17 Juul 2011 18:57
Postitas Omega Sport Packet
Vot vot vot.Kui mahlad segamini ja silindrisse jookseb või kui midagi eelnevalt viga jätab vahele siis nii ta sinna põlebki ja surveaste muutub sellega mingil määral.Ja selles silindris ei aita ei lambda sondi vahetus ega muude andurite vahetus.